Sihteeriopiston Helsingin listalla on tälläkin hetkellä muutama transnainen, eli tutummalta nimeltään shemale. Olen itse usealla käynyt ja parhaimmat maksulliset seksikokemukseni ovat olleet juuri transnaisen kanssa.
Listasin joitain hyviä puolia:
-Transnaiset ovat poikkeuksetta mukavia, ystävällisiä ja palveluhaluisia
-Ei liukuhihna-mentaliteettia
-Useimpia saa suudella suulle
-Nuolla saa aina kaikkia paikkoja
-Saa panna pyllyyn
-Monesti kauniimpia kuin tavalliset tytöt
-Transnainen tietää paremmin mistä mies tykkää
-Transtytöt eivät kavahdu sinun hieman oudompienkin fantasioittesi toteuttamista
Ja sitten tietenkin niille joita kiinnostaa:
-Transnainen voi panna myös sinua pyllyyn
Kohdatessasi transnaisen kohtele häntä kuin naista tai prinsessaa, näin saat aina parempaa palvelua.
Shemale-prostitoidut eli transnaiset
18
4578
Vastaukset
- 7
Tässä vielä edäs hyvä puoli:
-Transnaisilla on aina ilmoituksissa omat kuvat, eli he eivät käytä feikki-kuvia - HOMOILUA
Jos tädillä on pallit, niin täti on setä.
- 4343
Monilta pillulla varustetuilta huorilta saa usein niin kuvottavan huonoa palvelua, etten pidä yhtään ihmeenä, että shemaleilekkin asiakkaita riittää.
- 65758676
Missä baarissa istuvat Helsingissä?
- niillä on siis kulli
Aikas erikoista touhua, mutta kuulema uusi trendi Aasiassakin. Ettei ne tavalliset
reiälliset huoravitut enää jaksa kiinnostaa, vaan mennään poikamaisesti poikiin.
Extremeä. - ne on ylinaisellisia
niillä on siis kulli kirjoitti:
Aikas erikoista touhua, mutta kuulema uusi trendi Aasiassakin. Ettei ne tavalliset
reiälliset huoravitut enää jaksa kiinnostaa, vaan mennään poikamaisesti poikiin.
Extremeä.Ja ihan turhaa kainostella siellä kaapissakaan. On kiihottavaa kuvitella
alastomia miehiä suihkussa tai kuntosalilla. Hikiset, treenatut, totiset
miehet wautsi !!!
- dfgd
oli mahtavaa aloittaa aamu kun shemale pani mua peppuun.
- olis kiva kokeilla
saako niiltä ottaa suihin.
- 12 + 13
>> -Nuolla saa aina kaikkia paikkoja
Anteeksi, mutta tuossa kohdassa on kysyttävä, että oletko aivan täysissä järjissässi? Onko sukupuoliaudit ja niiden tarttumistavat aivan vieras asia?
Jotkut tykkäävät jännityksestä ja pelaavat venäläistä rulettia terveydellään ja puolisonsakin mikäli elävät parisuheessa.- onkrfeoifj
Olen harrastanut seksiä ainakin sadan naisen ja ainakin kolmenkymmenen transnaisen kanssa. Olen suudellut, nuollut pillua, nuollut pyllyä ja imenyt kullia. Oraaliseksi enimmäkseen ilman kondomia, yhdyntä aina kondomilla. Koskaan en ole saanut mitään seksitautia. Käyn pari kertaa vuodessa seksitautitesteissä.
- 12 + 13
onkrfeoifj kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä ainakin sadan naisen ja ainakin kolmenkymmenen transnaisen kanssa. Olen suudellut, nuollut pillua, nuollut pyllyä ja imenyt kullia. Oraaliseksi enimmäkseen ilman kondomia, yhdyntä aina kondomilla. Koskaan en ole saanut mitään seksitautia. Käyn pari kertaa vuodessa seksitautitesteissä.
Tuurlla ne laivatkin seilaa ... Toki tuo testeissä käynti on hyvä jälkitarkistus. Suuseksi on kuitenkin yksi tautien siirtymiskanava, niin miehille kuin naisillekin. Jos naisella sattuu olemaan vaikkapa ( hyvinkin yleinen ) ei aktiivivaiheesa oleva sukupuoliherpes, niin jo vot', se siirtyy meihen suun limakalvoille.
- 19+8
Trans nainen?... ei se kyllä missään mielessä ole nainen se on vain naisen näköinen homo.... Nasilla on nimittäin pillu ja transuilla ei...
- iofjsdiofj
Entäs kun transnainen käy SRS-leikkauksessa ja hänelle leikataan pillu?
- seniorsetä
Useimilla miehillä tulee jossakin elänmänvaiheessa halua peppupanoon miehen kanssa. Itselleni se tuli lopulla 50 vee ja täytyy todeta, että peppuorkku miehen tekemänä on paras. Eturessun kiihotus oikealla vehkeellä voittaa naisten sormipelit. Mikäli et ole sitä kokenut, niin et tiedä seksistä kaikkea.
Kaikissa miehissä asuu pieni homo.
Itse olen kaatanut ainakin 200 naista, mutta miehen kaa olen saanut maximaalisen tyydytyksen.
Jos sinun tekee vastata tähän viestiin, että olet homo, niin todennäköisesti alaitajunnassasi haluat myös miestä ja kirjoituksesi tulee olemaan tosiasian torjunta.
Et silleen.- 12 + 13
Varsin monillakin niistä joilla bi - kiinnostus herää se tapahtuu keski-iässä ja tulee henkilölle itsellekin yllätyksenä ( samoin naisilla toisiinsa). Se voi olla kiinnostusta "oikeaan seksiin" toisen miehen kanssa tai sitten jotakin muun asteista ja tyyppistä kokeilua.
Toisaalta luonto ei ole tehnyt peffaa aktiiviseen käyttöön, paisti exit-sunnassa. Miten aktiivista peffaseksiä harastavilla ( mies tai nainen ) paikat pysyy kunnossa pidemmällä aikavälillä, ilman, että suoli alka tulla ulos ja normieritteiden pidätysvaikeuksia? - 12 12
12 + 13 kirjoitti:
Varsin monillakin niistä joilla bi - kiinnostus herää se tapahtuu keski-iässä ja tulee henkilölle itsellekin yllätyksenä ( samoin naisilla toisiinsa). Se voi olla kiinnostusta "oikeaan seksiin" toisen miehen kanssa tai sitten jotakin muun asteista ja tyyppistä kokeilua.
Toisaalta luonto ei ole tehnyt peffaa aktiiviseen käyttöön, paisti exit-sunnassa. Miten aktiivista peffaseksiä harastavilla ( mies tai nainen ) paikat pysyy kunnossa pidemmällä aikavälillä, ilman, että suoli alka tulla ulos ja normieritteiden pidätysvaikeuksia?Käy tätä katsomassa peppuseksipalstalta. Vakioaiheita siellä.
- AnTiHåkKaN
juupa juu ja seli seli... kyllä terve hetero on koko ikänsä hetero... mitä parhaisiin orkkuihin tulee heteromiehelle niin niistä on toinen mies kaukana...... seksikäs, naisellinen ja taitava misu... siitä se nautinto lähtee kehkeytymään.... En pidä myöskään leikattuja miehiä naisina vaikkakin hyvännäköisiä sen sortin kummajaisia olen thaimmaanreissuillani nähnyt....
- lk sö
Misssä baareissa Hesassa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1153756Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1493743Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242544Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52325100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481322Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut301147Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah33912- 137905
Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.
Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...110803