Aika naurettavaa tuo betoniulokevouhotus, ettekö pellet tajua että teilla nauretaan läheisellä omakotitalo alueella !
Ei siitä ok-talon pihaa saa vaikka kuin kuvittelis
4
672
Vastaukset
- Kuutamourakoitsija
Senkun naurat vaan ihan rauhassa, on kiva, jos sulla on hauskaa. Mulla on sekä partsi että omakotitalon piha, sekä etu- että takapiha, kumpikin omana yksikkönään. Sen lisäksi sitten vielä mökkipiha ja saunamökin kallioinen rantapuutarha, jossa esim. koristeheiniä ja mehikasveja.
On kivaa, ole vaan ihan rauhassa kateellinen! Partsinkin hoito ja sisustus on ihanaa mielenvirkistystä!- jösssi
hiljaiseksi hheieiieiehhiiihhiiii
- Stolle
Täälläpäin parveke on korvike, kun paantasalla asumiseen ei ole mahdollisuuksia..
- arakes
No voi!
Miksi se noin ottaa hengenpäälle jos toiset parvekkeitaan laittaa?
Eihän me puhutakaan pihasta vaan parvekkeesta.
Olen joutunut olosuhteiden pakosta omakotitalosta ja pihasta kerrostaloon
ja saanut parvekkeen. Lasitutin sen ja nyt iloitsen kauniista viherkeitaastani.
Päätin olla tyytyväinen näin ja onnistuin siinä. On mukava esim kesäyönä
istua ilman itikoiden ininää ja nauttia tästä parvekkeesta. Muuten tiesitkö että
parvekkelle voi jopa laittaa vesielementin hauskasti solisemaan. Annetaan
kaikkien kukkien kukkia niin pihalla kuin parvekkeella!
Ilotaan kesästä!
t. arakes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628