Katoin pienempänä lautasantenni tv:n kanava oli nimeltään fox kids sieltä kattoin paljon Super Mario bros super show. Todella hyvä sen piiretty osuus ohjelmata ja löysin kerran kirpparilta yhden suomeksi puhutun vhs kasetin. Oon, joskus youtubelta kattonu. Sit aloin miettimään onko noita super mario show vhs kasetteja enempää. Mun kasetilta löytyy jaksot "lintu" ja " kovanaama Mario ja Luigi kid". Voisko joku kertoa montako näitä vhs filmejä on suomessa on olemassa? Nää on kuiten golden voicen dubbaama, mutta mua ei haittaa.
Sit toinen Mario piiretty sarja joka kiinostais on Adventure of Super Mario löysin tästä kaudesta muutama suomenkielisen jakson youtubelta nimet on "Dadzilla", "Toadstoolista presidentiksi", "Koopan kumppanit", "Kootie pie rock's" ja "tuomiotanssitin" Motako vhs kasettia tästä sarjasta on suomi dubbina? Ainaki piiretty on hieman Super Mario 3 pelin pohjalta.
Onko super Mario world piirossarjaan suomeksi puhuttuja jaksoja?
Onko näistä olemassa minkäänlaista dvd:tä suomess?
Super Mario piirettyjä
4
806
Vastaukset
- koirankakka
Itseäni kiinnostaa myöskin, jos joku löytää niin olisi kiva kuulla
- Mario12334
Meillä on joku Super mario bros vhs O.o Aina välissä on näyteltyä ja välillä animaatiota
- Koopa ja kakru
the adventures of super mario bros. 3 kaikki 26 jaksoa on julkaistu suomessa vhs kasettina suomi dubilla.
the super mario bros. super show jaksoja on myös julkaistu muttei kaikkia.
super mario worldistä en tiedä. wikipedian mukaan meri holpainen on ollut kootie pie koopan äänenä tässä sarjassa. joten eiköhän niitäkin jostain löydy. - Koopakakru
Vastahan tuli The adventures of super mario bros. 3 sarjan jaksot 1-24 DVD:lle. varmaan löytyy ihan helposti, vaikka cdon.comista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247