Biltema 200w lämppäri

Jdadadj

Bilteman tupakan sytyttimeen liitettävä keraaminen 200w lämmitin,tekeekö sillä mitään?eli saako ikkunoita auki kun pakkasta -10 ?

15

9772

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

korkeintaan polttaa sulakkeet tai tuhoaa tupakansytyttimen kuten mulle kävi, lämmitysteho on ihan olematon ja tuo ei yksinään pysty sulattamaan ainuttakaan lasia. Tarkoitettukin lähinnä auton puhaltimen avustukseseksi, eli jos ei auton oma puhallin pidä ikkunoja auki ajaessa niin tuo voi vähän auttaa mutta helposti ottaa liikaa virtaa ja siinä joku johto kärähtää.

• frangröbbä

hehheh,ihan sama kuin tulitikulla yrittäisit lämmittää

• kätevää

erittäin tehokas laite, siihen tupakansytyttimeen kun laittaa sellaisen haaroittimen niin saa samalla ladattua akkuakin piltemasta saatavalla laturilla, ja taas lämpöä piisaa.

• juppee
        kätevää kirjoitti:

erittäin tehokas laite, siihen tupakansytyttimeen kun laittaa sellaisen haaroittimen niin saa samalla ladattua akkuakin piltemasta saatavalla laturilla, ja taas lämpöä piisaa.

no mistäkähän se virta siihen laturiin tulee: akusta tietenkin... Akkuun kytkettävä akkulaturi. Ikiliikkuja siis keksitty ?

• Anonyymi
        juppee kirjoitti:

no mistäkähän se virta siihen laturiin tulee: akusta tietenkin... Akkuun kytkettävä akkulaturi. Ikiliikkuja siis keksitty ?

Kun auto käy niin virta tulee laturista ja silloin lataaminen on järkevää.

• kun,

oikea sisätilanlämppärikään ei lämmitä 600w asennossa käytännössä yhtään niin jätä se 200w lämmitin suosiolla sinne kaupan hyllyyn.

• RIITÄ:.11%"#?+

.

noita tuli väsäiltyä motonetin versioita myös (se pienempi malli oli itse asiassa parempi)

Heti tuli todettua että johdot ei riitä alkuunkaan eli vaihdoin 6 mm2 johdot tilalle niin rupes tulee jotain lämmintäkin ja speciaalilittimet suoraan akkuun kiinni, mutta kuten sanottua ei riitä yksistään vaan ainoastaan lisälämmittimeksi tai jonkin pakettiauton takaikkunaan saa pienen sulatusaukon josta kurkkia ulos

.

• mitäpä sitä

Mitäpä jos kuitenkin korjaisit viallisen termostaatin/puhalluslaitteen ja jättäisit turhat lämmitinrojut sinne kaupan hyllylle!

• Anonyymi

Ostettu 130 W vastaava laite. Ihan on lelu. 1000 W jos on, niin sitten vasta lämmittää. No, on siinä laitteessa sentään sekä kirkas että punainen valo, jospa niitä joskus tarvitsisi:)

• Anonyymi

Millään Biltemasta ostetulla roinalla ei tee yhtään mitään. Biltema on uusavuttomien nuukailijoiden kauppa.

• Anonyymi

On siellä myös ihan käypää tavaraa ja usein myös sama halvemmalla kuin muualla.

• Anonyymi

Eihän auton laturistakaan tule noin paljon tehoa. Akku tyhjenee vaikka moottori kävisi.

• Anonyymi

Laturin teho on ISO. Älä kirjoita kun et tiedä asiasta mitään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laturin teho on ISO. Älä kirjoita kun et tiedä asiasta mitään!

Ei ole kaikki laturit saman tehoisia .

• Anonyymi

Ei tuosta ole mitään apua. Korkeintaan jos hankkii erilisen voima-aseman (jotka maksaa tuhansia) ja siihen tavallisen 230V 1000 watin lämmitimen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      52
      1256
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      86
      966
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      907
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      854
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      823
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      201
      762
    7. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      44
      718
    8. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      24
      709
    9. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      707
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      25
      657
    11. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      122
      645
    12. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      602
    13. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      43
      596
    14. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      565
    15. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      83
      528
    16. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      520
    17. 39
      495
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      487
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      487
    20. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    Aihe