Osaako joku tulkita huoneista?

häääääääh??

Hei, tein tuon astro.fi oman horoskoopin huvin vuoksi, mutta ne tajua mitään tuosta syntymäkartasta, jossa on ilmeisesti jotain huoneita? Jos jollain on tylsää tai jos joku osaa auttaako, voisiko joku kenties kertoa mitä tuo kartta kertoo http://www.astro.fi/astrologinen_kartta/syntymakartta2 ?

12

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosissaan...

      Riippumaton, itsepäinenkin työssään, urallaan "tavallisten pulliaisten" parissa. Kuu Kaksosissa - vaihtelevuutta tunteissa, kuinka paljon, en tiedä. Saturnus kodin huoneen hallitsijana, ainakin minulla oli tosi kenkku lapsuus. Tekeekö nyt mieli repäistä, jotta kokisit jotain piristävää?
      Toiset jatkaa...

    • piugå

      Tajuat noista jotakin kun ensiksi otat selvää mitä oma horoskooppimerkkisi sinusta kertoo.

      Sen jälkeen katsot planeettoja niin että missä huoneissa ne ovat.

      Nuo kaksi asiaa yhdessä, eli huoneet ja planeetat joko vahvistavat tai heikentävät tiettyjä horoskooppimerkkisi perusominaisuuksia.

      Esimerkiksi jos jokin menevä, hyvin paljon vaihtelevista maisemista pitävä planeetta on kodin hengettärestä kertovasta huoneesta, niin nämä kumoavat toisensa. Jos perusmerkkisi taas tekee sinusta kodinhengettären, niin olet sellainen, mutta et täysin ääripäissä.

      Perusmerkkiä tulisi pitää sellaisena "perusmiesjantusena", jolla on tietyt yleisominaisuudet, mutta näistä yleisominaisuuksista sitten saadaan näkyville ne huomattavimmat, sekä huoneiden ja planeettojen välisellä dynamiikalla.

      Jos taas planeetta on kodinhengetär, huone on kodinhengetär ja vielä perusmerkkisi on kodinhengetär, niin silloin teet omasta kodistasi todellisen löhölinnan itsellesi, jossa sinulla on äärimmäisyyksiin asti miellyttävä olla. Se voi pahassa tarkoittaa sitä että et siedä jos esimerkiksi miehesi tuo kuraa sisälle, mutta jos pidät sotkuisuudesta, voi kotisi yhtä hyvin olla äärimmäisen sekainenkin, kunhan se vain sinua miellyttää ja tunnet olosi siellä turvalliseksi.

      Kun tuon olet tehnyt, niin seuraavaksi tarkastelet planeettojen keskinäisiä kulmia, jotka nyt saatua "tulosta" joko vahvistavat tai heikentävät. Ne eivät varsinaisesti enää vaikuta siihen perusmerkkiin, koska esimerkiksi nousumerkki filtteröi perustasta sen ulospäin näkyvän persoonan.

      Eli huoneet ja planeetat huoneissa filtteröivät perusmerkkiäsi. Sitten siitä tuloksesta planeettojen keskinäiset kulmat vielä painottavat näitä filtteröityjä ominaisuuksia, sekä hyvässä että pahassa.


      Sen lisäksi mukana on se kuinka hyvin tulee muiden kanssa toimeen, ja muuta sellaista ulkoista, mutta kun kysyit itsestäsi, niin tuossa on se keino millä sen saa itse selvitettyä miksi luonne on sellainen kuin on.

    • huitsi...

      Voihan se kertoa sinun olevan verbaalisesti/älyllisesti vilkas työssäsi, minän ilmentyen hyvin vastapuolelle, koska aurinko on työ/ura huoneessa. Samoin Uranus Leijonassa työ/ura huoneessa voi tuoda särmää persoonaan maineessaan urallaan. "Se on sitten särmikäs tyyppi" - maineena. Pelkääkö, tai ovatko ihmiset varovaisia sinun kohtaamiseen?

      • hääääh

        Kiitos vain vastauksista, vaika en ihan piugå sun vastausta tainnut vielä tajuta, pitänee perhetyä asiaan kun vaikuttaa kiinnostavalta.

        Huitsi, oon välillä kyllä miettinyt, että miksi ihmiset tuntuu välillä olevan varovaisia sanomaan mielipiteitään mun seurassa, siis jos eivät minua paremmin tunne. En mielestäni ole mitenkään pelottava päoin vastoin aika hassu ja seurallinen. Ehkä saatan sitten sanoa asioita välillä kovin suoraan, mitä en itse tajua.

        Tosta kenkku lapsuus jutusta. Hassua kun olin eräänlaisessa auratulkinnassa ja siinä puhuttiin kanssa siitä, että mulla on saattanut olla ongelmallinen lapsuus. Se ei aivan pidä paikkansa sillä mulla on ollut tosi hyvät vanhemmat ja siskot, mutta mua on kyllä kiusattu koulussa. Mutta ei sekään nyt mitään ihan hirveää alistusta ollut :/


      • Kaunista voimaa.
        hääääh kirjoitti:

        Kiitos vain vastauksista, vaika en ihan piugå sun vastausta tainnut vielä tajuta, pitänee perhetyä asiaan kun vaikuttaa kiinnostavalta.

        Huitsi, oon välillä kyllä miettinyt, että miksi ihmiset tuntuu välillä olevan varovaisia sanomaan mielipiteitään mun seurassa, siis jos eivät minua paremmin tunne. En mielestäni ole mitenkään pelottava päoin vastoin aika hassu ja seurallinen. Ehkä saatan sitten sanoa asioita välillä kovin suoraan, mitä en itse tajua.

        Tosta kenkku lapsuus jutusta. Hassua kun olin eräänlaisessa auratulkinnassa ja siinä puhuttiin kanssa siitä, että mulla on saattanut olla ongelmallinen lapsuus. Se ei aivan pidä paikkansa sillä mulla on ollut tosi hyvät vanhemmat ja siskot, mutta mua on kyllä kiusattu koulussa. Mutta ei sekään nyt mitään ihan hirveää alistusta ollut :/

        Mielenkiintoinen sinulla on huone 10 työ/ura. Mikä onkaan työsi jää meille arvoitukseksi. Luultavasti, tai ainakin minä ajattelen työsi tuottavan mahdollisesti suurtakin mielihyvää.
        Se, miten Uranus käyttäytyy työelämässä Leijonan kanssa voi luoda melkoisen mahtipontisen ihmisen, kun sille päälle sattuu. Nämä tulevat ainoastaan omista kokemuksistani noista merkeistä, enkä katsonut aspekteja laisinkaan.
        Älyllinen, kommunikoiva, miellyttävä, kauniskin ihminen työelämässä, ajattelee huitsi.


      • häääh
        Kaunista voimaa. kirjoitti:

        Mielenkiintoinen sinulla on huone 10 työ/ura. Mikä onkaan työsi jää meille arvoitukseksi. Luultavasti, tai ainakin minä ajattelen työsi tuottavan mahdollisesti suurtakin mielihyvää.
        Se, miten Uranus käyttäytyy työelämässä Leijonan kanssa voi luoda melkoisen mahtipontisen ihmisen, kun sille päälle sattuu. Nämä tulevat ainoastaan omista kokemuksistani noista merkeistä, enkä katsonut aspekteja laisinkaan.
        Älyllinen, kommunikoiva, miellyttävä, kauniskin ihminen työelämässä, ajattelee huitsi.

        Olen vielä opiskelija, ja ajattelin vaihtaa koulua ja hakea ala-asteen opettajaksi. Samalla haluaisin kuitenkin käydä luontaishoitajan koulutuksen ja perustaa joku päivä kenties oman vastaanoton. Haluaisin laajentaa osaamistani kaikenlaisii väriterapioihin ja reiki-hoitoihin. Että toivottavasti musta sitten tulee opettaja tai omistan oman vastaanoton joku päivä :)


      • ääähh
        häääh kirjoitti:

        Olen vielä opiskelija, ja ajattelin vaihtaa koulua ja hakea ala-asteen opettajaksi. Samalla haluaisin kuitenkin käydä luontaishoitajan koulutuksen ja perustaa joku päivä kenties oman vastaanoton. Haluaisin laajentaa osaamistani kaikenlaisii väriterapioihin ja reiki-hoitoihin. Että toivottavasti musta sitten tulee opettaja tai omistan oman vastaanoton joku päivä :)

        Ja vaihtelevuus tunteissa on muuten myös totta. Välillä ärsyttää kun en todellakaan tiedä, mitä loppujen lopuksi tunnen vai tunnenko lainkaan. Aika hassua, että tuosta saa noin paljon tulkittua. Kuin avointa kirjaa lukisi.


      • Healing...
        ääähh kirjoitti:

        Ja vaihtelevuus tunteissa on muuten myös totta. Välillä ärsyttää kun en todellakaan tiedä, mitä loppujen lopuksi tunnen vai tunnenko lainkaan. Aika hassua, että tuosta saa noin paljon tulkittua. Kuin avointa kirjaa lukisi.

        Mielialat menevät ja tulevat, eikä niihin pidä jäädä kiinni. Transiitit myös tulevat ja menevät.
        Jos olet alle 30 v sinulla ei ole syytä ärsytykseen. Kun 30 v alkaa lähestyä, sitten tartut asioihin kiinni. Ryhmätyö, loistaa luokan edessä on yksi mahdollisuus. Mutta loistaa yrittäjänä voi olla toinen mahdollisuus. Paitsi Kuu Kaksosissa, joka vaatii vaihtelua, kuinka olla luontaishoitaja vaihdellen tekemisiään? Olla toisen yrittäjän kanssa kimpassa, olisiko sillä onnistumisen mahdollisuutta? Ehkä ei. Katsoppa ne kuun solmut, miten ja missä ne sijaitsevat. Niistä voisi ottaa suuntaa, ainakin sitten 30 vuotiaana.
        Hyvä keino on mennä astrologin vastaanotolle ja saada henk.koht. tulkintaa. Lykkyä pyttyyn. Huitsi...
        Hyvinhän sinulla on elämä alkamassa.


      • äääähh
        Healing... kirjoitti:

        Mielialat menevät ja tulevat, eikä niihin pidä jäädä kiinni. Transiitit myös tulevat ja menevät.
        Jos olet alle 30 v sinulla ei ole syytä ärsytykseen. Kun 30 v alkaa lähestyä, sitten tartut asioihin kiinni. Ryhmätyö, loistaa luokan edessä on yksi mahdollisuus. Mutta loistaa yrittäjänä voi olla toinen mahdollisuus. Paitsi Kuu Kaksosissa, joka vaatii vaihtelua, kuinka olla luontaishoitaja vaihdellen tekemisiään? Olla toisen yrittäjän kanssa kimpassa, olisiko sillä onnistumisen mahdollisuutta? Ehkä ei. Katsoppa ne kuun solmut, miten ja missä ne sijaitsevat. Niistä voisi ottaa suuntaa, ainakin sitten 30 vuotiaana.
        Hyvä keino on mennä astrologin vastaanotolle ja saada henk.koht. tulkintaa. Lykkyä pyttyyn. Huitsi...
        Hyvinhän sinulla on elämä alkamassa.

        Oon ajatellut tota kyllästymis puolta tosissaan myös. Mutta oon ajatellut, että jos laajennan osaamista väriterapiaan, aromaterpiaan, reikiin ja kenties vielä vyöhyketerapiaan ei kyllästymisen varaa ole. Saa tehdä eri juttuja.
        Toisaalta olen haaveillut teatteriohjaajan urasta, mutta siihen ei löydy tarpeeksi taitoa kai. Ehkä jonain päivänä.

        Olipa ihana viesti Healing, että 30 vuotiaana pitää vasta stressata. Eli vielä seitsemän vuotta aikaa :D Tuli jotenki helpottunut olo kun niin paljon kaikenlaisia ongelmia ollut pohdittavana tässä viime aikoina, tosin pikemminkin rakkauselämään liittyen kuin uraan.


      • Healing ja Huitsi.
        äääähh kirjoitti:

        Oon ajatellut tota kyllästymis puolta tosissaan myös. Mutta oon ajatellut, että jos laajennan osaamista väriterapiaan, aromaterpiaan, reikiin ja kenties vielä vyöhyketerapiaan ei kyllästymisen varaa ole. Saa tehdä eri juttuja.
        Toisaalta olen haaveillut teatteriohjaajan urasta, mutta siihen ei löydy tarpeeksi taitoa kai. Ehkä jonain päivänä.

        Olipa ihana viesti Healing, että 30 vuotiaana pitää vasta stressata. Eli vielä seitsemän vuotta aikaa :D Tuli jotenki helpottunut olo kun niin paljon kaikenlaisia ongelmia ollut pohdittavana tässä viime aikoina, tosin pikemminkin rakkauselämään liittyen kuin uraan.

        Se, että omaa tulevaisuudenhaaveita, opiskeluhaaveita, omia mahdollisuuksi moneen suuntaa, kuvastaa monialaista ihmistä.
        Mitä, jos tutustuisit korva-akupunktioon? Siinä ei tuskin koskaan tule samanlaista ihmistä vastaanotolle. Vaikka opiskelu kestää vuosia palkinto ahkerasta työstä on palkitseva.
        Uranus liitetään tekniikkaan, sähköön, Bass-laite on yksi hyvä hoitolaita muiden joukossa. Uranus huone 10 ammatti/työ/ura sinulla.

        Voit myös opiskella yhden asian ensin ja katsoa, kuinka hyvin viihdyt sen parissa. Olen seurannut erään elämää, hän toimi muualla, missä ajattelin hänellä olevan aivan erityisiä valmiuksia. Nyt hän opiskelee alaa, jonka ajattelin olevan hänen omintaa. Liz Green kirjoittaa hänellä olevan erityistaitoja siinä. Elämä yleensä ohjaa ihmisen hänen paikalleen.


      • bläöäh
        Healing ja Huitsi. kirjoitti:

        Se, että omaa tulevaisuudenhaaveita, opiskeluhaaveita, omia mahdollisuuksi moneen suuntaa, kuvastaa monialaista ihmistä.
        Mitä, jos tutustuisit korva-akupunktioon? Siinä ei tuskin koskaan tule samanlaista ihmistä vastaanotolle. Vaikka opiskelu kestää vuosia palkinto ahkerasta työstä on palkitseva.
        Uranus liitetään tekniikkaan, sähköön, Bass-laite on yksi hyvä hoitolaita muiden joukossa. Uranus huone 10 ammatti/työ/ura sinulla.

        Voit myös opiskella yhden asian ensin ja katsoa, kuinka hyvin viihdyt sen parissa. Olen seurannut erään elämää, hän toimi muualla, missä ajattelin hänellä olevan aivan erityisiä valmiuksia. Nyt hän opiskelee alaa, jonka ajattelin olevan hänen omintaa. Liz Green kirjoittaa hänellä olevan erityistaitoja siinä. Elämä yleensä ohjaa ihmisen hänen paikalleen.

        Hahaa en kyllä yhtään pidä tekniikasta ja olen huono koneiden kanssa :D Plus jos on paljon sähkölaitteita ympärillä tulen väsyneeksi ja innottomaksi. Mutta akupunktui on kyllä kiinnostavaa, Suomessa vaan huonot mahdollisuudet opiskella sitä :(


      • H
        bläöäh kirjoitti:

        Hahaa en kyllä yhtään pidä tekniikasta ja olen huono koneiden kanssa :D Plus jos on paljon sähkölaitteita ympärillä tulen väsyneeksi ja innottomaksi. Mutta akupunktui on kyllä kiinnostavaa, Suomessa vaan huonot mahdollisuudet opiskella sitä :(

        Itse opiskelin Suomessa. Kiinalaisen lääketieteen yhdistykset tuovat opettajia Suomeen.
        Kun ikävuodet 28-30 lähenee alkaa tykkäämään yhdestä jos toisestakin asiasta.
        Asiakkaan tila kertoo laitettavien neulojen paikat, ei tarvitse käyttää, kuin ainoastaan neuloja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1099
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      891
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe