laitoin hiljattain ko. pyörän ja olis vähän epäselvyyttä bensahanan asennoista, koska hanasta puuttuu merkinnät. Missähän asennossa hana pitää olla normaalisti, entä varatankilla..
Gsx 750 F -99 bensahana
6
4683
Vastaukset
- hmm
Mulla samanlainen 750 F vm-92
siinä on ainakin ns. alipainehana jolloin
asento on alaspäin eli "on" asento
eteenpäin on "res" ja taakse "pri"- Hebuli
Samalla lailla on -99... On alkuperäisellä kysyjällä hyvä mopo.. :) Minkä värinen paljon ajettu?
- typy-72
Hebuli kirjoitti:
Samalla lailla on -99... On alkuperäisellä kysyjällä hyvä mopo.. :) Minkä värinen paljon ajettu?
...ja mittarissa 18 tkm
- hebuli
typy-72 kirjoitti:
...ja mittarissa 18 tkm
Moro.
Mulla saman ikäinen mutta musta.. Ajettu enemmän 33tuhattakm. Hyvin toimii. Minäkin ostin tänä keväänä..
Hyviä ajokelejä...
- gsx600f
Raana on varatankilla kohdassa RES
PRI on asento, jolloin bensa valuu kaasareihin joka tapauksessa, eli älä jätä sitä tähän asentoon. PRI on käytännöllinen (käsittääkseni) esim. silloin kun otat mopon käyttöön säilytyksen jälkeen ja pikat ovat kuivana. ON asento on normaali asento eli raana on suljettu kun pyörä ei käy ja raana on auki kun mopo käy, ts. raana on sähköinen- Anonyymi
Juu, kiitos. Hyvä selvitys hanan toiminnasta👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486258Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694165- 393366
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213186- 1982949
- 402612
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132489törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202462- 1501499
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251488