että V50:stä olisi tulossa Classic malli? Ei ainaskaan volvon omilla sivuilla puhuttu asiasta mitään?
Classsic on ainakin ennen merkannut Volvolla mallisarjan loppumista, tiedä sitten miten V50 sarjan kanssa käy..
onko perää
3
504
Vastaukset
- V70classic2007
Ei se välttämättä mallisarjan loppumista tarkoita. Se tarkoittaa myös että on tulossa uusi malli esim. Volvo V70 Classic 2000 ja 2007 vuosina. Voihan tuossa jotain perää ollakin koska onhan toi jo aika kauan ollut toi V50, niin voisihan siitä uusi malli tullakin. Yleensä Classic on kaikilla varusteilla oleva auto halvemmalla kuin yleensä(volvolla).
- aaaadddddsss
On classic tulossa, koska tilasin sellasen...
- on perää...
Autokauppias kertoi seuraavan malliuudistuksen olevan S40/V50 -sarjojen classic eli malli-ikä lähestyy loppuaan. Ennen pitkää on tyydyttävä näihin uudempiin mateen näköisiin malleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158