Eäinrääkkäys

Eläinsuojelija

Tästä kyseisestä aiheesta on jo varmaan miljoonittain aiheita, mutta tein nyt tämän vielä muisin vuoksi.
On toki olemassa kaiken maailman lakeja eläinten puolesta, mutta me ihmiset vaikutamme eniten. Mehän niitä eläimiä rääkkämme.
Miksi ihmiset rääkkäävätä eläimiä, jotka eivät ole tehneet heille mitään. Syytöntä eläin parkaa. Miltä sinusta tuntuisi, jos sinua rääkättäisiin? Olisiko se erityisen mukavaa? Ei. Niimpä miksi loukkaamme fyysisesti näitä eläinparkoja?
Ei ole toki pahasta syödä jonkin eläimen lihaa, mutta mieti mitä lihaa ostat. Joitakin myynnissä olevia eläintuotteita on, jotka ovat luomua. Luomu tuotannossa eläin elää mahdollisimman luonnollista elämää. Luomu saattaa olla kallista, mutta ajattele niitä kaikia ihania eläimiä, mitä saatetaan muun lihan vuoksi kiduttaa suoraan sanottuna.
Yksi ainokainen ihminen ei paljon vaikuta, mutta jo pieni kyläkin voi vaikuttaa. Kerätkää ihmisiä auttamaan eläimiä, ja suojelkaa niitä. Mutta mieti kuitenkin aina ensin itseäsi, ennen kuin muita. :)

3

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomulle kyllä

      Puhut asiaa, olen samaa mieltä. En voi millään ymmärtää sitä, että ihminen kohtelee huonosti tuotantoeläimiä niitä, joista itse saa elantonsa. Eikö eläimiä tulisi kunnioittaa ja pitää ne todella hyvin.

      • kfuuy

        Ja nautin kun saan ruoskaa joka viikko,mutta en kyllä eläimiä löisi ikinä:=)


    • sanonsuoraan(:

      eläinrääkkäys on ihan perseestä. rääkkääjät on vitun säälittäviä huoria, kitukoo helvetissä, paskiaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe