Minun mielestä Load ja Reload albumit ois kannattanut tiivistää yhteen levyyn ja biisi lista olisi ollut
1. Ain´t my bitch
2.Until it sleep
3.King Nothing
4.Hero of the day
5.Bleeding me
6. Mama Said
7.Fuel
8.Memory remains
9.Unforgiven 2
10.Low mans lyrics
Ja St.angeri ja Frantic ois myös voinut tässä olla ja koko St-Anger albumi jättää tekemättä.
load-reload-st.anger, miksi nää tehtiin.
6
459
Vastaukset
- rynj
ei saisi mun mielestä loadista ja reloadista yhdistämällä yhtä hyvää, alunperinhän niiden piti olla yksi albumi, ja joo, st'anger on munkin mielestä yksi maailman kaikkeuden paskimmista metalli albumeista
- metla
MAMA SAID Pois sieltä ihan täyttä paskaa koko biisi!!!
- Papa says
Kosketelkaa itseänne!!!
- hammet_fucking_rules
jaa load ja reload samaan pussiin? Anteeksi, en juuri kuuntele kantria.
Metallican puolustukseksi voin kuitenkin sanoo, et jos on suorittanut 30 uran, tehnut kuusi saatanan legendaarista albumia ja muokannut koko heavymetalin suuntaa niin pari paskaa lättyä ei paina siinä vertailussa mitään.
olen puhunut - juujuuhaluunvaan
Hammet_fucking_rules, "6 saatanan legendaarista albumia", mitkä 6 otit laskuihisi mukaan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678