Orgasmi unessa

Momimo

Minulle käy joskus niin, että saan unissani orgasmin, joka on oikeaa orgasmia paljon voimakkaampi. Minua kuitenkin ihmetyttää voiko orgasmin saada tällä tavalla unissaan "ajatuksen voimalla" ilman mitään fyysistä kiihotusta?

21

8031

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovin nuori ?

      Tuo orkku viittaa siihen että tuskin olet yli 18 v !!!

    • adgjlö

      Olen yhden lapsen äiti ja parisuhteessa jossa saan seksiä lähes päivittäin, silti joskus herään siihen että saan. Kaikista eniten se pelottaa jos on kyläilemässä jossain.

    • aina silloin tällöin

      Joskus nukkuessa saan orgasmin. Täysin ilman fyysistä kiihotusta. Ja mun mielestäni asia ei ole mitenkään erikoinen ja moni muukin saa myös :)

    • mies -72

      Miksipä ei..

      aivothan ne käsittelee kaikkea "tietoa" ihmisellä. Haju, maku, kuulo, tunto, näkö kaikki aistimukset menevät tuonne pääkoppaan ja vastaavasti sieltä myös tulee takaisin kaikenlaiset komennot keholle.

      Olen pari kertaa saanut itse orgasmin ilman kosketusta millään lailla kun olen ollut tarpeeksi kiihottuneessa tilassa. Erilainenhan tuo orgasmi oli kun esim. naidessa tai runkatessa käsin, mutta kuitenkin lastin se sai liikkeelle. (Heikommin kuin normaalisti)

      Onhen se tietysti mahdollista, että tiedostamatta olet unissasi "hangannut" itseäsi esim. peittoa vasten tai jotenkin muuten kosketuksesta johonkin ja siitä olisi aiheutunut orgasmi.

      Olis mukava joskus herätä unesta orgasmiin. En muista nuoruudestakaan että olisin lauennut unessa, toden näköisesti kuitenkin joskus olen.
      Noh - eipä tarvii sotkujakaan siivoilla jälkeenpäin :-)

      • precious72

        Olen 38-vuotias nainen, ja saanut unissani orgasmeja aika nuoresta tytöstä asti. Unet ovat pääsääntöisesti seksuaalisia, mutta ei aina. Olen tullut siihen tulokseen, että syy on ihan puhtaasti fysiologinen, eli ainakin mulla on aina silloin herätessä pissahätä. Täysi virtsarakko jollain tavalla "painaa" klitoriksen juurta (klitorishan on paljon isompi elin kuin luulisi, sen "juuret" menevät pitkälle. Unissahan muutenkin käy usein niin, että joku fysiologinen juttu, ärsyke, tulee uniin, tyyliin että ulkona soi paloauton sireeni, näet unen jossa ääni kuuluu ja tajuat heränneesi ääneen, tai että näet unta että kätesi sattuu ja heräät siihen että se on puuduksissa, jne.

        Mutta siis vielä sitä piti sanoa, että unien orgasmit ovat usein hyvin intensiivisiä ja nautinnollisia :-) Ei voi valittaa.


    • orgasmiton hereillä

      olen 42 v. nainen ja saanut monta kertaa unissani tosi voimakkaan orgasmin, aivot ovat kummallinen kapine. Outoa tässä on vielä se, että en ole kertaakaan elämässäni saanut yhdynnässä orgasmia.

      • lskflödöf

        Minä 30-kymppinen, saan orgasmin vain yksinään tai unissani :O Uniorkut ovat alkaneet tulla vasta parin viime vuoden aikana. On se vähän hassua herätä siihen nytkähdykseen. Aluksi epäilin, että kuitenkin olisin koskenut itseäni unissani, mutta vaikuttaa siltä että ihan itsestään se tulee. Kunpa sama orgastisuus toimisi valveillakin... Psyykkisillä esteillä on ihmeellinen voima.


    • Jarmo47

      Silloin tällöin,valitettavan harvoin,kun näen sellaisia unia,että saan orgasmin,se on todella hurjan voimakas.
      Unessa tuntuu,että nestettä tursuaa housut täyteen ja kliimaksi on aivan valtava,mutta usein,kun siihen herään,ei nestettä ole tullut juuri mitään.
      Myöhemmin tällaisten unien jälkeen alkaa aina panettamaan vimmatusti ja töissäkin on joskus silloin pakko mennä ylimääräiselle "wc-käynnille".
      Näkisipä noita unia vain useammin.

    • Jas987

      Tutulta kuulostaa. Mullekin on käynyt noin tosi tosi monta kertaa ! varsinkin loppu raskaudesta sain melkein joka yö ! mutta olen siis saanut muutenkin kuin raskausaikana.. Ja meilläkin on HYVÄÄ seksiä päivittäin ettei johdu siitäkään!

    • Jarmo47

      Minusta uniorgasmit ovat ylimultiorgastinen kokemus.
      Olen unissani lauennut niin nurmikolla löhötessä,kuin kuusiaitaa leikatessakin ja siihen ei tosiaankaan välttämättä fyysistä kiihoketta tarvita.
      Tietysti mahtavimpia ovat seksiunet,joissa nainenkin on läsnä ja niissä mahdollinen orgasmi on yleensä vieläkin intensiivisempi,ja sellaiset unet jäävätkin usein keikkumaan tuonne pääkoppaan päiväkausiksi....elleivät jopa kehity oman seksualismin parhaimmiksi muistoiksi.

    • Elämä on ihanaa

      Täällä myös nainen, saanut noita uniorgasmeja ihan 13-vuotiaasta lähtien ja edelleen aikuiseksi asti säännöllisin väliajoin, niihin ei liity täyttä rakkoa tai hankausta petivaatteisiin ja saatan olla saanut hyvin tyydyttävää seksiäkin vain pari päivää aiemmin, saan hyvin eroottisia unia joiden aikana joko olen tietoinen niistä ja olotilastani (eli tietäisin jos hankaisin itseäni) tai herään siihen, että yleensä makaan selälläni X-asennossa nukkumassa ja alan tärähdellä orgasmin kourissa, herään siis siihen fyysiseen liikkeeseen. Lisäksi pystyn saamaan hereillä ollessa sarjaorgasmeja koskettamatta itseäni, mutta se vaatii hyvin korkean psyykkisen stimuloinnin ja rentoutumisen tilan... ns. hypnoseksin aikana (käytännössä tarkoittaa sitä, että hypnoterapiaa osaava henkilö puhuu sinut niin syvään rentoutumisen tilaan, että aivot ohittavat kaikki normaalit esteet ja olet kosketuksissa ärsykkeisiin ilman typeriä normaalien ajatusten väliintuloa, tällöin seksistä puhuminen ja sen kuvailu saa sitten aikaan yhä enenevissä määrin kiihottumista joka on suurempaa kuin normaali säätäminen miehen kanssa koska häiriötekijöitä ei ole) olen saanut kolmen tunnin sisällä jopa huikeat 18 orgasmia. Tuon yhden kerran jälkeen sarjaorgasmit ovat jääneet vaajaaseen kymmeneen, itse käsin tekemällä en ole päässyt yli kuuteen, syy johtuu varmaan siitä, että kädet hankaavat osittain ihon turraksi kun taas koskettamatta mikään ei turruta ja tuntokyky pysyy pidempään herkkänä.

      Aivot ovat ihmisen mahtavin sukupuolielin, sääli että niin moni mies vain rynkyttelee menemään ja jättää nainen kokonaan vaille orgasmia. Minä en kyennyt pitkälle parikymppiseksi asti tulemaan ollenkaan miehen kanssa ja luulin olevani viallinen, kunnes kohtasin tämän hypnoseksiä osaavan henkilön joka totesi vähän kuivasti, että vika on miehessä jos nainen, joka saa melkein parikymmentä orgasmia sarjassa, ei tule... Kohtasin sitten myöhemmin miehen, joka osasi kiihottaa minua myös henkisellä tasolla, ja tällä hetkellä alkaa pilkahdella toivo sarjaorgasmeista myös miehen kanssa (jee!), ensin aloin tulemaan ylipäätään penetraatiossa, sitten miehen sormin tekemänä ja sitten nuolemalla, ja nyt pari vuotta suhteen kestettyä olen tullut kerran kaksi kertaa putkeen, eli kyllä elämä kohta maistuu makealta! ...ja silti nuo unet jatkuvat, noloa on vain se, ettei niitä pysty hallitsemaan, eli saattaa herätä kylässä yötä ollessa siihen että on laukeamisen partaalla ja jo liikahtelee ja ynähtelee... hups? :D

    • nneitokainenn

      Tuttua! :) Minäkin olen herännyt todella useasti siihen, että laukean :) Huolimatta siitä, saanko seksiä muutoin vai en. Orgasmi on todellakin ihana ja erilainen. Aluksi ihmettelin sitä ja olin jopa huolissani, mutta nykyään osaan nauttia siitä.

      • unien aikaan

        sitä täälläkin nautiskellaan uniorgasmeista. Useammin nyt, kun seksiä mieheni kanssa ei ole. Onneksi edes unissa.


    • Anonyymi

      Pystyn tiedostamaan, että olen unessa ja silloin annan palaa. Kyse taitaa olla Lucid-unista, jossa ohjaan tapahtumia.
      Siksi saan nykyään parhaimmat orkut unessa ja yleensä heräään siihen. Olen normaalielämässä estoinen ja mua on hyväksikäytetty lapsena. En siis koskaan aikuisena ole oppinut nauttimaan seksistä.

    • Anonyymi

      U­u­­­s­­­i s­ek­­­si­tea­­tteri ava­­­utu­­u Suome­­­en! Ku­tsu­­­mme kaikk­i­­­. Il­­­mo­it­­tau­­­tuminen ry­­hmä­­ämm­e tä­äl­­­l­­­ä - http://7290000.com/H/7zEQ 👈

    • Anonyymi

      Olen joskus lauennut unissani. Nuorempana ehkä useammin, vaikka ei tuolloinkaan nyt ollut mitään kovin yleistä, mutta kyllä sitä joskus nykyäänkin tapahtuu. Olen noin 40v mies.
      Yleensä kyllä muistan ainakin jotain tuosta unesta ja joinakin kerroilla muistan, että olen ollut unessa siinä aktin kiihkeässä vaiheessa, kun vain työntelee mistään piittaamatta loppuvaiheessa. Ja siinä vaiheessa ,kun unessa on siemensyöksy alkanut, niin se on tullut myös oikeasti. Olen yleensä herännytkin siihen, kun huohotan hengästyneenä ja mulkku supistelee ja sykkii siementä ulos. Tuntuu kyllä mielettömän hyvältä, että ymmärrän kyllä, kun monet tässäkin ketjussa sanoo että uniorgasmi on todella voimakas ja usein vielä voimakkaampi kuin hereillä saadessa.
      Miehenä tietysti on vähän ilkeä, kun siitä tulee aika sotku.

    • Anonyymi

      Mitä sotkuista

      • Anonyymi

        No kyllähän se on aika sotkuista, kun spermat roiskuu lakanoille.


    • Anonyymi

      Minäkin olen saanut koko ikäni vaikka olen jo 53v mies unessa orgasmeja.
      Saan edelleen vaikkakin harvemmin ja olen asiaa kysynyt lääkäriltä mistä tämä voi johtua niin onneksi oli niin fiksu naislääkäri että hän kysyy asiaa kolleegoiltaan.
      Niinpä sain kutsun verikokeisiin ja todettiin minulla olevan erittäin vilkas ja aktiivinen aivolisäke joka vaikuttaa koko kehon hormonitoimintaan.
      Nyt asiaan on saatu selvyys niin on itselläkin paljon parempi olla vaikka ne lakanat välillä sotkeentuvatkin ja vaimonikin ymmärtää asian.
      Viriili olen edelleen ja vaimonikin tykkää.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt tapahtuman. Ex-vaimoni nukkui, alkoi ääntelehtiä, katsoin, niin hieroi pimppiä unissaan ja laukesi sitten jonkun ajan kuluttua. Aamulla sanoi, "näin seksiunta ja tulin". Jep jep, voi kun voisi itsekin nähdä seksiunia ja saada samalla. Ei vaan ole ikinä tullut, seksiunissa. Unia kyllä, mutta ei orgasmia. :(
      Siis en sanonut, että jep jep, vaan ihan että, "vau!!, tuliko kovaa, haluaisitko munaa??". bylsittiin sit aamupalan jälkeen. En kertonut sitä, että voisi saada jatkossakin "uniorkkuja"!!! :)

    • Anonyymi

      68 vuotias seurustelukumppanini saa välillä voimakaita orgasmeja unissaan. Varsinkin sen jälkeen kun olemme rakastelleet. Hän nukahtaa yleensä ennen minua ja on aivan valtavan kiihottavaa katsoa häntä kun hän saa orkun. Kuulemma hän on saanut uni orkkuja ihan nuoresta asti. Hän saa kyllä myös seksissä aina orkkuja välillä monia peräkkäin.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe