Heippa!
Nautin eilen viimeisen? kupillisen Liptonin minttuteetä. Liptonin minttuteen valmistus on lopetettu, enkä ole löytänyt kaupoista minkään muun valmistajan minttuteetä. On vain vihreätee/minttu sekoituksia ja piparminttua, aivan liian kitkeriä makuuni.
Mistä voisin löytää MINTTUteetä?
Nyt tarvitaan kylmää faktaa ostopaikoista ja vastaukseksi ei kelpaa "kasvatat minttusi kätevästi puutarhassa".
Kiitos ja kumarrus
Minttuteen metsästys
7
666
Vastaukset
- siisti mies
Miksi aina kun löytää jotain hyvää se loppuu tai sitä on vaikeaa saada. Itse etsiskelen Liptonin Ceylon Gardens teetä. Sitä löytyi 4 teen lajitelmassa, mutta nyt nekin alkaa olla loppumassa. Ja ne 3 muuta ei niin ihmeellisiä ole mielestäni. Jos löytyy jstain niin pistäs vinkkiä.
- mintun ystävä
Tässä olisi muutama hyvä vaihtoehto minttuteeksi, www.teepussi.fi -verkkokaupasta
Nana-minttu
http://veistrom.fi/fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=157&category_id=1&keyword=minttu
Omenaminttu
http://veistrom.fi/fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=157&category_id=1&keyword=minttu
Piparminttu
http://veistrom.fi/fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=159&category_id=1&keyword=minttu - Jääteetä
Hyvä jäätee on http://www.teekauppa.fi/Moroccan-Mint-200g
- Vihreätee+minttu ok
Itse tein viimeksi eilen hyvää minttuteetä lisäämällä Japanilaiseen vihreään teehen kuivattua minttua. Toimi todella hyvin. Jos tarkoitat minttuteellä juomaa jossa ei ole teetä -se ei ole silloin teetä vaan yrttiteetä tai minttujuomaa.
Tätäkin on tullut kokeiltua, pelkkä minttu ei oikein toimi ainakaan minun suussa.
Kuivattua minttua myy esim Ruohonjuuri noin 4€/100g luomua toki ja erittäin hyvää sellaista. - Vihreätee+minttu ok
Itse tein viimeksi eilen hyvää minttuteetä lisäämällä Japanilaiseen vihreään teehen kuivattua minttua. Toimi todella hyvin. Jos tarkoitat minttuteellä juomaa jossa ei ole teetä -se ei ole silloin teetä vaan yrttiteetä tai minttujuomaa.
Tätäkin on tullut kokeiltua, pelkkä minttu ei oikein toimi ainakaan minun suussa.
Kuivattua minttua myy esim Ruohonjuuri noin 4€/100g luomua toki ja erittäin hyvää sellaista. - minttis9
hyvää on
marrakech mint tee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1156647Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3696059Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam424442Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123795Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723617Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112826Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,262402Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni242339Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221846Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644