Pitkään ollut kovaa ahdistusta.
Nyt on voimattomat jalat, tuntuu että ei jaksais oikein edes kävellä,onkohan tämä jotakin psykosomaattista?
Pohkeet ollut jumissa ja on vieläkin, eli kokoajan mielessä nuo jalat että mikä vaivaa.
Siitä ajattelin että onko psykosomaattista, Kun niitä kokoajan vain miettii noita jalkoja ja mielihän näissä saattaa tehdä kepposia.
ONKO KELLÄÄN OLLUT VASTAVAA?
Voimattomat jalat?
4
902
Vastaukset
- Jalatväsy
Mulla on ahdistus päällä ollut jo muutamia viikkoja ja jalat on usein voimattomat.Jumppaa aloittaessakin tuntuu, ettei jaksa jalkojaan nostella. Oletan, että liittyy ahdistukseen.
- as.
Loiset ne siellä.. Yritäpä ravistella ne esille kunnolla. Antibioottiruiske perseeseen ja vietät seuraavat päivät katossasi.
- panic0
Kärsin itse työuupumuksen laukaisemasta yleistyneestä ahdistuneisuushäiriöstä paniikkikohtausten kera. Kyllä, silloin kun itselläni oli uupumus ja ahdistus kaikista pahimmillaan, juuri tuon kaltaisia oireita oli. Jalat tuntuivat tosi raskaalta. Oiretta kesti pari kuukautta, voimakkuus vaihteli välillä. Oli tosi inhottavaa, mutta meni kuitenkin ajan mittaan ohi kun aloin sairaudesta muutoinkin toipua.
- Miklu445
Oliko ettei oikein jaksa kävellä. Minulla varsinkin herätessä tuntuu ettei jaksa oikein kävellä.
Täällä muutenkin jo kaikki vakavat sairaudet tullut mieleen, älytön ahdistus päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295