onko volvo v40 vm:2001 mallissa valokatkaisimessa muuta valoa kuin se yksi vihreä jokaka palaa vai kuuluuko olla valoa niissä joissa on lamppujen korkeuden säätö ja mittarivalon säätö
vovlo v40
makle
3
525
Vastaukset
- volvorider
Mulla valot samoin kuin sulla.... ei liene muita variantteja? -02 2.0T vai häh???
kertokaa jos joku tietää...... - Ukko_pentele
noiden kytkimien taustavaloako haet? Jotta löytäisi pimeässä paremmin.
Ellen nyt sitten ymmärtänyt väärin,niin eipä vm-99 ole ainakaan mitään helpotusta- VolvotinV40
Pitäis taustavalot olla. Itsellä vm.2000 V40. Eli Phase 1,5 malli.
Ph 1 ja 1,5 on 1kpl polttimoita. Ph 2 ja 3 on 3 kpl? Näin olen ymmärtänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956