Hannan esikoislevy ilmestyy kuulemma 11.06..
Kyllähän tähän Suomen maahan tarvitaan yksi Sam Brown tyyppinen laulaja. Minusta Hannalla on vähän sellainen ääni..toivottavasti hänen äänensä kestää rankan keikkakesän. Tekniikkaa vaan treenamaan..kommenteja
hannan levy
5
452
Vastaukset
- tyttönen
ko en muistanu kattoo sitä ohjelmaa.Mitä muuta se siinä haastattelussa rupatteli?
- fenderman
Minäkin satuin vahingossa avaamaan töllön, en ikävä kyllä nähnyt koko haastattelua..Kiitos elämälle konserttiin oli menossa ja hyvin kuulemma pyyhkii..
- tyttönen
fenderman kirjoitti:
Minäkin satuin vahingossa avaamaan töllön, en ikävä kyllä nähnyt koko haastattelua..Kiitos elämälle konserttiin oli menossa ja hyvin kuulemma pyyhkii..
no hyvä jos pyyhkii hyvin.Edelleen harmittaa kun en nähnyt ko. ohjelmaa..
- xena
kuka on Sam Brown mutta totta vie tänne nenälaulajien kotimaahan aina yksi Hanna mahtuu.Niin ja laulutekniikkaa vain treenaamaan niin äänikin kestää paremmin. Kyllä on mahtava ja ennenkaikkea erottuva ääni naisella!
- fenderman
Jos muistat 80:t luvulta komean STOP-hitin esittäjän niin hän on se..Ehkä Hannalla on aavistuksen matalampi äänirekisteri mutta samaa käheyttä mielestäni hällä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442978Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462693
- 562548
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582458Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482450On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532191Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128- 692038
- 452032