kaveri sai nyt jotkut uudet tehokkaat masennuslääkkeet. niissä on vaan kuulemma on sellanen haittavaikutus että niitten takia tuo poika voi menettää tunteet exäänsä, jota siis tällähetkellä yhä rakastaa, ja joka pitää myös pojasta yhä. heillä vain ei ollut juuri nyt mahdollisuutta olla yhdessä. nyt näitten lääkkeiden vuoksi on kuulemma olemas Suuri todennäkösyys että poika menettää tunteet tyttöä kohtaan, vaikkei haluaisi. ja on myös todennäköistä että poika alkaa Vihaamaan tyttöä heidän yhteisen menneisyytensä takia. onko tollanen mitenkään mahollista vai onko koko juttu kusetusta? lääkkeen nimeä kun en tiedä.
vaikutuksia tunteisiin?
mahdollistamitenkään
1129
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
ja todennäköistäkin. Lääkitys vaikuttaa aivokemiaan ja pistää tunteet pakostakin sekaisin. Se alkaako sitä vihaamaan, en tiedä, mutta itselle on käynyt aikakin niin lääkityksen alussa että ei välitä muista ihmisistä.