kesällä huomasin että parvekkeen mustalla pöydällä vililsee vaaleita pieniä ötököitä.. ja tuntui että aina kun kävin parvekkeella tekemässä jotain alkoi ihoa kutittaa ja mahdollisesti pieniä näppyjä nousi ihon pintaan.. sama on jatkunut nyt, vaikka pakkaset tulivat.. osaako kukaan sanoa mikä tämä ilmiö on ja mistähän mahtaa olla kyse?
kirppuja parvekkeella?
3
896
Vastaukset
- kävyistä tulleet mei
Lintukirppuja??
Tulevat linnuista, ja oireet on jutiisa noi mitä kerroit. Kutisee ja tulee näppyjä........
me saatiin niitä kävyistä.
Pistin kävyt pakkaseen pariksi viikoksi niin hävisivät.- alkup..
voiko lintukirppuja olla talvellakin?
- outulintuuuuuu
alkup.. kirjoitti:
voiko lintukirppuja olla talvellakin?
Talvella paleltuvat onneksi mokomat.
Lintukirppuja on vain linnuissa,eikä niitä yleensä saa olematta tekemisissä joko lintujen tai lintua saalistaneen kotieläimen kanssa.
Itse olen saanut puremia siskon kissan nukuttua sängyssä,jossa itse nukuin seuraavan yön.
Parvekkella täytyy siis suorastaan kuhista lintuja,jotta kirppujakin esiintyisi noin paljon.
Kävyillä ei tosiaankaan ole asian kanssa mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191