Ovatko muut huomanneet tällaista kummallista ilmiötä että vanhemmat R-kioskin rouvat eivät osaa ladata puheaikaa prepaid liittymiin??? mitä vittua??!!! kyllä teki mieli hypätä kassapöydän yli, pistää avarilla akkaa lärviin ja näyttää miten se tapahtuu.
"joo meillä ei pysty lataamaan DNA:n puheaikaa pelkästään kolumbus"
täh..?? kaikkea sitä kuuleekin... jos samasta kioskista on korttinsa ostanut kyllä pitäs samasta paikasta saada puheaikaa lisääkin.
miten näin ammattitaidotonta väkeä voi nykypäivänä olla palkkatöissä? ehkä tämä oli kuitenkin vain yksittäinen tapaus ja tästäkin jo vähän aikaa, toivottavasti oppinut jo käyttämään konetta. Kyseessä oli siis nuijamiestenkadun siwa.
R-kioskin henkilökunta
12
852
Vastaukset
- tapauksessa..
ajastaan jäljessä jos sanovat että "joo meillä ei pysty lataamaan DNA:n puheaikaa pelkästään kolumbus" .
Eihän Kolumbusen liittymää ole ollut enää varmaan pariin vuoteen.
Eikös se homma ärrällä mene niin että sanoo numeron mihin ladataan ja monella eurolla, tietysti on viellä lataus-lipukeet sun muut konstit kuten otto-automaatit.- Juolupokki
... tai ihan oikeat aikuisten ihmisten liittymät jotka maksetaan laskulla.
- öööööööööööhhhh
R-kioski ei pysty lataa puheaikaa nuijamistenkadun siwassa?
- gfhgfjhjfgh
joo tämä oli siis totta, en muista sanoko se kolumbus vai minkä muta joka tapauksessa DNA.n prepaidiin ei saanut ladattua puheaikaa ja tämä tapahtui kahtena kertana saman kuukauden aikana kun kokeilin onneani. ja nuijamiestenkadun r-kioskilla tarkotan kioskia joka sijaitsee samalla kadulla on kun nuijamiesten siwa joka on aina myöhään auki tiijätte kyllä mitä tarkotan älkää nussiko pilkkua.
"... tai ihan oikeat aikuisten ihmisten liittymät jotka maksetaan laskulla. "
mitä tuon niinku piti tarkottaa? saavatko vain lapset sitten ostaa prepaid liittymiä? Prepaid sopii omiin tarpeisiini paremmin kuin "aikuisten liittymä" josta maksat joka vitun kuukausi laskuja vaikket edes soittelisi mihinkään. itse en pidä ihmisistä ja puhelin on lähinnä vastaamista varten että tärkeissä asioissa saa kiinni, harvemmin on niin kova hätä ketään tavotella että ite alkaisin soittelemaan ympäri mikkeliä/muuta suomea. - regaer
gfhgfjhjfgh kirjoitti:
joo tämä oli siis totta, en muista sanoko se kolumbus vai minkä muta joka tapauksessa DNA.n prepaidiin ei saanut ladattua puheaikaa ja tämä tapahtui kahtena kertana saman kuukauden aikana kun kokeilin onneani. ja nuijamiestenkadun r-kioskilla tarkotan kioskia joka sijaitsee samalla kadulla on kun nuijamiesten siwa joka on aina myöhään auki tiijätte kyllä mitä tarkotan älkää nussiko pilkkua.
"... tai ihan oikeat aikuisten ihmisten liittymät jotka maksetaan laskulla. "
mitä tuon niinku piti tarkottaa? saavatko vain lapset sitten ostaa prepaid liittymiä? Prepaid sopii omiin tarpeisiini paremmin kuin "aikuisten liittymä" josta maksat joka vitun kuukausi laskuja vaikket edes soittelisi mihinkään. itse en pidä ihmisistä ja puhelin on lähinnä vastaamista varten että tärkeissä asioissa saa kiinni, harvemmin on niin kova hätä ketään tavotella että ite alkaisin soittelemaan ympäri mikkeliä/muuta suomea.Jaa, et pidä ihmisistä. No onnea vaan.
Mielummin maksan sen 60-70 senttiä kuukausimaksua kuin tappelen leluliittymien lataamisen ja kalliimpien hintojen kanssa. Mutta kukin tyylillään! Mä pidän ihmisistä ja mielelläni soitan ja tekstailen niille.
Hyvää lauantai-iltaa sulle! - laturiztti
regaer kirjoitti:
Jaa, et pidä ihmisistä. No onnea vaan.
Mielummin maksan sen 60-70 senttiä kuukausimaksua kuin tappelen leluliittymien lataamisen ja kalliimpien hintojen kanssa. Mutta kukin tyylillään! Mä pidän ihmisistä ja mielelläni soitan ja tekstailen niille.
Hyvää lauantai-iltaa sulle!kyllä mä oon aina saanu ladattu dna:n liittymään puheaikaa nuijamiehenkadun Ärrällä. eikä oo ollut ongelmia kenenkään myyjän kanssa
- diudui
"Kyseessä oli siis nuijamiestenkadun siwa. "
Näin sanoi aloittaja selvästi asian ja tarkoittikin ihan muuta.
Kannattaisikohan olla arvostelematta muita, jos itse kirjoittelee aivan sekojuttuja.
Äläkä itse nussi pistettä. - Äläkä nussi pilkkua
Taidat olla varsinainen nero kun olet huomannut että R-kioskin henkilökunta ei pysty lataamaan puheaikaa prepaidliittymääsi Nuijamiestenkadun Siwassa. Oletko muuten jo selvittänyt että onnistuuko tuo puheajan lataus R-kioskin henkilökunnalta Prismassa tai LIDL:ssä. Jos onnistuu niin käy kysymässä Moisiossa että vieläkö paikkasi on vapaana. Jos ei onnistu, niin käy siitä huolimatta kysymässä Moisiossa että vieläkö paikkasi on vapaana.
- keijo68
mitäs jos pistäisit luottotiedot kuntoon niin saisit ihan oikeen puhelinliittymän
- Helppoa!
nykyään ne ladataan kotikoneella ei tarvitse mennä kioskiin asti :)
- kioskeilija
nuijamiestenkadun sokoksessa
ei ne myyjät osaa mitään!!!!!
- Mää vaa ihmettelen
R-kioskin henkilökunta liittyy Siwaan???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741