Hei!
Mistä saisin pikaista lainaa kun luottotiedot ovat menneet? Tarvitsisin lainaa 200e? Viikon maksuajalla?
Menetin luottotietoni opiskeluaikana oman tyhmyyteni vuoksi, menot olivat suuremmat kuin tulot.. Vuokra suuri ja piti jäädä rahaa elämiseenkin muihin laskuihin, meni kännykkälasku perintään ja sitä kautta ulosottoon.. : /
Tarvitsisin nyt 200euroa lainaa autonkorjaukseen. Auton korjaus pakollinen koska tarvitsen autoa työmatkoilla, työmatka 25km joten ei onnistu matka jalkaisinkaan ja julkisten kulkuneuvojen ajat eivät täsmää työaikoijen kanssa päikseen. Tarkoitus on maksaa viikon kuluttua velka takaisin kun saan veronpalautukset ja palkan (molemmat tulevat 3.päivä, oikeasti 5.päivä on maksupäivä mutta kun se sattuu sunnuntaille niin rahathan tulevat jo perjantaina eli 3.päivä.
Toivottavasti jollakin olisi tietoa esim. pikavippi firmoista jotka luovuttaisivat lainaa luottotiedottomalle?
Mistä pikaista lainaa luottotiedottomalle?
34
2797
Vastaukset
"Mistä saisin pikaista lainaa kun luottotiedot ovat menneet? "
Et mistään. Maksukäyttäytymiselläsi olet osoittanut, että et ole luotettava yhteistyökumppani taloudellisissa asioissa.
Kerrot, että huono taloudenhoito on opiskeluaikasi tyhmyyksiä. Olet väärässä. Se sama tyhmyys on sinussa edelleen, jos et ole elämän yllättäviin menoihin edes sen suuruisella vararahastolla varautunut, ettäkö saisit parin sadan euron autokorjauksen maksetuksi.- nainen_25.11.2010
Taas sellaisia ihmisiä jotka luulee tietävänsä toisten asiat paremmin kun henkilö itse..
Jouduin lopettamaan opiskeluaikoina terveydellisistä syistä työni ja taloudellinen tilanteeni meni todella huonoksi koska ei ollut lähes mitään tuloja, vanhaa työtä en voinut jatkaa ja uutta työtäkään en voinut etsiä pahan sairauteni ja pitkän sairasloman takia. Rahat eivät vain riittäneet elämiseen ja laskuihin joten puhelinlasku meni ulosottoon..
Ja toisekseen normaalisti minulla olisikin jäänyt rahaa autoremonttiin, mutta nyt on ollut muitakin ylimääräisiä menoja.. Ystäväni hautajaiset jonne piti ostaa uudet vaatteet, takki, kukkavihko... ja hautajaisvaatteet ei mitään ihan halpoja ole eikä kukkavihkotkaan..
Joten mietippä jatkossa vähä pitemmälle ennenku alat tietämättömänä arvostelemaan toisia! nainen_25.11.2010 kirjoitti:
Taas sellaisia ihmisiä jotka luulee tietävänsä toisten asiat paremmin kun henkilö itse..
Jouduin lopettamaan opiskeluaikoina terveydellisistä syistä työni ja taloudellinen tilanteeni meni todella huonoksi koska ei ollut lähes mitään tuloja, vanhaa työtä en voinut jatkaa ja uutta työtäkään en voinut etsiä pahan sairauteni ja pitkän sairasloman takia. Rahat eivät vain riittäneet elämiseen ja laskuihin joten puhelinlasku meni ulosottoon..
Ja toisekseen normaalisti minulla olisikin jäänyt rahaa autoremonttiin, mutta nyt on ollut muitakin ylimääräisiä menoja.. Ystäväni hautajaiset jonne piti ostaa uudet vaatteet, takki, kukkavihko... ja hautajaisvaatteet ei mitään ihan halpoja ole eikä kukkavihkotkaan..
Joten mietippä jatkossa vähä pitemmälle ennenku alat tietämättömänä arvostelemaan toisia!No juuri se osoittaa sitä kykenemättömyyttä hoitaa taloudellisia asioitaan, että hautajaisiin pitää ostaa kalliit vaatteet, vaikka se johtaa siihen, että pankkitilit ammottaa tyhjyyttään. Vaihtoehtoisiakin toimintatapoja olisi löytynyt.
- Olla totta
nainen_25.11.2010 kirjoitti:
Joten mietippä jatkossa vähä pitemmälle ennenku alat tietämättömänä arvostelemaan toisia!"Ystäväni hautajaiset jonne piti ostaa uudet vaatteet, takki, kukkavihko... ja hautajaisvaatteet ei mitään ihan halpoja ole eikä kukkavihkotkaan.. "
Kerro, että et ole tosissasi. Ethän?
Tuo kertoo kaiken rahankäytöstäsi.
Menikö se puhelinlaskusikin silloin ulosottoon, kun oli "kaverin synttärit, ja piti ostaa vähän vaatteita"?
Niin, ja kysymyksesi: Lainaa et saa mistään pikaisesti, etkä muutenkaan, ennen kuin luottotietosi ovat puhtaat. - nainen_25.11.2010
kriittinen kirjoitti:
No juuri se osoittaa sitä kykenemättömyyttä hoitaa taloudellisia asioitaan, että hautajaisiin pitää ostaa kalliit vaatteet, vaikka se johtaa siihen, että pankkitilit ammottaa tyhjyyttään. Vaihtoehtoisiakin toimintatapoja olisi löytynyt.
Sen verran on minulla ainakin kunnioitusta menehtynyttä ystävääni kohtaan etten missään rönttövaatteissa sinne hautajaisiin ollut menossa! Ja en oli missään vaiheessa sanonut että mitään sika hintaisia vaatteita olen ostanut..
Ja toisekseen on sullakkin pokkaa aukoo päätä, varmaan joku äitin ja isin hellimä kakara jolle isi maksaa kaiken ettei oo ikinä tarttenu ite omillaan elää..
Ps. Terveydellinen tilanteeni on jo kunnossa.. On niistä opiskeluajoista jo aikaa lähemmäs 4vuotta.. - nainen_25.11.2010
Olla totta kirjoitti:
"Ystäväni hautajaiset jonne piti ostaa uudet vaatteet, takki, kukkavihko... ja hautajaisvaatteet ei mitään ihan halpoja ole eikä kukkavihkotkaan.. "
Kerro, että et ole tosissasi. Ethän?
Tuo kertoo kaiken rahankäytöstäsi.
Menikö se puhelinlaskusikin silloin ulosottoon, kun oli "kaverin synttärit, ja piti ostaa vähän vaatteita"?
Niin, ja kysymyksesi: Lainaa et saa mistään pikaisesti, etkä muutenkaan, ennen kuin luottotietosi ovat puhtaat.Nuokin vastaukset olisi voinut jättää vastaamatta..
Ja ei ole ollut kyse mistään synttärivaatteista.. Mietippä ite jos olisit opiskelija ja joutuisit luopumaan ilta/v.loppu töistä.. tulisitko toimeen reilulla 300eurolla (opintotuki asumislisä)? maksat vuokran, sähkölaskun yms.. onneksi kyse on pienestä paikkakunnasta jossa kuitenki vuokra oli silloisessa asunnossani vain reilu 200e/kk. Mieti itse mitä olisit minun tilanteessani tehnyt? Juossut äitin helman alle pummimaan rahaa? Vai isikö maksaa kaiken autosta asuntoon saakka? - Olisi ostanut
Nuokin vastaukset olisi voinut jättää vastaamatta..
Ja ei ole ollut kyse mistään synttärivaatteista.. Mietippä ite jos olisit opiskelija ja joutuisit luopumaan ilta/v.loppu töistä.. tulisitko toimeen reilulla 300eurolla (opintotuki asumislisä)? maksat vuokran, sähkölaskun yms.. onneksi kyse on pienestä paikkakunnasta jossa kuitenki vuokra oli silloisessa asunnossani vain reilu 200e/kk. Mieti itse mitä olisit minun tilanteessani tehnyt? Juossut äitin helman alle pummimaan rahaa? Vai isikö maksaa kaiken autosta asuntoon saakka?"Mieti itse mitä olisit minun tilanteessani tehnyt?"
No en ainakaan lähtenyt ostamaan hautajaisia varten uusia vaatteita ja takkia.
Jokaiselta, myös sinulta, varmasti löytyy vaatekaapista jotain siistiä päällepantavaa. Täysin turha väittää muuta. - hyvä mies
Olisi ostanut kirjoitti:
"Mieti itse mitä olisit minun tilanteessani tehnyt?"
Jokaiselta, myös sinulta, varmasti löytyy vaatekaapista jotain siistiä päällepantavaa. Täysin turha väittää muuta.Olen huomannut kuinka täällä saa todella paljon roskavastauksia jotka vois jättää pois. Tuskin ne ihmiset jotka ovat superhyviä rahojen kanssa viitsivät edes vaivautua tulla tänne saarnaamaan. Varmaan joitakin katkeria tapauksia syystä tai toisesta eli älä välitä. Toivottavasti saat jostain lainattua kyseessä kuitenkin suht pieni summa.
Tsemii - Tunti pellin alla
Joten mietippä jatkossa vähä pitemmälle ennenku alat tietämättömänä arvostelemaan toisia!Mitäpä muuta kuin opettelet itse huoltamaan autosi. Sinullahan on siihen sopivia huonoja vaatteitakin kaappi täynnä jo ennestään, eikä tarvitse ostaa niitä erikseen. Hyvät voivat odottaa kunnes seuraavan kerran pitää edustaa.
- Mitään haukkumista
hyvä mies kirjoitti:
Olen huomannut kuinka täällä saa todella paljon roskavastauksia jotka vois jättää pois. Tuskin ne ihmiset jotka ovat superhyviä rahojen kanssa viitsivät edes vaivautua tulla tänne saarnaamaan. Varmaan joitakin katkeria tapauksia syystä tai toisesta eli älä välitä. Toivottavasti saat jostain lainattua kyseessä kuitenkin suht pieni summa.
TsemiiEi nämä viestit ole mitään haukkumista.
Et vain tunnu ymmärtävän sitä, että jos rahat ovat todella niin tiukassa kuin kerrot, niin ei silloin ostella edes hautajaisiin mitään uusia vaatteita ja takkeja.
Asiat ja ostokset pitää laittaa tiukasti tärkeysjärjestykseen, ja jotkin uudet vaatteet eivät todellakaan ole silloin hankintalistan kärjessä. - Mitään haukkumista
Mitään haukkumista kirjoitti:
Ei nämä viestit ole mitään haukkumista.
Et vain tunnu ymmärtävän sitä, että jos rahat ovat todella niin tiukassa kuin kerrot, niin ei silloin ostella edes hautajaisiin mitään uusia vaatteita ja takkeja.
Asiat ja ostokset pitää laittaa tiukasti tärkeysjärjestykseen, ja jotkin uudet vaatteet eivät todellakaan ole silloin hankintalistan kärjessä.Viestini oli tarkoitettu aloittajalle, mutta ilmeisesti koskee myös sinua, jos kerran puollustat aloittajan rahankäyttöä.
- nainen_25.11.2010
Olisi ostanut kirjoitti:
"Mieti itse mitä olisit minun tilanteessani tehnyt?"
Jokaiselta, myös sinulta, varmasti löytyy vaatekaapista jotain siistiä päällepantavaa. Täysin turha väittää muuta.No siis mikä ongelma sulla nyt on kun olen saanut ulosottoni jo aikoja sitten maksettua pois.., mutta nyt tuli ylimääräistä menoa ja olisin ottanut viikon maksuajalla pari sataa lainaan. Asiahan ei sulle sen enempää kuulu kun kysyin vaan että onko mahdollista jostain saada lainaa luottotiedottomana?
Ja toisekseen en ole mikään hienoperse niin kun ite varmasti oot että vaatekaapit pursuaa vaatetta ovet ammollaan. Ostan yleensä aina vaatteeni käytettynä kirppareilta yms, ja mulla ei todellakaan ollu kunnollisia vaatteita sinne hautajaisiin.. Mustathan ne hautajaisissa pitää olla ja en normaalisti edes pitä/käytä koko mustia vaatteita.. En kai mä pitään puna-mustaa paitaa ja farkkuja päälle laita, hieman kunnioitusta! Että oleppa kuules jankkaamatta sen enempää asiaa.. - nainen_25.11.2010
hyvä mies kirjoitti:
Olen huomannut kuinka täällä saa todella paljon roskavastauksia jotka vois jättää pois. Tuskin ne ihmiset jotka ovat superhyviä rahojen kanssa viitsivät edes vaivautua tulla tänne saarnaamaan. Varmaan joitakin katkeria tapauksia syystä tai toisesta eli älä välitä. Toivottavasti saat jostain lainattua kyseessä kuitenkin suht pieni summa.
TsemiiKiitos asiallisesti kommentista, ainut tähän mennessä.
Hyvää talven jatkoa ja joulun odotusta! : ) - Aiemmin..
No siis mikä ongelma sulla nyt on kun olen saanut ulosottoni jo aikoja sitten maksettua pois.., mutta nyt tuli ylimääräistä menoa ja olisin ottanut viikon maksuajalla pari sataa lainaan. Asiahan ei sulle sen enempää kuulu kun kysyin vaan että onko mahdollista jostain saada lainaa luottotiedottomana?
Ja toisekseen en ole mikään hienoperse niin kun ite varmasti oot että vaatekaapit pursuaa vaatetta ovet ammollaan. Ostan yleensä aina vaatteeni käytettynä kirppareilta yms, ja mulla ei todellakaan ollu kunnollisia vaatteita sinne hautajaisiin.. Mustathan ne hautajaisissa pitää olla ja en normaalisti edes pitä/käytä koko mustia vaatteita.. En kai mä pitään puna-mustaa paitaa ja farkkuja päälle laita, hieman kunnioitusta! Että oleppa kuules jankkaamatta sen enempää asiaa.."kysyin vaan että onko mahdollista jostain saada lainaa luottotiedottomana"
Tuohonkin jo vastattu aiemmin.
Et saa mistään.
Ja turha pillastua, jos aivan syystä rahankäyttöäsi arvostellaan. Kun sitä et näköjään hallitse, etkä ilmeisestikään osaa laittaa asioita tärkeysjärjestykseen.
Jos rahat ovat tiukalla, ei silloin lähdetä uusia vaatteita ostelemaan, oli hautajaiset tai ei. - huomentapäivää
Tunti pellin alla kirjoitti:
Mitäpä muuta kuin opettelet itse huoltamaan autosi. Sinullahan on siihen sopivia huonoja vaatteitakin kaappi täynnä jo ennestään, eikä tarvitse ostaa niitä erikseen. Hyvät voivat odottaa kunnes seuraavan kerran pitää edustaa.
Aloittajan todellinen ongelma ei taida olla tuon parinsadan euron lainatarve, vaan perustavaa laatua oleva elämänhallintaongelma taloudellisissa asioissa.
Perussääntö 1. Tulojen tulee olla aina suuremmat kuin menot. (ei mitään mutku mutku selityksiä)
Perussääntö 2. Puskurin säästäminen aloitettava heti.
Perussääntö 3. Elintasosi määritellään tulosi ja varallisuutesi mukaan, ei lainan avulla.
Perussääntö 4. Älä yritä esittää varakkaampaa kuin olet, lainaamalla tätä varten rahaa.
Perussääntö 5. Kunnioita itseäsi omana itsenäsi, älä vertaa taloustilannettasi toisiin ihmisiin.
Perussääntö 6. Jos haluat paremman elintason, tee sen eteen töitä. Tee suunnitelma. nainen_25.11.2010 kirjoitti:
Sen verran on minulla ainakin kunnioitusta menehtynyttä ystävääni kohtaan etten missään rönttövaatteissa sinne hautajaisiin ollut menossa! Ja en oli missään vaiheessa sanonut että mitään sika hintaisia vaatteita olen ostanut..
Ja toisekseen on sullakkin pokkaa aukoo päätä, varmaan joku äitin ja isin hellimä kakara jolle isi maksaa kaiken ettei oo ikinä tarttenu ite omillaan elää..
Ps. Terveydellinen tilanteeni on jo kunnossa.. On niistä opiskeluajoista jo aikaa lähemmäs 4vuotta..Itse sinä sanoit, että ne hautajaisvaatteet eivät olleet mitään halpoja. Aina omalaatuinen ajattelumaailma, jos koet sen olevan jotenkin vainajan kunnioituksesta pois, jos et tuhlaa kaikkia rahojasi hautajaisvaatteisiin. Ei se vainaja sieltä montusta tiiraile ja jakele mielessään pisteitä hautajaisvieraiden asuvalinnoille.
Tekstisi toiseksi viimeinen kappale edustaa tuota velkaongelmaisten yleistä harhakäsitystä. Se, että ihminen hoitaa talouttaan vastuullisesti ja varallisuuttaan koko ajan kartuttaen, ei edellytä sen paremmin ulkopuolista rahoittajaa kuin miljoonatulojakaan. Se ei myöskään edellytä saitailua, päinvastoin, rahaa jää enemmän säästöön ja kulutukseen, kun sitä ei kulu jopa tuhansia euroja vuodessa (kuten monella tuntuu menevän) kulutusluottojen korkoihin ja kuluihin, viivästyneiden laskujen kuluihin, osamaksukauppojen kuluihin etc.- just näin
huomentapäivää kirjoitti:
Aloittajan todellinen ongelma ei taida olla tuon parinsadan euron lainatarve, vaan perustavaa laatua oleva elämänhallintaongelma taloudellisissa asioissa.
Perussääntö 1. Tulojen tulee olla aina suuremmat kuin menot. (ei mitään mutku mutku selityksiä)
Perussääntö 2. Puskurin säästäminen aloitettava heti.
Perussääntö 3. Elintasosi määritellään tulosi ja varallisuutesi mukaan, ei lainan avulla.
Perussääntö 4. Älä yritä esittää varakkaampaa kuin olet, lainaamalla tätä varten rahaa.
Perussääntö 5. Kunnioita itseäsi omana itsenäsi, älä vertaa taloustilannettasi toisiin ihmisiin.
Perussääntö 6. Jos haluat paremman elintason, tee sen eteen töitä. Tee suunnitelma.ainakin viestin aloittaja saa sellasen porukan liikkeelle jotka saa varmaan kunnon kiksit kun pääsee moralisoimaan. Yleensä nää moraalinvartijat sivuuttavat sen tärkeimmän ja keskittyvät parantamaan maailmaa. Hitto ku säälittäviä.
No antaa tulla kerran mieli tekee :D
Ja nainen hyvää joulua - köyhä mies
just näin kirjoitti:
ainakin viestin aloittaja saa sellasen porukan liikkeelle jotka saa varmaan kunnon kiksit kun pääsee moralisoimaan. Yleensä nää moraalinvartijat sivuuttavat sen tärkeimmän ja keskittyvät parantamaan maailmaa. Hitto ku säälittäviä.
No antaa tulla kerran mieli tekee :D
Ja nainen hyvää jouluaMulla on vinkki näihin rahahuoliin. rupea tekemään viikonlopputöitä, itse painin joskus samojen ongelmien kanssa aina rahat loppu oli visa aina finaalissa 1200e ja oli joustoluottoa 4500e. sitten otin päätyön ohelle sivuhommina joka vklp muita hommia. vuoden verran tein sivuhommia ja velat oli kuitattu pois. ja päätyöstä tuli normi palkka, sillä sivutyön palkalla pystyy ostelemaan kaikkea muuta esim harraste juttuja tms... nyt rahaa on säästössä enemmän kuin koskaan ja vaikka rahaa onkin "yllin kyllin" niin silti en tuhlaile mihinkään turhuuksiin vaan kaikki pistetään säästöön ja jossain vaiheessa perustan perheen niin on pesämuna valmiina niin tartte pelleillä noiden vippien ym muitten kanssa.
enää en ikinä ota mitään velkaa muutakuin asuntolainan. kyllä se niin on että se on aina parempi kun se raha on tienattu, kuin että höylää jotain korttia. ei se faija paskaa puhunut kun aikoinaan sanoi että sitten ostat mitä tarvitset kun raha on tienattu ja kädessä riihikuivana eikä velkana. ja sanoi vielä että se on sitten aina kurjaa maksaa se jälkikäteen niitä velkoja no minä sen opin kantapään kautta mutta nyt tiedän tämänkin että raha ei kasva puussa!!!! - nainen_25.11.2010
köyhä mies kirjoitti:
Mulla on vinkki näihin rahahuoliin. rupea tekemään viikonlopputöitä, itse painin joskus samojen ongelmien kanssa aina rahat loppu oli visa aina finaalissa 1200e ja oli joustoluottoa 4500e. sitten otin päätyön ohelle sivuhommina joka vklp muita hommia. vuoden verran tein sivuhommia ja velat oli kuitattu pois. ja päätyöstä tuli normi palkka, sillä sivutyön palkalla pystyy ostelemaan kaikkea muuta esim harraste juttuja tms... nyt rahaa on säästössä enemmän kuin koskaan ja vaikka rahaa onkin "yllin kyllin" niin silti en tuhlaile mihinkään turhuuksiin vaan kaikki pistetään säästöön ja jossain vaiheessa perustan perheen niin on pesämuna valmiina niin tartte pelleillä noiden vippien ym muitten kanssa.
enää en ikinä ota mitään velkaa muutakuin asuntolainan. kyllä se niin on että se on aina parempi kun se raha on tienattu, kuin että höylää jotain korttia. ei se faija paskaa puhunut kun aikoinaan sanoi että sitten ostat mitä tarvitset kun raha on tienattu ja kädessä riihikuivana eikä velkana. ja sanoi vielä että se on sitten aina kurjaa maksaa se jälkikäteen niitä velkoja no minä sen opin kantapään kautta mutta nyt tiedän tämänkin että raha ei kasva puussa!!!!Siis mulla on tällähetkellä vakituinen työpaikka ja vakituiset tulot
Siis mulla on tällähetkellä vakituinen työpaikka ja vakituiset tulot
Ja silti et pysty keräämään siedettävää vararahastoa? Surkea on talouden hoitokykysi.
- Pähkinöitä koloon
Sinulla on siis asiat periaatteessa kunnossa, mutta silti kärsit samoista taloudellisista ongelmista kuin työttömät, opiskelijat tai ryyppyremmien Reiskat. Et pysty suunnittelemaan elämääsi riittävän pitkälle, vaikka edellytykset siihen ovat olemassa. Elämänhallinnan kurssi olisi paikallaan.
- fchgvlj
paska palkka sulla, että et saa 200€ autoremonttiin nipistettyä? Onneksi olkoon!
- Isomassi ite
Jos haluat rahaa lainaksi niin ota yhteyksiä.
Päästään varmasti sinulle sopivaan sopimukseen
takaisinmaksusta.
[email protected]
puh: 0414985523- kokeillut
tää kaveri vain lupailee mut mittää ei saa(lainaa),ei vastaa viesteihin, eikä muutenkaan ota yhteyttä.
- hgfhfhghgdhdhdd
Ikävä kyllä luottotietojen menetys estää lainan saannin niin ikävää kun se onkin. Ainut mikä tulee mieleen on kaverit,vanhemmat jolta voisi lainata? vältä pikavippi firmoja viimeiseeen asti. Tee itsellesi uudenvuodenlupaus ja aloita säästäminen. Se on helppoa kun sen oivaltaa. Siirrä vaikka tilipäivänä joku sopimasi summa toiselle tilille ja PIDÄ se siellä ja sopeuta menosi jäljelle jäävän tilinsaldon mukaan. Säästämiseen vinkkejä: älä biletä joka viikonloppu, hauskaa voi pitää joskus muutenkin ja on mukava herättä su aamuna ilman darraa. Älä osta jatkuvasti uusia vaatteita, kenkiä, laukkuja. Osta halvempaa ruokaa. Älä aja autolla paljon turhaa. Vie eväät töihin. Valmista ruoka itse eläkä syö ulkona. Tietenkin omaa järkeä käyttäen että joskus voi ostella kaikkea mutta ei jatkuvasti.
Jos mahdollista yritä löytää lisätienestejä toisesta työstä tai muuta halvempaan asuntoon
kyl se siit..- RoisiReiska
VITTUA, niin siitäkin voisi muutama euro kilahtaa pyykkikoriin.
Mun kanssa voi neuvotella tollasista pikkuvipeistä pääkaupunkiseudulla.
Naisten kanssa yleensä päästy sopimukseen...- Raha puhuu!!
Lähetä tilinumerosi ja maksusuunnitelma
[email protected]
niin laitan rahat tilille.
voit myös soittaa 041-4985562- Apua tarvitseva
Voitko lainata minulle kun tarvisin rahaa asioiden hoitamiseen ja saat varmasti takaisin rahat sopimamme suunnitelman mukaan.En ole juoppo ym...vaan työssä käyvä henkilö.
- rupu
Tuskin täälläkään sentään on niin tyhmää että sulle tarjoaa rahaa?Kannattais kokeilla jotain muuta toimeen tuloksi vaikka töitä.
- kokeiltu
ei oo sähköposti käytösä eikä puhelinkaan:(
- J.P..
Luottotiedottomana sain lainaa täältä: http://www.kauppahakemisto.net/vippivertailu
Sivun toinen linkki oli mistä sain. - EsaL74
Edelliselle. Et saa, jos oikeasti olet nimesi oikeasti mustannut. Yksikään pikaluottofirma ei anna rahaa, jos nimi on menetetty.
Jos on osoittaa, että tuloja on, niin oma tilipankki voi harkita pientä lainaa. Muutenkin se pankki on aina ensisijainen paikka lainaa kysellä. Pikalainat on anuksesta.
Eli kerrataan nyt. Jos lasku erääntyy alkuperäinen velkoja saattaa lähettää karhukirjeen. Tästä ei tule luottohäiriötä. Seuraavaksi asia menee perintätoimistolle. Tässä vaiheessa ei synny luottohäiriömerkintää.
Perintätoimisto pyytää kiltisti 2-3 kertaa. Koko tämän ajan perintäfirman kanssa pääsee kyllä sopuun. (Tosin eroja on...)
Tämän jälkeen perintätoimisto hakee rahoja oikeusteitse. Ulosottovirastokin antaa yhden (1) mahdollisuuden hoitaa velka pois ennen kuin luottohäiriö merkitään rekisteriin ja velkaa aletaan perimän ulosoton kautta. (Vielä uo-viraston maksuKEHOITUKSEN saapuessa voit saada lainaa, jos asiasi ovat sitä ennen kunnossa. Kun ulosotto siirtyy perimään suoraan palkoista (tai sos.etuuksista) on peli menetetty. - Kaapro
En oikein usko, että saisit tuota paria sataa mistään muualta tällaisessa tilanteessa, kuin joltain tutultasi, jolla tuon verran ylimääräistä on. Ja, jonka saat luottamaan takaisinmaksukykyysi ja -haluusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855969Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321987Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191678- 361559
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398