Thai-hieronta Joensuu?

Selekäkippee

Onkos kukaan kokeillut tai käynyt? Onko Joensuussa ylipäätään ko. Palvelua olemassa?

Ongelmana on jatkuvat hartia- ja selkäsäryt. Vikaa siellä ei ole, ongelmat johtuu väärästä työskentelytekniikasta työpaikalla. Olen käynyt ammattilaishierojalla nyt useamman kerran eikä apua tunnu löytyvän. Kerrallaan tunti. Normaalin lihasmurjonnan tarkoituksena on avata jumivat paikat ja saada veri kiertämään. Tämä ei tunnu minulle sopivalta, koska kipu vaan yltyy käynnin jälkeen.

Nyt pitäisi kokeilla jotain uutta. Olen ymmärtääkseni käsittänyt, että näissä muissa hierontatyyleissä käytettäisiin enempi hermopisteitä ja mahdollinen kipu ja särky hellittäisi niiden kautta. Tämä kuulostaisi minusta sopivalle, koska varsinainen lihasten murjominen jäisi vähemmälle.

Onko kenelläkään kokemusta Joensuun paikoista, jos sellaisia edes on?

Risuja ja ruusuja odotellaan.

144

47408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osmo kaipainen

      Itsekkin juoksin todella paljon hierojilla tuossa 2004-2007 vuosina. Niissä on se paha että ne ns. koukuttavat eivätkä todellisuudessa poista sitä jumituksen alkuperäistä syytä. Lisäksi joutuu käymään jatkuvalla syötöllä. On hierojia ja on Hierojia joista on todella suuri apu. Joensuussa oli yksi kunnon hieroja joka käytti ns. triggeri-hierontatyyliä ja se todella auttoi jo yhdellä kerralla.

      Todellisen avun sain oikeasta liikunnasta ja Niinivaaran fysioterapiasta Ari Parviaiselta joka tekee ammattitaitoista akupuntiota. Nyt enää 2krt vuodessa riittää!!

      • riskimies

        Minä ratkaisin ongelman ottamalla ulkomaalaisen vaimon ja ei ole mikään paikka kipeä vaan rento olo.Suosittelen muillekin lihasjäykkyydestä kärsiville.


      • joooooor ma
        riskimies kirjoitti:

        Minä ratkaisin ongelman ottamalla ulkomaalaisen vaimon ja ei ole mikään paikka kipeä vaan rento olo.Suosittelen muillekin lihasjäykkyydestä kärsiville.

        Jos ottaa oikein kauniin ulkomaalaisen vaimon, niin sittenhän ne paikat vasta jäykkinä onkin. Tietysti jos hyvin käypi, niin saattaahan siinä välillä lihas rennoksikkin päästä.


      • mieti vähän
        joooooor ma kirjoitti:

        Jos ottaa oikein kauniin ulkomaalaisen vaimon, niin sittenhän ne paikat vasta jäykkinä onkin. Tietysti jos hyvin käypi, niin saattaahan siinä välillä lihas rennoksikkin päästä.

        Hoida oikein ite itsees, tää on mun neuvoni. Thai hieronnassa sirot tytöt vain taputtelee paksua selkänahnaasi siitä taputtelusta kipeet paikkasi eivät juuri korjaannu.

        Sun tulee itses hoitaa kehos kuntoon. Kuuntele itseäsi, rasita itseäsi tasaisesti jokainen päivä. Muista venytellä jokainen ilta ja muista lenkkeillä.

        Thai tytöt osaavat vain rahastaa eivät hieroa!


      • Helsingistä käynyt

        Joensuusta löytyy edelleen ainakin yksi hieroja joka osaa käyttää myös triggerin heijasteita hyväkseen, oli ainakin vielä syksyllä tuolla keskuskentän vieressä. Teki myös muutakin kuin pelkkää lihasten murjomista josta useimmiten ei muuta kuin haittaa jos kipeät.


      • selkä kipeänä
        joooooor ma kirjoitti:

        Jos ottaa oikein kauniin ulkomaalaisen vaimon, niin sittenhän ne paikat vasta jäykkinä onkin. Tietysti jos hyvin käypi, niin saattaahan siinä välillä lihas rennoksikkin päästä.

        vaan on myös ky..ä kipeänä!
        Miten siinä sitten käy kun tauti vaain pahenee.


    • kippee

      no saakos siellä sitä"muuta hierontaa"?

      • Ennustanut ennenkin

        Mennessäsi hierontaan, varaa mukaasi paljon rahaa, mitä enempi siellä rahaa kulutat sitä varmemmin saat uuden vierailukutsun!


      • löytyvän***
        Ennustanut ennenkin kirjoitti:

        Mennessäsi hierontaan, varaa mukaasi paljon rahaa, mitä enempi siellä rahaa kulutat sitä varmemmin saat uuden vierailukutsun!

        jokaiselle jotain. Minä uskon itsehoitoon ja akupunktioon. Thaihierontaakin aion kokeilla joskus. Uusi kokemus ja en usko ainakaan kipeämmäksi tulevani lempeässä hoidossa.
        olen muuten kohta 60v. nainen ja pidän thaimaalaisista naisista koska he ovat ystävällisiä myös tällaisella mimille.


    • mahtava paikka

      Joensuussa on yksi Thai hieronta paikka jossa antavat pillua kaupanpäälle

      • Mielenrauhaa!

        Hello! Olen kokematon poikamies yli kolmekymppinen ja vähärahainen, alta miljoona puuttuu!
        Sinä viksu ihminen päästä meidät pulasta! Lähetä tiedot paikasta!
        Saat palkkion! Kiitos!
        [email protected]


      • aina mielessä

        Kuullostaa mielenkiintoiselta... missähän tämä paikka mahtaa sijaita? Keskusta vai Raatekangas?


      • Anonyymi
        aina mielessä kirjoitti:

        Kuullostaa mielenkiintoiselta... missähän tämä paikka mahtaa sijaita? Keskusta vai Raatekangas?

        Keskustassa erään hotellin vastapäätä, viisumikaupan vieressä...


    • ne suomalaiset

      joilta työluvat

    • thai ei kuntouta

      Thaihieronnassa ei kivut katoa, siellä menetät vain rahasi.
      Voimistele ja venytä itse.
      Itse olet paras kipupaikkojesi kuntouttaja.
      Thai hieronta on vain huvittelua

      • Pitkä matka onnelaan

        Kävin viime vuonna Joensuussa ja menin siellä thaihierontaan. Se paikka oli Nuottaniementiellä. Hierojalla oli pyöreähkö maha ja isot rinnat (raskaana), mutta tarjosi rentoutuksen. Oli sellainen olemus, että jäin kaipaamaan. Mahtaakohan olla nykyään hommissa. Ikä noin kolmekymmentä - neljäkymmentä ja sanoi nimekseen van tai jotain sinne päin.


      • Kannatti odottaa
        Pitkä matka onnelaan kirjoitti:

        Kävin viime vuonna Joensuussa ja menin siellä thaihierontaan. Se paikka oli Nuottaniementiellä. Hierojalla oli pyöreähkö maha ja isot rinnat (raskaana), mutta tarjosi rentoutuksen. Oli sellainen olemus, että jäin kaipaamaan. Mahtaakohan olla nykyään hommissa. Ikä noin kolmekymmentä - neljäkymmentä ja sanoi nimekseen van tai jotain sinne päin.

        Nyt tuo synnyttäjä Wanni on palannut ja jos mahdollista vielä seksikkäämpänä. Vartalo on kuin ennen vanhaan nuorella tytöllä ja muutkin paikat tiukkoina. Suosittelen.


      • aina mielessä
        Kannatti odottaa kirjoitti:

        Nyt tuo synnyttäjä Wanni on palannut ja jos mahdollista vielä seksikkäämpänä. Vartalo on kuin ennen vanhaan nuorella tytöllä ja muutkin paikat tiukkoina. Suosittelen.

        Mitä kustantaa runkkaus entä pano?


    • Alkoi kuumottaa

      Mahtava paikka,
      kerroit, että Joensuussa on yksipaikka, jossa saa pillua. Eikö muista muka saa? Mikähän se ainoa paikka sitten onkaan nimeltään?

    • jns_hoods

      Kyllä on joensuun lähistöllä, ylämyllyllä thai-hieronta, sieltä saa myös maksullista lisäpalvelua

    • eksynyt sielu

      missä saatana?????????

      • karjalaisenlukija

        vittu lue lehtiä ja pidä turpas kiinni.


      • No...

        kovinkaan suurta erehtymisen vaaraa ei ole kun käyt siellä Ylämyllyn suunnalla, sillä tuon kaltaisia paikkoja ei pilvin pimein siellä ole.


      • asddafs
        karjalaisenlukija kirjoitti:

        vittu lue lehtiä ja pidä turpas kiinni.

        kuka vittu nyt karjalaista lukee?!


    • esimerkillinen938

      Kuka on sellainen ihminen jonka pitää maksaa tussusta? Maksa vaikka vaimolles extraa jos maksaminen kiihottaa.
      Olen kuullut että näiltä thaikuilta voi ostaa tietoja kävijöistä. Myös muutama ihminen kuulemm kyttää näiden putiikeiden liepellä, ottaa auton rekkarin ja selvittää kävijän ja kiristää ..

      Että sinne vaan hoitoon :-D

      • 22,5

        Hei, huuva niin näytän elimen vaikka eri kulmista.
        Haluatko lähikuvia?


      • aina mielessä
        22,5 kirjoitti:

        Hei, huuva niin näytän elimen vaikka eri kulmista.
        Haluatko lähikuvia?

        Saiko sinua myös naida neitokainen?


      • Anonyymi

        ja kuolee


    • Jep Jep

      Pohjois-Karjalaiset kyttäjien eliittiä...

    • ammatti sekin

      Kukaan todellinen vaivainen ei mee thaihierontaan. Vaivaan sielt ei apu lieviä. Kävijäll on muut mielessä. Suuresti ihmettelen kuinka moinen ammattikunta sallitaan. Meit on moneks ja osa jää viel rannallekin. Varsinaista apua kolotuksiin sielt ei kyll saa. Ken siel käy muut sil on mielessä.

      • Katteeks käyp

        Vaan onko joku käynyt Nuottaniementiellä? Siellä kuuluu olevan oikein ammattilainen, jolta saa pipariakin. Onko totta?


      • No,

        saattaahan joku ihan oikea hierojakin olla eksynyt joukkoon, mutta harvemmassa sellaiset varmaankin on. Enemmän asiakkaita ja suuremmat hankkeet saa pimpsakan myynnillä, eikä siihen tarvita edes suomenkielen hallitsemista tai ammattikoulutusta.


      • No,

        kyllähän se on yleisessä tiedossa ettei nuo paikat ole oikeita hieromalaitoksia, vaan enemmänkin horopaikkoja.
        Vaan onhan se kuitenkin hieman siistimpää laittaa ilmoitukseen "Thaihieronta" kuin vaikkapa "Thaimaalaisen revan myynti"


    • lkoilöp

      Voi teitä jos pitää maksaa naisen kanssa pelehtimisestä . Kyllä se pitää ilmasin saada . Luuserit käy vaomon ulkomailta kun eivät muuten saa.

    • Oma käsi paras

      Miksi luet näitä palstoja kun kerran saat thaihierojilta ilmaiseksi. Taidat olla vaan säälittävä runkkari.

    • Onko riittävästi?

      Montako jokotaihieromoa on Joensuussa? Lahdessa ainakin 20.

    • sinne tekee mieli

      Nyt on nuottaniementiellä tarjolla vanhaa herkkua. Nauttii ja voihkii kuin olisi tosissaan

    • Heh heh

      Noinkohan?

    • Kiinnostunut

      Missä tuo paikka on ja mistä löydän sen yhteystiedot?

    • Näin on

      Siinä Noljakan pienessä liikekeskuksessa.

    • sussu7888

      MUISTAKAA että jou kyttää siellä autojen rekkareita ja ottaa ylös ja alkaa kiristämään!


      VAROKAA SIIS! Voi herkuttelusta tulla iso lasku avioeron myötä.

    • Näin on

      Kuka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.

    • Näin on

      Hierontaa ja käsitöitä-nimikeen alla mainostaa, että siitä sitten mielikuvitus laukkaamaan, jos tietoa ei ole.

      • kokemuksen rintaääni

      • paikat kolunnut.
        kokemuksen rintaääni kirjoitti:

        Huippupaikka, kannattaa käydä kokeilemassa http://lakdithaihieronta.kotisivuni.org/

        Oon käynyt ja suosittelen myös, mutta hienoin, sekä hienoa palvelua olen saanut nuottaniementie 2 paikassa.


      • POIS KÄYTÖSTÄ!
        kokemuksen rintaääni kirjoitti:

        Huippupaikka, kannattaa käydä kokeilemassa http://lakdithaihieronta.kotisivuni.org/

        "Sivusto jota tavoittelit kuuluu asiakkaallemme ja on tilapäisesti poissa käytöstä. Mikäli olet sivun omistaja, ota yhteyttä asiakaspalveluun. [email protected]"

        Pahastuiko kyseinen henkilö "ilmaisesta mainoksesta"..


    • minä halu minun raha

      miksi maksaa siitä että, joku thai hieroja runkkaa sinut jollain 100€ ?? Eikö oo sama vetää tumppuun ihan ite, ja ostaa satasella vaikka kaljaa ja viinaa?

      • kolotus ei kuolemaks

        Thai hieronnassa paikkasi ei kohennu!
        Ota itse ohjat käsiisi ja kuntouta omatoimisesti itseäsi.
        Turha luulla että Thai-hierojat saavat kolottavia paikkojas kuntoon.
        Käy kävellen kenkillä tai hölkäten, venyttele ja voimistele vointisi mukaan.
        Jos ahdistaa vyön kohdalta lopeta perunan ja lihan syönti.


    • väinämö

      suomalaisista naisista noin 5 % hallitsee seksin jollain tavalla .. ja niitä on vaikee joskus löytää .. itse kylläkin yhen löytäny ihan joensuusta .. mut nää thaihierojat on sen homman ominu jo syntyessään ,, niitä ei tarvii opettaa joka kohtaan .. eivätkä ole nii jäykkiä kuin suomalainen nainen yleensä .. et kyllä jopa suosittelen käymään noissa paikoissa ja saaman ihan ihmisystävällisen kohtelun vaikkakin pienestä maksusta .. mut enempihän jouvut emännille ostamaan tavaraa jopa kallistakin .. ja seksi on silti huonoo ... eli eisekään sen halvempaa ole ..

      • hymyherkässä

        Oikein tyypillistä väinämö!
        Kunhan vaan saan itseni tyydytettyä, niin millään muulla ei ole väliä.
        Kas jos et ole vielä ymmärtänyt, niin naisillakin on halunsa. Mistähän löytyis edes se 5% miehistä, jotka ehkä osaa jotain?


      • mustikka2

        Voi väinämö, väinämö. Niin makaa kuin petaa. Usko pois, jossakin vaiheessa elämääsi löydät kaiken edestäsi. Voimia emännälle.


    • jns_city_boy

      Mikäs on joensuu tämän hetkinen tilanne? Missä on ne parhaat hierojat??

    • jnsjäbä

      Vinkki: Liperin seutulla.

    • Painetta lihaksissa

      Onkos Joensuussa suomalaisia naishierojia jotka osaavat Thaihieronnan.

      • Anonyymi

        Vain unissa ja nekin harvinaisia😂


    • Venyttelijä

      Joensuusta löytyy myös suomalaista rentouttavaa hierontaa, mutta se on vain hetken helpotus. Omatoiminen liikunnan harrastaminen tuo parhaimman lopputuloksen.

    • jaahan kolonen

      Joensuun noljakassa näkyy olevan thai paikka. Kokemuksia? onko sisäisiä vai pelkästään ulkoisia?

    • ........

      ,,,,,,,,,,,,,,,

    • Kauppakatu ja Nuottaniementie, hieronta on kyllä vähän niin ja näin, varsinkin kauppakadulla, jossa on nyt uusi omistaja.

      • Asiasta kiinnostunut

        Missä siel kauppakadulla on paikka, jossa voi hakea helpotusta?


    • jns_city_boy

      Onko noissa joensuun paikoissa minkälainen ikä haarukka noilla hierojilla???

    • Kauppakatu 33 A 1, 2.krs.

      Ikähaarukka useimmiten 25-45 v, kauppakadulla on tätä vanhempaa osastoa.

      • Persettä kaupan

        Eipä taida poliisia varmaan kiinnostaa ko. osoite?


      • Persettä kaupan kirjoitti:

        Eipä taida poliisia varmaan kiinnostaa ko. osoite?

        Niin, aika usein Karjalaisessa ilmoittelevat, että eiköhän se aika julkinen osoite ole. Luulisi, että poliisilla olisi parempaakin tekemistä. Jos firmalla on kirjanpito kunnossa, niin ei voi mitään.


    • asdf2

      Mä olin Etelä suomes thai hieronnas ! ei siellä mitään hierottu ... (vähän hiveltiin ) vaan annettiin pillua ! rentoja akkoja sit lähettin vielä dokaa omistajan ja tän hierojan kans ... ja omistajalta sai illalla vielä ihan ilmaseksi... ikimuistoinen ilta !! ei jäykkyydestä tietookaan jos vertaa kireisiin suomi akkoihin .... näin mun kokemus... kivaa oli 50 e !!! alkoholit päälle vain itselle.... akoile en tarjonu !!!!

      • Wanhempi valtiomies

        Älä poika höpötä. Lopettakaa jo se maksullisen seksin vonkaaminen, kun ilamiseksikin saa. Ja sitäpaitsi moni on joutunut poliisin kanssa tekemisiin ja perheitä on hajonnut, kun ihan "kiltit" perheenisät ovat jääneet kiinni....Nyt järki käteen !


      • Unto
        Wanhempi valtiomies kirjoitti:

        Älä poika höpötä. Lopettakaa jo se maksullisen seksin vonkaaminen, kun ilamiseksikin saa. Ja sitäpaitsi moni on joutunut poliisin kanssa tekemisiin ja perheitä on hajonnut, kun ihan "kiltit" perheenisät ovat jääneet kiinni....Nyt järki käteen !

        En ole itse käynyt Joensuun Thai-hieromoissa mutta yksi tuttava kiertää niitä. Jokaisessa missä on käynyt niin tarjoavat seksiä normaalin hieronnan jälkeen.


      • Anonyymi
        Unto kirjoitti:

        En ole itse käynyt Joensuun Thai-hieromoissa mutta yksi tuttava kiertää niitä. Jokaisessa missä on käynyt niin tarjoavat seksiä normaalin hieronnan jälkeen.

        Elä höpötä! Joka ukkohan niissä käy mutta harva uskaltaa tunnustaa!


    • Hannu_jns

      Vieläkö joensuun paikoissa saa palvelua ja uskaltaako niissä käydä edelleen???

    • siitävaankokeilemaan

      Ne myy kiristäjille tunnistetietoja, monenkohan ukon avioelämä on jo katkennut.

    • lässyn lässyn

      höpö höpö

    • Vanja

      Onkos tietoa minkä ikäisiä hierojia tällä hetkellä Joensuun hieromoissa?

    • talomerkki

      itel selkä kipeä ja käsi yms. Käyn säännöllisesti Thaimaassa mutta sieltä saan koko vartalolleni hieronnan, elkää kertoko perheelle.

    • T.E

      JOENSUUSSA JOKA Thaihieronnassa myydään pillua. Hieronta sivuseikka.t

      • Anonyymi

        Onko Joensuussa sellasta paikkaa jossa nainen saa happy endingin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Joensuussa sellasta paikkaa jossa nainen saa happy endingin

        Minä voin sen tarjota😉


    • Millanenveroprossa

      Maksaako noi tai-paikat veroja? Kai, mutta monta prossaa niillonnveroja. Arvonlisäveroko?

      • ghfg

        Normaali ALV


    • Mäx691221

      Onko noljakassa hyvä hieronta entä saako seksiä muka normi hieronnan jälkeen ilmaisekisi

    • HÖYHÖYYHÖYY

      Sinä runkkari tuskin saat rahallakaan.

    • pimppinälkee

      Entä ydinkysymys: missä paras pimppa?????
      Arvostelut kehiin, kiitos.

    • Superactive

      JOENSUU TS SUPER ACTIVE

      Sinä soita minu minä happy end

      04 17 53 75 97 Young Brazilian transsexual, brunette, very active, kisses, blowjob without condom, big dick 20cm, for domination sex without hurry, erotic, I m complete, I received private and discreet apartment. I ll send you a message with the street name, also we can speak fur Whatsapp.RESTRICTED NUMBER WILL BE IGNORED. See You 04 17 53 75 97

      I seek men, polite, to sporadic, casual, reunion are one or Duo Brazilian trans, in search of good sex, we expect your link,
      Etsin sinua mukava suomalainen mies joka ei pelkää uusia kokemuksia mukavan Brasilian TS kanssa. Tule pitämää hauskaa yhdessä.Olethan siisti ja pidät hygienaistasi hyvää huolta.

    • Anonyymi

      Nyt ne yrittää hilata hintaa kympillä ylöspäin, mikä jää paikan omistajalle "vuokrana".
      Minä ainakin laitan Raivaajantien boikottiin heti. Kohta hinta laskee normaaliin 30 euroon. Kattokaa vaan.

    • Anonyymi

      Tulihan se alas sieltä. Joku tolkku oltava ahneudellakin. Mitenhän näiden paikkojen veroasiat, vuokrat, tyttöjen työluvat Suomessa ym. on oikein kunnossa?

    • Anonyymi

      Paritusta nuo paikat on.. Niin nuottamiehentie 2 kuin sekä kaikki thai hieronta liikkeet. Älkää ihmeessä käyttäkö näitä palveluita. Kyllä ne madamit parittaa.. Sekä muuallakin suomea sama käytäntö. Liikkeen vuokraaja on vanhempi madam joka on päivänsä nähnyt ja sitten ottaa siltä nuoremmalta hierojalta sen asiakkaan ajasta sen 30 tai 50 välistä. Otit hierontaa tai pelkän lisäpalvelun. Siksi pyytää niin korkeaa hintaa. Nähnyt ihan vierestä miten homma toimii ja kiertävät verojaki nii perkeleesti..siksi käteinen vain käy.. Joka liikkeessä ja yksityisesti kuopiossa omistaja vanhempi joka kynittää nuoremmalta..olen tehnyt rikosilmoituksen ja verottajalle veronkierrosta ilmoituksen thai hierontojen toiminnasta. Monessakin ilmoituksessa yhdellä nettisivustolla kirjoitetaan hyvää suomea mutta thai hierojat ei juurikaan puhu hyvin suomea taikka kirjoita. Lähinnä englantia pitää puhua.Olen ollut turvaamassa selustaa ympäri suomea kymmenissä kaupungeissa ja ollut paikalla thai liikkeessä ympäri suomea niin tiedän mitä tämä toiminta on. En ummista silmiäni tälläiselta toiminnalta.

      sitten ne madamit jotka ovat jo vanhoja känttyjä joiden nimissä liike vuokrattu parittaa niitä naisia ottamalla rahaa välistä.. Otit pelkällä hieronnalla jota eivät vain mielellään vain tee, silloin asiakas ei ole tervetullut takaisin tai pelkän lisäpalvelun.. Aina madamille laitetaan rahaa syrjään 30-50 joka istuu kotona perseellään odottamassa. Ne naiset jotka siellä hieroo ei tosiaan ole millään alivuokralla päävuokralaiselta eli vanhemmalta madamilta. Aina madami ottaa hieroja naiselta 30-50€ eri asia jos itse hieroja saa pitää kaiken rahan minkä ansaitsee ja ilmoittaa oikeat tulonsa myös verottajaltakin.  Ikinä en nähnyt vaikka vieressä olin turvaamassa monessa kaupungissa niin mitään alivuokra sopimuspapereita ei kirjoiteta. Raha laitettiin aina vain johonkin tiettyyn paikkaaan syrjään madamille. Sitten kun on 5000-6000 kk niin osa tilille ja loput käteinen lähetetään omaan kotimaahan sillain ettei jälkiä jää paljon on lähetetty. Lähettäjänä on ollut joku toinen vanhempi madam jolla jo kertynyt omaisuutta ja tämäkin ottaa siitä oman siivun rahan lähettämisestä. Faktaa kaikki... Kun ostat pelkän lisäpalvelun siitäkin menee madamille 30 loput hierojalle. Nyt on onneksi pian poliisille antaan lisätietoa ja jospa näille syyte nostettaisiin

      • Anonyymi

        Hyvää hierontaa sain, vieläkin mutterin päätä kivistää.
        Meinaan oli hieroja sellainen orava että oksat pois...
        Suosittelen..


      • Anonyymi

        So what? Mikäs sua jurppii jos toiset käy vähän hauskassa? Vai onko oma ukkosi kärähtänyt thaikkulassa käynnistä? ;D


      • Anonyymi

        Syytettä ei nosteta koska edes esitutkintakynnys ei ylity.
        Pitäisi ensin saada niin vahva epäily tapahtuneesta rikoksesta että poliisi aloittaisi esitutkinnan.
        Sitten pitäisi esitutkinnassa tulla esille sellaisia seikkoja joiden perusteella syyttäjän on mahdollista nostaa syyte ja lähteä syyttämään.
        Jos esitutkinnassa ei mitään rikokseen viittaavaa löydy niin poliisi lopettaa esitutkinnan.
        Jos taas poliisin esitutkinta aineisto etenee syyttäjälle mutta syyttäjä katsoo että rikosta ei ole tapahtunut tai että rikos on vähäinen, hän tekee syyttämättäjättämispäätöksen.
        Todisteiden pitää olla aukottomat ja kiistattomasti toteennäytettävissä, ei siihen riitä kuulopuheet, luulot, arvelut sun muut juorut. Ja mitenkäs tuollaisenkin asian aukottomasti näytät toteen? Asia ei ole edes niin vakava että poliisi siihen vähiä resurssejaan lähtisi tuhlaamaan.
        Ihan turha kuvitella että minä kun nyt soitan poliisille ja kerron juttuja niin sitten nostetaan syyte. Asia on todellakin paljon monimutkaisempi ja eri viranomaisten aikaa ja resursseja vaativa, jossa yleensä jää vain luu kouraan.


      • Anonyymi

        "Paritusta nuo paikat on.. Niin nuottamiehentie 2 kuin sekä kaikki thai hieronta liikkeet. Älkää ihmeessä käyttäkö näitä palveluita. Kyllä ne madamit parittaa.. "

        Oletpa katkera akka. Piähän parempi huoli ukostasi ettei sen tartte juosta hieromoissa jos se kerta sulla noin sieluun koskee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paritusta nuo paikat on.. Niin nuottamiehentie 2 kuin sekä kaikki thai hieronta liikkeet. Älkää ihmeessä käyttäkö näitä palveluita. Kyllä ne madamit parittaa.. "

        Oletpa katkera akka. Piähän parempi huoli ukostasi ettei sen tartte juosta hieromoissa jos se kerta sulla noin sieluun koskee...

        Onkohan rantakylässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan rantakylässä

        Raivaajantiellä oli ainakin ennen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raivaajantiellä oli ainakin ennen...

        Saiko jäykkyyden katoamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiko jäykkyyden katoamaan?

        jäykkys katoaa kun maksat 70e hieronta ja pallit tyhjiksi suihin


      • Anonyymi

        Vai nähnyt ihan vierestä. Oletko ollut huoneessa tirkistelemässä, vai kenties itse tattiasi hoitamassa:D


    • Anonyymi

      Kun Thai-tytöt vielä perustaisivat vastaanoton tuonne vesikkoon, vaikka höyrysaunan yhteyteen, niin kyllähän uintiharrastuksen suosio nousisi kerralla!

    • Anonyymi

      Koronaa ja paritusta nuo thaikkulat suljettu jo muutama liike ja lisää onneksi sulkeutuu

      • Anonyymi

        Olisin käyny taita hieromassa mutta ei löytyny nissanille parkkeeraamis paikkaa . Ei auttanut muu kuin lähteä potulian näköhormiin perhosta kiikaroimaan. Seuraavan kerran menen hieromaan taita kuumalla ilmastopallilla.


      • Anonyymi

        No voi. Vieläkös se ukkosi käy Thaikkuloissa? Minkäs sille voi kun ei kotoa saa tarvitsemaansa...
        Muuten yhtään Thaikkulaa ei ole lopetettu, muutama on vain vaihtanut paikkaa. Et taida oikein pysyä perässä, mutta älä huoli, kyllä ukkosi pysyy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi. Vieläkös se ukkosi käy Thaikkuloissa? Minkäs sille voi kun ei kotoa saa tarvitsemaansa...
        Muuten yhtään Thaikkulaa ei ole lopetettu, muutama on vain vaihtanut paikkaa. Et taida oikein pysyä perässä, mutta älä huoli, kyllä ukkosi pysyy...

        Se hyvä puoli täimaalaisissa on, että painavat hintoja alemmaksi. Väljä suomitavara on ylihinnoiteltu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi. Vieläkös se ukkosi käy Thaikkuloissa? Minkäs sille voi kun ei kotoa saa tarvitsemaansa...
        Muuten yhtään Thaikkulaa ei ole lopetettu, muutama on vain vaihtanut paikkaa. Et taida oikein pysyä perässä, mutta älä huoli, kyllä ukkosi pysyy...

        En puhunut vain joensuusta ja en ole nainen. Tiedän tästä thaikkujen paritus ringistä paljon. Et varoituksen sana vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhunut vain joensuusta ja en ole nainen. Tiedän tästä thaikkujen paritus ringistä paljon. Et varoituksen sana vain.

        Mitä turhia. Kaada ittelleskin jos noin kiinnostaa...


    • Anonyymi

      Liekö tai hieronu nissanin pyörät kakkaan. Varmasti on tai käyny hieromasssa kun en oo ainakaan huomannu ajaneeni ylpyrässä kakkiin ja sumutusvalotkin on olleet päällä yötä päivää. Ei oo kyllä mukavoo jos tai hieroo nissanin pyörät kakalla. Vai onko muka. Häh. Sanopas

      • Anonyymi

        Etkö keksi muuta


    • Anonyymi

      Puolen tunnin hieronta oli kyllä Nuottaniementiellä yhtä tyhjän kanssa. 50e pulitti käsihoito ja jos olis pidemmälle vielä halunnut niin 100e olisi vaatinut lisää. Ihan kiva kokemus mutta ei hintansa väärti.

      • Anonyymi

        Moi. Pitääkö sinne nuottaniementielle varata aika vai vaan kävellä sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Pitääkö sinne nuottaniementielle varata aika vai vaan kävellä sisään.

        Sisään vaan vaikkei seisoskaan...


      • Anonyymi

        50 egellä pitäs jo suukkiin,älkää maksako siitä minkä voi tehdä itsekin.Älytöntä rahastusta tyhjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50 egellä pitäs jo suukkiin,älkää maksako siitä minkä voi tehdä itsekin.Älytöntä rahastusta tyhjästä.

        Ei mulla yllä kuin alaleukaan. Miten se onnistuu ?

        Säästäväinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisään vaan vaikkei seisoskaan...

        Osaako ne siellä yhtään suomea?


    • Anonyymi

      Kohtapa tuutta huomaamaan että ei kannata mennä sisällle...

      • Anonyymi

        Jaa miksi? Sisälle vaan, ja huoneessa hoidetaan jumiutuneita lihaksia :)


    • Anonyymi

      Mitä kokemuksia teillä on nuottaniementien paikasta, paljon maksaa pillu?

      • Anonyymi

        Vieläkös nuottiksella on kaksi paikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkös nuottiksella on kaksi paikkaa?

        Miksi aina kyselette täällä.Menkää painamaan niitä ja kukkaro mukaan.Jos moisia palveluita tarvitsee niin ne kannattaa hoitaa vähin äänin eikä mekastaa servereillä..


    • Anonyymi

      Thaikkulan käsissä stressi laukeaa,
      kun töissä meno on niin kauheaa.

      Sui Hin sua patjalle suksii,
      ja sitten päälläs kuksii.

      On Joensuussa meno kova,
      ota seuraks thaipimu soma.

      On katossa lyhdys punainen valo,
      käy kasseis sisällössä pian kato.

    • Anonyymi

      Thai hierontaa Joensuussa? Vinkkejä, suosituksia vailla. Nm. Kiinnostunut

      • Anonyymi

        Ka en tiijä. Kokovartalokortonki pitäs olla kun on nyt koronat ja kaikki. Ei oikeen iske...


    • Anonyymi

      Parrutieltä kokemuksia?

      • Anonyymi

        Kertojan sen jo nimikin🤣😂


    • Anonyymi

      Missäs nykyisin kannattaa käydä Joensuussa?

      • Anonyymi

        Ei missään,ohitustie kulkee fiksumpaa paikkaan.


    • Anonyymi

      Mikä hieroja se niinivaaralle on ilmestynyt ja milloin?

    • Anonyymi

      Oon kaikkee....

    • Anonyymi

      Jos helpotusta ilmatteeks haluut niin päivystän raviradan parkin pusikossa. Imut ja lypsy ei muuta.
      t. Utare-Unski

    • Anonyymi

      Paljon on maksullisia Thai naisia ainakin Joensuussa. Kuka pyörittää prostituutio rinkiä?

      Seksitreffit sivulta löytyy.

    • Anonyymi

      Kunnon taudin saa thai hieronnasta ja naisista että kuka hullu mulkkuaan siellä uittaa kortti ei takaa turvaa

    • Anonyymi

      Kortsukaan ei auta kun juoksee satiaiset

    • Anonyymi

      Millaset ihmiset siellä edes käy? Tulee mieleen keski-ikäiset ukot joille nainen on vaan esine.

      • Anonyymi

        Kai se jostain on sitä karvakolmiota saatava kun sinäkin kitiset kuin pahainen kakara.Luuletteko että se naisen saaminen on niin helppoa vakisuhteeseen.Niillä kun on vaatimukset ihan omaa luokkaansa..Ettekö ole huomanneet että suurin osa naisista ei kelpuuta kun on omat määritelmät joka asiaan,kuten suhteeseen..Helpompi se on käydä edes vähän tuntemassa naisen kosketusta kohtuu hintaan.Molemmat siinä saa vaikkei rakkautta olekaan.Lähdepä itse tuonne mummometälle kun pitää pelata ja lässyttää ummet lammet että lämpenee jos sittenkään.Eikä se ole edes varmaa pysyykö se nainen jos sattuu olemaan hyppylauta tyyppiä eli golddigger.Kun katsoo tarpeeksi saippua sarjoja niin odotukset on katossa..Joten helpompi ostaa irtonumero kuin joutua jonkun hampaisiin elämäntilanteensa takia.ugh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se jostain on sitä karvakolmiota saatava kun sinäkin kitiset kuin pahainen kakara.Luuletteko että se naisen saaminen on niin helppoa vakisuhteeseen.Niillä kun on vaatimukset ihan omaa luokkaansa..Ettekö ole huomanneet että suurin osa naisista ei kelpuuta kun on omat määritelmät joka asiaan,kuten suhteeseen..Helpompi se on käydä edes vähän tuntemassa naisen kosketusta kohtuu hintaan.Molemmat siinä saa vaikkei rakkautta olekaan.Lähdepä itse tuonne mummometälle kun pitää pelata ja lässyttää ummet lammet että lämpenee jos sittenkään.Eikä se ole edes varmaa pysyykö se nainen jos sattuu olemaan hyppylauta tyyppiä eli golddigger.Kun katsoo tarpeeksi saippua sarjoja niin odotukset on katossa..Joten helpompi ostaa irtonumero kuin joutua jonkun hampaisiin elämäntilanteensa takia.ugh!

        Sanoitko "kohtuuhintaan"..? Uskallanpa olla eri mieltä. Rahanahneita kaikki. Saisivat mennä takaisin maahansa keräämään riisiä 5 euron päiväpalkalla.
        Mutta.. Tyhmä Suomipoikahan maksaa vaan.. "nauraa"...


    • Anonyymi

      Siellähän hierotaan vaan jumissa olevia lihaksia. Mitä te oikein luulette?

    • Anonyymi

      Satiaiset vaa vilisee siinä ei kumit auta..heh heh

      • Anonyymi

        Posliiniin ei satiaiset tartu.


    • Anonyymi

      Thai huoria mainostetaan netissä, s treffit.

      Rikollisjengi pyörittää ihmiskauppaa

    • Anonyymi

      S treffit pohjois-karjala täynnö huoria

      • Anonyymi

        Mistäs kaukaa sitä ollaan kotoisin?


    • Anonyymi

      Kielenkäytöstä päätellen täällä harrastetaan perussuomalaista vihapuhetta kansanryhmää vastaan.

      • Anonyymi

        Niinpä ,varmaan kateellisia tuostakin työstä.Kokeilkaa itse niin näette mitä se on🤣


    • Anonyymi

      Nathaka antoi hyvät kyydit :) Merimiehenkatu

    • Anonyymi

      Happy ending joka paikassa mälli lentää ja tunkevat tavaran joka paikkaan

    • Anonyymi

      saako sielläseksiä

    • Anonyymi

      Yli kalliita ja huonoja seksissä.En suosittele.Muutenkin samat korppikotkat yrittää viedä rahasi asialla josta ei pitäisi kenenkään maksaa.Seksi pitäisi olla kansalais velvollisuus joka ihmiselle mutta kun nämä valkolais akat sitä tajua.

    • Anonyymi

      Ihme kun viranomaiset eivät puutu seksirikollisuuteen. Seksitreffit sivusto täynnä myyviä huoria.

    • Anonyymi

      kiinnostaisi toi merimiehenkadun hieronta, en ole kehdannut vielä käydä kun jotenkin avoimella paikalla ja luulen että siellä on joku tiski/aula, enkä haluisi muihin asiakkaisiin kohdata

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe