Aika naurettavaa tuo betoniulokevouhotus, ettekö pellet tajua että teilla nauretaan läheisellä omakotitalo alueella !
Ei siitä ok-talon pihaa saa vaikka kuin kuvittelis
4
678
Vastaukset
- Kuutamourakoitsija
Senkun naurat vaan ihan rauhassa, on kiva, jos sulla on hauskaa. Mulla on sekä partsi että omakotitalon piha, sekä etu- että takapiha, kumpikin omana yksikkönään. Sen lisäksi sitten vielä mökkipiha ja saunamökin kallioinen rantapuutarha, jossa esim. koristeheiniä ja mehikasveja.
On kivaa, ole vaan ihan rauhassa kateellinen! Partsinkin hoito ja sisustus on ihanaa mielenvirkistystä!- jösssi
hiljaiseksi hheieiieiehhiiihhiiii
- Stolle
Täälläpäin parveke on korvike, kun paantasalla asumiseen ei ole mahdollisuuksia..
- arakes
No voi!
Miksi se noin ottaa hengenpäälle jos toiset parvekkeitaan laittaa?
Eihän me puhutakaan pihasta vaan parvekkeesta.
Olen joutunut olosuhteiden pakosta omakotitalosta ja pihasta kerrostaloon
ja saanut parvekkeen. Lasitutin sen ja nyt iloitsen kauniista viherkeitaastani.
Päätin olla tyytyväinen näin ja onnistuin siinä. On mukava esim kesäyönä
istua ilman itikoiden ininää ja nauttia tästä parvekkeesta. Muuten tiesitkö että
parvekkelle voi jopa laittaa vesielementin hauskasti solisemaan. Annetaan
kaikkien kukkien kukkia niin pihalla kuin parvekkeella!
Ilotaan kesästä!
t. arakes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131176- 2271169
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2601024Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899- 71787
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33782