Jeepin kytkin ei kuulemma kestä - ja on mukamas maastoauto

Siinä se maine meni

Onko totta, että JEEP auton kytkin saattaa kestää vain 60 000km.

JA korjaamoliike kertoo, että kytkin lämpenee kun autoa peruuttaa esim. vaunu perässä jolloin kytkinlevy saattaa IRROTA liimauksesta ja meno pysähtyy siihen.

Remonntti sitten on liki 2000 euroa - joka menee omasta pussista.

Missä kohtaa omistajan käsikirjassa lukee että älä kytke auton perään mitään- äläå varsi nkaan peruuta kun se kytkin ei ole JEEP maastoautossa tähän tarkoitettu.

MENI minun silmissä tämän merkin maine ja kunnioitus. Maahantuoja saa hävetä ellei vastaa tuotteensa tällaisista korjauskuluista joka on ilmiselvä laadun heikkouden osoitus.

7

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ugh!

      Paskanmarjat. Sun maine siinä menee jos mitä tahansa nielet tai levittelet "muiden" sanomisina. Pientä suhteellisuuden tajua! Jos trollaat, tee se kunnolla ;)

      • En kuule puhu roskaa

        Nimttäin tutullani näin tapahtui - kytkin hajosi. EIkä sitä autoa ole revitetty.
        Olen sen verran totuudessa oleva, että moiset sanat "trollalta" on minun silmien kautta katsottuna pikkupoikien porinaa. Täällä netissä voi nähtävästi kirjoitaa mitä vaan ilman sen nkummempia tunnon tuskia - vaan ko. automerkki teki sellaisen tempun etten siihen käsiäni laita.
        Ja syystä


      • ugh!
        En kuule puhu roskaa kirjoitti:

        Nimttäin tutullani näin tapahtui - kytkin hajosi. EIkä sitä autoa ole revitetty.
        Olen sen verran totuudessa oleva, että moiset sanat "trollalta" on minun silmien kautta katsottuna pikkupoikien porinaa. Täällä netissä voi nähtävästi kirjoitaa mitä vaan ilman sen nkummempia tunnon tuskia - vaan ko. automerkki teki sellaisen tempun etten siihen käsiäni laita.
        Ja syystä

        ...ja oma vastauksesi ei kuuluu perjantaiyön räpöstelyihin sarjassa 0:44?!

        Tuskin voit vakaalla äänellä, valtavan elämänkokemuksesi pohjalta, ulottaa yksittäisen Jeepin (oletettua) vikaa kaikkiin koskaan valmistettuihin malleihin ja yksilöihin?

        tojotistipropagandalta haiskahtaa.


    • ghjghkhjlö

      Ihan paskaa taas. Ei kannata uskoa kaikkea mitä aina kerrotaan näistä niin 'totuutena'

    • transfercase

      Sitten kun jakolaatikko tai perät korjataan toi ei riitä mihinkään ja automaattilaatikosta puhumattakaan

    • hestmannen

      Sillon sitä ei kosketa kytkimeen monk tekee aina niin

    • jeepisti

      compass limiterin kytkin mennyt jo toistamiseen, ajettu vasta 50000 tuhatta
      takuu kuulemma vain 20000 tai yksi vuosi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe