Kertokaas mitkä on teidän mielestä parhaimpia showpainissa, tämä on tälläinen uusi top 5 moves on mukava nähdä mistä liikkeistä täällä oikein pidetään.
Minulla on:
1. Corner Bulldog (Rakastan tätä liikettä ihan hemmetisti!)
2. TKO - Firesman Carry Cutter (Hieno liike ja voimaa löytyy) Alex Riley / Marc Mero Finisher.-
3. Running Bulldog (Yhtiä lempi liikkeitäni)
4. Rated RKO (Kätevä ja arvaamaton lopetus liike) Randy Ortonin Finisheri.-
5. Firesman Carry Slam (Voima näkyy ja liike on minusta loistava)
Huonot
1. STFU (Uskomattoman tylsän näköinen että samalla surkea.) John Cena Finisher.-
2. The Worms (Scotty 2 Hotty:n Finisheri ja en kyllä ole nähnyt surkeampaa lopetus liikettä aikoihin.) Scotty2Hotty.-
3. Running Punt (Kick) (Voin sanoa tästä Randy Ortonin liikkeestä että tuon ei pitäisi olla finisheri vaikka Randy Orton raiskaisikin kulman) Randy Orton Finisher.-
4. Shattered Dreams (Sen kyllä pitäisi olla Raped Dreams tai Gold Fuck) (Liike on siis .. voi vittu! eihän tuo ole lopetus liike vaan raiskaus.) Goldust / Raped Dreams guy Finisher.-
5.Cobra (Pikkuisen säälittävä) Santino Marella Finisher.-
Top 5 Moves NEW
Top5-Moves NEW
2
276
Vastaukset
- SSSS.R
1. E. Coli
2. CB4 Driver
3. Dig Dug Driver
4. Joker Driver
5. Thrill To Kill
Huonot
1.Belly To Belly Suplex
2. Cobra
3. Peolpe's Elbow
4. GTS - Go To Sleep
5. STFU - AA-SS-DD-FF-GG
1.Suplex Pin
2.Suplex Slam
3.Swanton Bomb
4.Sweet Chin Music
5.Swing Jawbreaker
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221