Thai-hierontaa ja seksiä

Kimmo Hollolasta

Mä haluaisin tietää että saako thai-hierontapaikoissa seksä? Haluaisin kunnon seksiä eikä vaan jotain runkkausta mitä kuulemma saa joka thaikkulasta..Asun Hollolassa ja etsin läheltä joku hyvä paikka minne mennä.

24

16995

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikki.O

      Oman kokemuksen mukaan jokaisesta käymästä thai-hieromosta saisi seksiä jos lompakko kestää.

      Paikkoja en lähde mainostamaan,Mutta halvin pyyntö ollut 150e kallein 300e

      Mieti taikkulassa saat naisen viikoksi 100e ja matkoja saa halvimmillaan alle 800e meno-paluu

      ps. hollolan hintatasoa en toki tiedä nämä hinnat treen alueelta

    • Tosi on.

      Jos menet ja kysyt asiaa, niin ei. Sehän olisi jo lain vastaista.

      Mutta voit saada. Kiinni henkilöstä ja sinun neuvottelustasi. Ja hinnasta.

    • fmfmf

      ainaki riksus sain 100e pimppii,itehä muija ehdotti tais olla iteki kyrvänkipee ku voihki aika aidosti,

      • tarkan euron erkki

        muista lisätä 100e päälle se ns. hierontamaksu 30-50e kalliiksi tulee kun kotimaiset opiskelijatkin myy 70-100e pano.


      • kokjep
        tarkan euron erkki kirjoitti:

        muista lisätä 100e päälle se ns. hierontamaksu 30-50e kalliiksi tulee kun kotimaiset opiskelijatkin myy 70-100e pano.

        toimeentuleva sinkkumies tukee tarpeessa olevaa suomalaista opiskelijatyttöä. Menee rahat hyvään tarkoitukseen.

        Vakina on hoikka normaalin näköinen tiukka ja taitava opiskelijatyttö. Hinnasta ei ole keskusteltu, eikä hän ole koskaan maksua pyytänyt, mutta minulla on hänen tilinumeronsa.

        Kysyin eilen tytöltä miksi?
        Sanoi, että pelkästään järkisyistä. Kolme kärpästä yhdellä iskulla, tulee tarpeet hoidettua kaikki kerralla, talous, stressin poisto ja …

        Toisaalta laadulla on hintansa joten …


    • Lahtelainen mies

      www.seksitreffit.fi ja etsi sieltä "hierontaa".

      Lahdesta saat niin paljon kuin sielu sietää.

      • Vierasmiesvenkula

        Siellä on se Kan-Thai -hieromo, Keskuskatu 8, kävelytien puolella, kysy sieltä.


      • Kimmo Hollolasta
        Vierasmiesvenkula kirjoitti:

        Siellä on se Kan-Thai -hieromo, Keskuskatu 8, kävelytien puolella, kysy sieltä.

        Mitä sait siellä itse? Kannattaako käydä? Ei viittiis tuhlata rahaa...


      • Kerran käynyt
        Kimmo Hollolasta kirjoitti:

        Mitä sait siellä itse? Kannattaako käydä? Ei viittiis tuhlata rahaa...

        Ihan ok paikka nätti hieroja mutta melko kallis 70e otti tietysti ns. hierontamaksu.

        ps. Kannattaa kysyä suoraan hintaa ilman hierontaa säästää sen hierontamaksun joka on aivan rahastusta sillä hieroahan nuo ei osaa.


      • Runkkumies
        Kerran käynyt kirjoitti:

        Ihan ok paikka nätti hieroja mutta melko kallis 70e otti tietysti ns. hierontamaksu.

        ps. Kannattaa kysyä suoraan hintaa ilman hierontaa säästää sen hierontamaksun joka on aivan rahastusta sillä hieroahan nuo ei osaa.

        Ymmärrän että et mee toiste, käsityöstä toi 70euroa on ihan ylihintaa. Saa halvemmalla muualta.


      • Anonyymi
        Kimmo Hollolasta kirjoitti:

        Mitä sait siellä itse? Kannattaako käydä? Ei viittiis tuhlata rahaa...

        Oma käsihän paras tuollaiselle säälittävälle 'ei viittis tuhlata rahaa-persaukiselle


    • Thaikkufani

      ... tarkkaan, jos haluat hierontaakin ;) Yleensä hintapyynnöt on törkeitä, mutta se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Parhaimmillaan olen saanut seksiä pelkän hieronnan hintaan, mutta usemmin on tullut pelkkä nuiva hieronta, kun en ole halunnut maksaa ylihintaa. Oli myös yksi tyttö, jolle maksoin mielellään, hän oli aivan käsittämätön herkku, eikä kiirettä ollut. Saatettiin harrastaa seksiä parikin tuntia 150 Eukalla. Harmi, että hän meni naimisiin, myi firmansa ja lopetti hommat.

      • Tulevako asiakas?

        Pitääkö itse panna, vai tuleeko nainen päälle. Entä takuappäin? Mitä sitten maksanee siellä Hollolassa? Jos ei pelkkä runkku riitä. Ottakos suihin ja jos niin mitä maksaa?


      • Kössi K
        Tulevako asiakas? kirjoitti:

        Pitääkö itse panna, vai tuleeko nainen päälle. Entä takuappäin? Mitä sitten maksanee siellä Hollolassa? Jos ei pelkkä runkku riitä. Ottakos suihin ja jos niin mitä maksaa?

        Jos haluat seksiä niin thaihierontapaikkojen tarjoamat palvelut ovat siinä tapauksessa laittomia. Poliist tutkii näitä hieromoita ja siviilipoliisi seuraa ketkä ovat asiakkaita kyseisisssä laitoksissa kuulemma. Suosittelisin sihteeripalveluita jos haluaa seksiä ja jos se tapahtuu kotona sihteerin luona.


      • ndnddn
        Kössi K kirjoitti:

        Jos haluat seksiä niin thaihierontapaikkojen tarjoamat palvelut ovat siinä tapauksessa laittomia. Poliist tutkii näitä hieromoita ja siviilipoliisi seuraa ketkä ovat asiakkaita kyseisisssä laitoksissa kuulemma. Suosittelisin sihteeripalveluita jos haluaa seksiä ja jos se tapahtuu kotona sihteerin luona.

        tavallista hierontaa ei kannata ottaa noissa thaikkulois vaan mennä suoraan asiaan,sisään pääsymaksun(20-30 o,5h) maksettuas kerro toiveesi ja yritä sönkkää vaikka käsimerkeillä että haluat pelkän runkkauksen tai panon,jos tyttö antaa panna niin tinkase kunnolla,suihin otto tapahtuu kondomin kanssa mikä sinänsä tunnu miltään,kaikista kivointa on kun yhdessä runkkaatte kullia vuoronperään välillä voit hyväillä peräaukkoasi tytön nähden kun se vatkaa,lopussa anna tytön runkkaa tuoksuvat spermat vatsallesi,jos nautit paljastelusta(mie) kerro se tytölle ja runkkaa sen kiihottavien silmien edessä, 20e tippi riittää tästä yleensä ainakin mun kohalla.Pano hommat sujuu yleensä tytön ollessa aktiivisempi kortsu päälle niin se alkaa ratsastaan,asennon vaihto ehdotukset voit sinä tehä.


      • Kössi K
        ndnddn kirjoitti:

        tavallista hierontaa ei kannata ottaa noissa thaikkulois vaan mennä suoraan asiaan,sisään pääsymaksun(20-30 o,5h) maksettuas kerro toiveesi ja yritä sönkkää vaikka käsimerkeillä että haluat pelkän runkkauksen tai panon,jos tyttö antaa panna niin tinkase kunnolla,suihin otto tapahtuu kondomin kanssa mikä sinänsä tunnu miltään,kaikista kivointa on kun yhdessä runkkaatte kullia vuoronperään välillä voit hyväillä peräaukkoasi tytön nähden kun se vatkaa,lopussa anna tytön runkkaa tuoksuvat spermat vatsallesi,jos nautit paljastelusta(mie) kerro se tytölle ja runkkaa sen kiihottavien silmien edessä, 20e tippi riittää tästä yleensä ainakin mun kohalla.Pano hommat sujuu yleensä tytön ollessa aktiivisempi kortsu päälle niin se alkaa ratsastaan,asennon vaihto ehdotukset voit sinä tehä.

        Kuten luin toisessa paikassa oli hyvä pointti että jos kortsu rikkoontuu niin taudinvaara on olemassa kummallekin. En halua saada mitään tautia kotiin, selitä siinä sitten vaimolle mistä sait tipparia, klamydiaa, tai sitt muija pamahtaa raskaaksi..


    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Voi, kuinka säälittävää, kun heteromiehet täällä jakavat kokemuksiaan ja kiinnostuksesta naispuolisia Thai-hierojia kohtaan . Pyytäkää naisiltanne seksiä. Niin paljon on heteroita eksynyt Gay-palstoille, että tulen itsekin jokaiseen Hetero-palstaan kyseenalaistamaan teidän SAIRAITA harrastuksianne. Menkää itteenne. Väärät kolot on teilläkin mielessä! PRKL! 😀

    • Anonyymi

      Neekei

    • Anonyymi

      U­­u­s­­­i s­­­ek­si­tea­­tteri avautu­u Su­ome­­en! Kutsu­­mme kai­­­kk­­­i. Il­mo­­it­­tau­­tum­­­ine­n ryhmä­­ämm­­­e tä­­­äl­­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E6n7S3

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tiedän keltä saa ilman ja saa ampua sisään

      • Anonyymi

        ihanaa , nahkaruiskulla ammut satakilosta silliviivaa


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      743
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      672
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe