Pyramidit
http://hometownsports.e-siteworks.com/nss-folder/pictures/fischer.jpg
http://www.vaasansport.fi/images/800pxprisman_logo.svg_800.png
Prisma ja fischer
13
393
Vastaukset
- aloittaja2
illujen symboleita
- hrhrhrhrhrhrh
Näin se menee näin se käy... sano J Karjalainen aikoinaan....
- jakinboas11
Kolmiosymboli on jossain muodossa useimissa kansainvälisten firmojen logoissa, NWO merkki.
- ilman aurinkolaseja
Kävin optikkoliikkeessä ostamassa aurinkolaseja ja sen liikkeen logossa oli SILMÄ, tajuutteko? SILMÄ!! Ihan varmaan Illujen kaikkinäkevä silmä, sieltä ois varmaan löytyny joku kolmio tai vastaava pyramidikuvio kun ois oikein tonkinu. VITTU! Vähänks lähin sieltä nopeesti enkä ostanu laseja. NWO myy ihmisille semmosia laseja et niissä on mirosiru joka huonontaa sun näköö ja sit sä joudut niinku ostaan aina vaan vahvempia laseja. Lopulta ne on niin paksut ja rumat ettet saa pillua, kun ei saa pillua niin ei saa lapsia ja sit ihmeset niinku kuolee sukupuuttoon tai siis niinku huononäköiset.
- illuminati123341
eli satan market. samoin kuten $: satan ja £: lucifer
- jakinboas11
jakinboas11 kirjoitti:
Stokmann, kolmiot ja silmä..
https://stockmann.com/webapp/wcs/stores/servlet/Frontpage/näinkin erikoinen kolmio,,
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Metsä-Serlan_logo.gif - 34
jakinboas11 kirjoitti:
Stokmann, kolmiot ja silmä..
https://stockmann.com/webapp/wcs/stores/servlet/Frontpage/http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7a/Tribar.png/220px-Tribar.png
jakinboas11 kirjoitti:
Stokmann, kolmiot ja silmä..
https://stockmann.com/webapp/wcs/stores/servlet/Frontpage/hiski.k kirjoitti:
Tämä on jo itsestään shaatanasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pascalin_kolmio- jakinboas11
jakinboas11 kirjoitti:
mikähän sen Iiin keikkaa.)
- jakinboas11
jakinboas11 kirjoitti:
mikähän sen Iiin keikkaa.)
tähti pertti http://www.expert.fi/HP/Tuotteet/Tulostimet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416