Mikä auttaa kun särkee niin älyttömästi sääriä ja pohkeita mitkään venyttelyt ei auta eikä ice power. Ei tule nukkumisesta mitään kun niitä vain särkee en viitsisi ottaa tälläisen takia panadollia että saisin nukuttua. Yleensä jalkoja särkee silloin kun ne ovat tosi turvoksissa mutta tälle hetkellä ne ei ole turvoksissa. Mistä sitten moinen kipu jaloissa?? Rvk 34
väsyneet jalat
5
6116
Vastaukset
- Lilja
Samaa kyselee myös rv 10, jolla jalkojen rasitus ei voi johtua vauvan koosta... Uskomattomia suonenvetoja ja jalkasärkyjä. Mikä ihme ne aiheuttaa? Muuttuuko verenkierto tai kehon nestetasapaino niin paljon - ja jo näin alkuraskaudessa?
- ä76
Hei!
Oletteko koittaneet tukisukkia/"lentosukkia"..?
Aamulla jo heti ylösnoustessa jalkaan koko päiväksi! Voisi olla apua. Ns. lentosukkia saa esim citymarketeista yms kaupoista. Kokeilkaa! - Nippe
Mulla on kans ilmennyt samoja vaivoja näin raskauden loppumetreillä (rv 38 3). Yks mikä siihen kipuun on auttanut on hieronta. Mieheni on hieronut sääriä/pohkeita jonka jälkeen olen usein vielä pitänyt jalkoja ylhäällä, että veri liikkuisi paremmin. Se on auttanut ainakin pikku särkyihin. Mikään ei ole inhottavampaa kuin unettomat yöt särkyjen takia =(
- ehkä auttaisi
Saatko ravinnostasi tai raskausajan multivitamiineistasi tarpeeksi magnesiumia? Magnesiumin puute saattaa joskus aiheuttaa kipua jaloissa/säärissä. Sanoi ravintoterapeuttini aikoinaan.
- sama vaiva
Mulla on samaan ongelmaan auttanut tukisukat ja Hirudoid forte. Voidetta saa apteekista ja siitä ei ole lääkärin ja apteekkarin mukaan mitään haittaa lapselle. Se parantaa verenkiertoa ja emulsiomuodossa myös kivasti rasvaa säärten kuivaa ihoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156