Vahti systeemistä

ei täysin tyytyväine

Olen tunnin ajan yrittänyt avata Vahti-sivua. Kamera ei avaannu vaan jää lataamaan. Sivut lukkiintuvat, ei pysty sulkemaan ei mitään. (Pakko sammutuksella vaan saa suljettua). Laitteet putoilee pois päältä. Kamera on heikko tehoinen. Paketin mukana pitäisi tulla laitteen päälle laitto etä säätimellä esim. oven sulkemisen jälkeen tai vastaava. Ei kaikki kanna "tietokonetta" koko ajan mukanaan.

4

645

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boisboisvaan

Mitä hittoa sielä touhutaan ? Mene ulos ja ota happea ja sitten lyö itseäsi betoniporsaalla alanikamaan.

• Penanen

Minulla ei ole ollut mitään ongelmia Elisa Vahdin kanssa. Pelaa kuin se kuulu junan vessa. Ja käyttöönotto oli todella yksinkertaista.

Mutta siitä olen samaa mieltä, että oven pieleen asennettavan päälle-pois -laitteen ja avaimen ja/tai etäsäätimen olisi kuuluttava toimivaan perusvarustukseen. Hieman torsolta tuo vaikuttaa ilman niitä. Ei sitä joka kerta kotiinsa palatessaan viitsi kännykällä netin kautta tuota operaatiota tehdä. Onneksi ei ole sireeniä, joka toivottaisi äänekkäästi tervetulleeksi omaan kotiin.

• en enää kyllä jatka

Meillä alkoi vaikeudet kun 1v on lopussa ja 1v vielä jäljellä. Ovikosketin ja liiketunnistin putosivat viimeviikolla. Saatiin toimimaan. Patterit kuluu kovaa vauhtia. Nyt kamera ei pysy lainkaa ja en saa sitä laitettua. Ei tunnista.
      Usein jättää kuvaamatta vaikka on hälytys. Testauksessa alkaa kuvata jos alkaa vasta n. 2 min kuluttua. Kuva huonolaatuista ja mielestäni pakettiin tulisi kuulua avain jolla hälyt kytketään eikä lisämaksusta.

• karvalakkimalli

Kyllä kytkentä pitäisi olla muualta kuin internetissä, vakiona.
        Vielä kun kännykässä ei ole internetti niin hankalaa on.
        Kamerat pitäisi saada pois päältä myös katkaisimesta silloin kun hälyt ei ole päällä, ja kytkeytyä päälle automaattisesti kun häly laitetaan päälle.
        Ei ole kiva istua kotona saunanjälkeen kun kuka tahansa voi kytätä netin kautta. Perheessä kun salasana on useamman tiedossa. Siinä häiritään jo kotirauhaa. Samoin onko vanhemmilla oikeus kytätä lapsiaan ilman heidän lupaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1811
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      487
      1380
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1193
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      47
      1160
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1150
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      191
      1117
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      937
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      844
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      715
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      711
    Aihe