haistelen äidin pikkareita

pena

haistelen äidin pikkareita ja runkkaan mälli lentää ihanasti sarjoina onko muita alan harrastajia kirjoita suoraan sähköpostiosoitteeseeni häpeilemättä [email protected]

9

5412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh hööö

      Miks tyydyt vain haistelemaan,kun voisit maistella?Rohkeesti vaan,kyllä mami sulle pimsaa antaa,noin niinku opetusmielessäkin

    • kalle

      Mikä niiden pikkareissa tuoksuu. Vaimoni vaihtaa pöksyt joka päivä, mielestäni ne eivät käytön jälkeen tuoksu juuri miltään. Kertokaa kokemuksianne tuoksuista

      • pantydos

        Mun siskon pikkarit tuoksuu kyllä taivaalliselta, en voi sitä paljoa paremmin kuvailla. Parempaa erektiota en saa millään muulla tavoin kuin haistelemalla siskoni tuoksuvia pikkuhousuja.

        Jos nainen nainen on yhtään aistillinen, niin kyllä niihin pöksyihin tuoksuja tarttuu, vaikka niitä päivittäin vaihtaisikin.


      • ei vittu
        pantydos kirjoitti:

        Mun siskon pikkarit tuoksuu kyllä taivaalliselta, en voi sitä paljoa paremmin kuvailla. Parempaa erektiota en saa millään muulla tavoin kuin haistelemalla siskoni tuoksuvia pikkuhousuja.

        Jos nainen nainen on yhtään aistillinen, niin kyllä niihin pöksyihin tuoksuja tarttuu, vaikka niitä päivittäin vaihtaisikin.

        Hyi vittu miten sairasta porukkaa oman äidin pikkupöksyjä haistelet varmaan haisee hyvälle 50 kurttusen akan pillu hyi helevetti ootko yrittäny nussii jo äitiis?tuu samalla haistelee mun koiran pilluu se haisee varmaan hyvälle se saattas pilluuki antaa ja se tykkää ku työnnät tussia sen perseeseen


      • Mää
        ei vittu kirjoitti:

        Hyi vittu miten sairasta porukkaa oman äidin pikkupöksyjä haistelet varmaan haisee hyvälle 50 kurttusen akan pillu hyi helevetti ootko yrittäny nussii jo äitiis?tuu samalla haistelee mun koiran pilluu se haisee varmaan hyvälle se saattas pilluuki antaa ja se tykkää ku työnnät tussia sen perseeseen

        Oot varmaan kokeillut kun tiedät. Sitä tussia meinaan...


      • Järkky
        ei vittu kirjoitti:

        Hyi vittu miten sairasta porukkaa oman äidin pikkupöksyjä haistelet varmaan haisee hyvälle 50 kurttusen akan pillu hyi helevetti ootko yrittäny nussii jo äitiis?tuu samalla haistelee mun koiran pilluu se haisee varmaan hyvälle se saattas pilluuki antaa ja se tykkää ku työnnät tussia sen perseeseen

        On teillä otsaa koko sakilla kannattas mennä lekuriin äitis nussia ja koiran nussia onko tossa mitään järkee?Sinusta pitäis ilmoitta eläin suojeluun ei koiraa tolla lailla kohdella!Pane pervo ittees perseeseen sillä tussilla jos et muuta käyttöä löydä sille.On sairasta tommoset puheetki jos ei todellisuudessa ole perääkään.


    • alusasuja

      Minulla on usein äitini, tai sisareni alusasuja omieni alla. Sitten illalla on kiva vedellä niihin. Sisko tietää ja ymmärtää ja luulen, että äiskäkin on asiasta perillä.

      Mitäpä siitä. Niistä saa niin upean nautinnon.

      • Pertin Äityli

        Tiedättekö muuten mistä saa suklaakakkua?


    • Anonyymi

      äiti meillä haisteli pikkuhousujani huomasin oli eri asennossa ja paikassa, kiihotti iltaisin mitä äiti tekee. Aloin laskemaan aamusta spermaa housuihin ja jätin huoneeseen, kun tulin ulkoa niissä näkyi vain tahra pyyhkikö vai nuoliko niitä tein sen monesti aina sama. Äiti alkoi puhua vähän seksistä ja muusta sanoin kyllä se vähän kiinnostaa äiti hymyili ja silitteli päätäni istuin äidin kainalossa, kurkin vähän rintoja huomasin että nännit tuli hrkästi näkyviin, makoilin usein sylissä kun katsoin ylös näin nännit selvästi kun äiti kurkotti kaukosäädintä sain nännin suuhun kun katsoi ylös selvästi äiti odotti että vähän kosken huulilla näin meni jonkin aikaa jos aamulla vähän kolistelin tuli äiti huoneeseen yöpuvussa nännit törrötti ja keräsi vaatteita. Kerran runkkasin ison lastin juuri aamulla nousin alasti katselemaan housuja äiti tuli aivan viereen kalu oli kaarella sanoi vain sulla menee housuja ja otti hout käteen kävin heti pesuhuoneessa spermat oli poissa.
      Illalla lämmitettiin sauna sanoin äidille onko jotain housut hierti taipeesta. Menin saunaan äiti tuli voiteen kanssa istui tuolille huusi tuleppa niin rasvataan, kalu alkoi heti kasvaa laitoin vettä kauhalla että rauhottuu.
      Äti pyyhki kuivaksi pitäen kalua sivussa pieni kosketus ja se kasvoi mittoihin äiti rasvasi mutta katsoi kalua koko ajan sanoin sitten sulla on miehen kalu ei haitaa vaikka seisoo äidin päälle roiskahti vettä äiti riisui yöpuvun ja tuli löylyyn, istuttiin vierekkäin kalu seisoi koko ajan äiti kääntyi mikä se niin seisottaa sanoin rinnat, äiti häkeltyi nämäkö ja nosteli niitä no kokeile sivelin rintoja ja hieroin nännejä äiti oikaisi selkään nappasin nännin suuhun äit sanoi heti ei Jani älä imin nännejä vuorotellen äidin käsi kosketti kalua ja alkoi runkkaamaan työnsin sormet jalkojen väliin paksun karvan alta tuli vastaan liukas pillu äiti sanoi ei me saatas näin kuuliu lotina kun runkkasin pillua laskeuduin alas äiti oli lähteä painoin ala lauteelle työnnyin jalkojen väliin ja sisään äiti sanoi ei helvetti pidin kunnolla kiinni lantiosta kerkisin panna monta kertaa kun jalat leveni äiti halasi kuiskas vain tämän kerran imin rintoja äiti jo vikisi hieman käänsi pään taakse imin kalulaa ja taas nännejä äiti otti kiinni ja rynkytti syvälle kuulin kun sanoi ei saakeli ja vapisi laskin kaiken sisään. Oltiin jonkin aikaa äiti työnsi pois pertiin ja mentiin keittiöön syötiin ilta palaa ja menin nukkumaan. Kalu meinas nousta heti kun ajattelin saunaa.
      Äit tuli joskus yöllä olin selin äiti tuli viereen heilutti olkapäästä käännyin äiti sanoi voitko hyvin ei me olis saatu tehdä niin.
      Menin äitiin kiinni sanoin ei haittaa rinnat oli nenän edessä maistoin äiti heilutti tukasta älä poika enää nousin päälle pidin käsistä ja imin nännejä paljas kova kalu painui haaroihin äiti yritti työntää jalat leveni ohjasin sisään kuiskasin sinäkin haluat aika pian naitiin hurjana kun lauettiin äiti sanoi sinulla on isot halut jos sovitaan että saat panna ethän kerro koskaan kellekkään. Aamulla naitiin sievästi.
      Pitkin päivää äiti oli hyvällä päällä. Siitä alkoi meidän panot ja sitä kestää vaikka on vaimo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe