tietääks kukaan harjavallasta paikkaa josta sais edullisesti halkoo ja klapeja
polttopuita
12
6656
Vastaukset
- Klapi#
Työhönvalmennuskeskus myy koivuklapeja hintaan 46 € / pinokuutio.
- klapia
kepun klapi on edullinen 32,50 motti kotiin tuotuna...kandee soittaa numeroon 0405673387
- marizei
kiitos paljon teille!!
- mottimotti
Kiitos vinkistä!
Soitin, ja klapitoimittaja vaihtui
nimim. 18 mottia vuodessa mottimotti kirjoitti:
Kiitos vinkistä!
Soitin, ja klapitoimittaja vaihtui
nimim. 18 mottia vuodessakepu on mukava ja reilu äijä...
- pupuu
Täytyy kai tilata fiksuna nyt jo ens talvea varten.
- aurakuski
Lukekaa lehtimainoksia Satakunnan Kansasta, siellä on paljon myyjiä ja osa myy tosi edullisesti. Itse seurailin ilmoituksia ja soittelin muutamille myyjille. Edullisimmalta kauppiaalta tilasin 15 kuutiota, hintaan 30.00€ (kotiin tuotuna). Klapit oli aika suuria, mutta eipähän tartte risuilla lämmittää. Lisäksi niitä oli mukavampi pinota, saati sellasia ohkasia tikkuja.. Aikaa meni noin 2 tuntia perheen kanssa.
- Pettynyt asiakas
Työhönvalmennuskeskus oli ennen suhteellisen hyvä paikka ostaa. Laatu oli hyvä eikä kuorma ollut mikään LÖYSÄ heittomotti. Tuo kompensoi niin, että vaikka hinta oli kovempi, niin polttopuuta kohti se oli kohdallaan.
Nyt tilanne tuntuu muuttuneen. Useampikin ostaja on kertonut, että kuormat ovat vähän mitä sattuu. Välillä pahastikin "vajaat". - Puut loppuu....
Jollain tietoo mistä sais edullisesti polttopuuta...sekaklapeja tms. Satakunnan alueella, kotiinkuljetettuna (Harjavalta, Kokemäki sektorilta mieluiten)
- ostaja
paneliassa on polttopuita halvalla
puh.0400-637666 - joopajoo7
Harjavallan voisi repiä palasiksi ja polttaa pois. Se tulisi kaikkein halvimmaksi.
- väinölänesko
Mikä tilanne on tänään klapien kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984