eksät toistensa bestikset..

fhgkjlkhlk

missä määrin hyväksyisitte poikaystävänne läheisen kaverisuhteen eksäänsä? jos parivaljakko tapaisi toisensa jopa kaksi kertaa viikossa, katselivat leffoja yhdessä ja halailisivat? mukana ei kuitenkaan olisi mitään seksuaalista ja olisi selvää, ettei tyypit enää yhteen palaa.

4

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cvbnm

      Mulla käsittelyssä uutena juttuna tuo poikaystävän kaveruus eksäänsä. Olemme olleet yhdessä vajaan vuoden ja nyt keskusteluissa tuli ilmi, että poikaystäväni haluaisi kuitenkin olla eksänsä ystävä ja ovat he väleissä koko ajan olleetkin ja satunnaisesti laittaneet viestiä ym. Sen olen tiennytkin. Mutta nyt siis ihmettelen, että mitähän tämä tarkoitti, että haluaa olla ystävä ja mitähän se käytännössä tarkoittaa, tapaavatko silloin tällöin viestitteletkövät vaikka päivittäin, en tiedä, kun keskustelu meni riidaksi... En usko, että poikaystäväni pettäisi minua, mutta minulle tuli pelko, että vanha suola alkaa janottaa ja sen vuoksi olen mustasukkainen, varmaan turhaa. Mutta mitenhän pääsisin tunteesta eroon?? Ärsyttää itseä ihan älyttömästi, että pitääkin olla tällainen tunne!

      • erberv

        Meillä väännettiin aiheesta mutta onneksi kumppani tuli järkiinsä sen suhteen mikä on tärkeää. Joskus se vaan on niin että kun yhteen suuntaan kumartaa toiseen suuntaan pyllistää. En tajua miksi kumppanin olisi pakko tehdä jotain mikä toista ahdistaa. Minun mielestä se on selkeä osoitus siitä kuinka paljon on valmis panostamaan suhteeseensa.


      • kohtuutonnainen
        erberv kirjoitti:

        Meillä väännettiin aiheesta mutta onneksi kumppani tuli järkiinsä sen suhteen mikä on tärkeää. Joskus se vaan on niin että kun yhteen suuntaan kumartaa toiseen suuntaan pyllistää. En tajua miksi kumppanin olisi pakko tehdä jotain mikä toista ahdistaa. Minun mielestä se on selkeä osoitus siitä kuinka paljon on valmis panostamaan suhteeseensa.

        Uusi mieheni haluaa säilyttää kaikki valokuvat ex-puolisostaan. Toivoin, että hän poistaisi tietokoneelta sellaiset kuvat, joissa hän on kahdestaan naamat vierekkäin ex-puolisonsa kanssa, mutta hän suuttui asiasta ja sanoi, että olen kohtuuton ja ettei todellakaan poista yhtään kuvaa, koska se on osa hänen menneisyyttään. En toivonut hänen poistavan mitään muita kuvia, kuin sellaiset, joissa hän on kahdestaan lähekkäin ex:än kanssa, koska luonnollisesti se, että tiedän hänen säilyttävän sellaisia kuvia, aiheuttaa minulle pahaa mieltä. Itse olen poistanut omat vastaavat kuvat ex- kumppaneistani.
        Haluaisin tietää, mitä muut ajattelevat kyseisestä asiasta ja miten itse toimisivat vastaavassa tilanteessa?


      • Elämää takana
        kohtuutonnainen kirjoitti:

        Uusi mieheni haluaa säilyttää kaikki valokuvat ex-puolisostaan. Toivoin, että hän poistaisi tietokoneelta sellaiset kuvat, joissa hän on kahdestaan naamat vierekkäin ex-puolisonsa kanssa, mutta hän suuttui asiasta ja sanoi, että olen kohtuuton ja ettei todellakaan poista yhtään kuvaa, koska se on osa hänen menneisyyttään. En toivonut hänen poistavan mitään muita kuvia, kuin sellaiset, joissa hän on kahdestaan lähekkäin ex:än kanssa, koska luonnollisesti se, että tiedän hänen säilyttävän sellaisia kuvia, aiheuttaa minulle pahaa mieltä. Itse olen poistanut omat vastaavat kuvat ex- kumppaneistani.
        Haluaisin tietää, mitä muut ajattelevat kyseisestä asiasta ja miten itse toimisivat vastaavassa tilanteessa?

        joskus repinyt muutaman valokuvan exästäni sen vuoksi, että silloinen kumppanini oli niin mustasukkainen. Jälkeenpäin se on harmittanut todella, että menin hänen tahtoonsa taipumaan.
        Kyse oli ihan pelkistä muistoista. Siitä millaisia ihmisiä elämääni on joskus kuulunut. Aivan kuten minulla on nykyään tästä entisestä kumppanistakin valokuvia. Kuvien repiminen on harmittanut sitä syystä, että olisi ollut joskus kymmenien vuosien jälkeen mukava katsoa millaiseen ihmiseen sitä joskus on ollut ihan rakastunut. Todennäköisesti miesmaku on muuttunut, jos nyt ei iästä puhuta, aika valtavastikin :D

        Eri asia on sitten se mitä ne valokuvat sisältävät. Sellaiset kuvat/videot jotka sisältävät jotain seksuaalista aktia tai alastonkuvat, olisi mielestäni syytä poistaa. Olen itse ajatellut sitä siltä kantilta, että sellaiset kuvat ovat kahden ihmisen välisiä, eivätkä ne kuulu sellaiseen aikaan, jota ei enää ole olemassa. Ihan jo siitäkin syystä, että en ainakaan itse haluaisi, että niitä kukaan muu katselee, kuin se jonka kanssa niitä on joskus otettu. En haluaisi hänen katsovan niitä myöskään sen jälkeen kun mitään suhdetta ei enää ole, koska sen aika on mennyt jo ohi.

        Tavallisia kuvia, ei edes sellaisia, joissa joku jotakuta suutelee, voi vaatia ketään poistamaan. Ne kuuluvat menneisyyteen ja jokaisella on oikeus säilyttää se. Eihän kukaan nyt varmaan vaadi poistamaan entisensä hääkuviakaan tai lasten kuvia jne. Hääkuvissakin usein suudellaan tai katsotaan toista hyvin rakastuneesti.

        Tuollaiset kuvat voisi kuitenkin tallettaa vaikka johonkin muistokansioon, Ei kai niiden ole pakko siinä muiden kuvien joukossa ole olla tyrkyllä jokapäiväisessä elämässä, kun kerran ovat muistoja.
        Tämä viimeinen oli siis sovintoehdotus teille ;)

        Oletko kysynyt itseltäsi miksi olet mustasukkainen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe