Onko totta, että JEEP auton kytkin saattaa kestää vain 60 000km.
JA korjaamoliike kertoo, että kytkin lämpenee kun autoa peruuttaa esim. vaunu perässä jolloin kytkinlevy saattaa IRROTA liimauksesta ja meno pysähtyy siihen.
Remonntti sitten on liki 2000 euroa - joka menee omasta pussista.
Missä kohtaa omistajan käsikirjassa lukee että älä kytke auton perään mitään- äläå varsi nkaan peruuta kun se kytkin ei ole JEEP maastoautossa tähän tarkoitettu.
MENI minun silmissä tämän merkin maine ja kunnioitus. Maahantuoja saa hävetä ellei vastaa tuotteensa tällaisista korjauskuluista joka on ilmiselvä laadun heikkouden osoitus.
Jeepin kytkin ei kuulemma kestä - ja on mukamas maastoauto
7
1249
Vastaukset
- ugh!
Paskanmarjat. Sun maine siinä menee jos mitä tahansa nielet tai levittelet "muiden" sanomisina. Pientä suhteellisuuden tajua! Jos trollaat, tee se kunnolla ;)
- En kuule puhu roskaa
Nimttäin tutullani näin tapahtui - kytkin hajosi. EIkä sitä autoa ole revitetty.
Olen sen verran totuudessa oleva, että moiset sanat "trollalta" on minun silmien kautta katsottuna pikkupoikien porinaa. Täällä netissä voi nähtävästi kirjoitaa mitä vaan ilman sen nkummempia tunnon tuskia - vaan ko. automerkki teki sellaisen tempun etten siihen käsiäni laita.
Ja syystä - ugh!
En kuule puhu roskaa kirjoitti:
Nimttäin tutullani näin tapahtui - kytkin hajosi. EIkä sitä autoa ole revitetty.
Olen sen verran totuudessa oleva, että moiset sanat "trollalta" on minun silmien kautta katsottuna pikkupoikien porinaa. Täällä netissä voi nähtävästi kirjoitaa mitä vaan ilman sen nkummempia tunnon tuskia - vaan ko. automerkki teki sellaisen tempun etten siihen käsiäni laita.
Ja syystä...ja oma vastauksesi ei kuuluu perjantaiyön räpöstelyihin sarjassa 0:44?!
Tuskin voit vakaalla äänellä, valtavan elämänkokemuksesi pohjalta, ulottaa yksittäisen Jeepin (oletettua) vikaa kaikkiin koskaan valmistettuihin malleihin ja yksilöihin?
tojotistipropagandalta haiskahtaa.
- ghjghkhjlö
Ihan paskaa taas. Ei kannata uskoa kaikkea mitä aina kerrotaan näistä niin 'totuutena'
- transfercase
Sitten kun jakolaatikko tai perät korjataan toi ei riitä mihinkään ja automaattilaatikosta puhumattakaan
- hestmannen
Sillon sitä ei kosketa kytkimeen monk tekee aina niin
- jeepisti
compass limiterin kytkin mennyt jo toistamiseen, ajettu vasta 50000 tuhatta
takuu kuulemma vain 20000 tai yksi vuosi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818