Alkaen 29 966e, 115hv 1.6D DRIVe.
Vakiovarustusta,
17-alut, Ksenon valot, autom.ilmast., bluetooth, sadetunnistin, ym.
Eli keväällä loppunee nykyisen V50:n taru. Tuleekohan mitään tilalle?
Samoin varustettu V60 on kympin kalliimpi.
http://volvo.nitrofx.com/hinnasto/pdf/hinnasto_V50.pdf
V50 Classic myynnissä...
8
1604
Vastaukset
- kohdallaan?
Onko tuo hinta nyt sitten kohdallaan? Sama auto Focuksena...
- koeajaa.
Focus ja Volvo. Tyhmäkin tajuaa sen jälkeen, että eroja löytyy.
- Melu-ton
kunhan muistaa pyytää Peltorit kaupan päälle automyyjältä.
http://www.temrex.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=115 - VEEEEE 50
1.6d eco Focus Farkku vastaavin varustein ja 6hv pienemmällä teholla maksaa reilun tonnin vähemmän.
KAUHEETA. Osta toki se Focus. - Dressman man
Jotka ostavat 1.2 Octavian ja kuvittelevat ajavansa Audilla.
Tyhmästä päästä kärsii koko perhe. Säästämiselläkin on rajansa. - kenties tullakin
Dressman man kirjoitti:
Jotka ostavat 1.2 Octavian ja kuvittelevat ajavansa Audilla.
Tyhmästä päästä kärsii koko perhe. Säästämiselläkin on rajansa.Olla että siitä tulee uusi mallikin. Kyllähän tota classicia käytetään myös uuden mallin lähestyessä mm. V70:ssä. Luulisi ainakin että säilyttäisivät tuon v50, onhan se yksi myydyimmistä volvo -malleista.
- wwwwwpp
Ei ole tulossa vielä ainakaan vuoteen uutta v50:stä. Todennäköisesti esitellaa vasta vuonna 2012 kesällä
- wwwwpp
siis malli versiot s40 ja v50 jäävät näillä näkymin pois ja tilalle tulee golf kokoluokan v30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118