Lämmin, pitkä halaus, se kertokoon sitten kaiken mitä en pysty sanoin nyt kuvailemaan.
My Huckleberry friend...
17
1032
Vastaukset
- vaan nyt..
tietysti olis tietää että keltä? Mutta kiitti nyt kumminkin! Kaikkea hyvää ja onnellisia finaaleja!!!
- Odotan...
Eräältä nuorelta naiselta, joka tahtoisi uskoa tulevaisuuden tuovan sen läheisyyden, joka nyt puuttuu.
- +++++++gggggg
mennäänkö. vai ei!!olen edelleen sitä mieltä että tämä on ...en pidä sanasta kohtalo..mutta..jotain sellaista.Vai alkoiko meidän Piinat sattumalta samana kesänä.tiedän syynkin..
- 8888888888888
+++++++gggggg kirjoitti:
mennäänkö. vai ei!!olen edelleen sitä mieltä että tämä on ...en pidä sanasta kohtalo..mutta..jotain sellaista.Vai alkoiko meidän Piinat sattumalta samana kesänä.tiedän syynkin..
annettu netissä jonka lukee kaikki joskus jos haluaa kai nääki joskus kaivetaan. Yläkertakin antaa varmaan jo luvan?
- .....
Kenelle sit lieneekään mut onnellinen on hän.. :)
- you see
No, sano nyt sitten minne haluaisit minut viedä? Jos minulle tarkoitat lämpimän halin, otan sen kyllä mielelläni vastaan, ja tulen erittäin hyvälle mielelle, ja silitän poskeasi kiitokseksi.
Jouluaatto ei käy, niinkuin aikaisemmin kirjoitin, ennen tai jälkeen Joulun. Voi mennä helmikuun loppuun, ennenkuin nähdään, jos et voi tulla tänne parin viikon kuluttua. Muista nyt sitten että tanssitaito on parasta mitä tiedän. Viiniä jos tarjoat, pitää sen täyttää muutamat kriteerit. Et varmaan myöskään yleensä ole tällä palstalla, vaan muualla, niinkuin minäkin.- tapahtui?
??
- you see
tapahtui? kirjoitti:
??
En vielä silloin tiennyt, mitä tiedän nyt, ja asiat muuttuivat ja oli odotusta...toivoa, mutta nyt tiedän, miten menee, eikä johdu sinusta. Olen pahoillani, jos se tieto iski liian kovasti. Ei ollut tarkoitus. Jutellaan muualla lisää! Ajattelen sinua! Nukkumaan nyt!
- Huckleberry
you see kirjoitti:
En vielä silloin tiennyt, mitä tiedän nyt, ja asiat muuttuivat ja oli odotusta...toivoa, mutta nyt tiedän, miten menee, eikä johdu sinusta. Olen pahoillani, jos se tieto iski liian kovasti. Ei ollut tarkoitus. Jutellaan muualla lisää! Ajattelen sinua! Nukkumaan nyt!
Olen käyttänyt tuota sanontaa ja nyt kyllä meni yöunet! Erhdynköhän henkilöstä, mutta sanon vain että älä koskaan menetä toivoasi ja odotustasi näiden palstojen peruseella.
Toivottavasti kaikki vielä selviää. Ihmettelen jos minulle että miksi tämä kaikki? Saisinko tietää, koska se helpottaisi minun elämääni. Olen nyt läksyni oppinut, toivon että ymmärrät sen. - voi vi**u
Huckleberry kirjoitti:
Olen käyttänyt tuota sanontaa ja nyt kyllä meni yöunet! Erhdynköhän henkilöstä, mutta sanon vain että älä koskaan menetä toivoasi ja odotustasi näiden palstojen peruseella.
Toivottavasti kaikki vielä selviää. Ihmettelen jos minulle että miksi tämä kaikki? Saisinko tietää, koska se helpottaisi minun elämääni. Olen nyt läksyni oppinut, toivon että ymmärrät sen.mitä ääliöitä täällä öiseen aikaan maleksii, sinäkin >> olen nyt läksyni oppinut >> minkä helvetin läksyn ? jos oisit jotain oppinut, et taatusti sopertelis tommosta paskaa yöllä tuntemattomille ihmisille.vaan selvittäsit asias oikeen ihmisen kanssa.
" toivon että YMMÄRRÄT sen " kertoo että mikään oppi ei oo mennyt perille vaan täyttä sontaa on
pääkoppa täynnään.
miten te voitte olla noin tyhmiä ? - OiOiOiOi
Huckleberry kirjoitti:
Toivottavasti kaikki vielä selviää. Ihmettelen jos minulle että miksi tämä kaikki? Saisinko tietää, koska se helpottaisi minun elämääni. Olen nyt läksyni oppinut, toivon että ymmärrät sen.Kaikella ystävyydellä - mutta niinkauan kun sinä kolmen aikaan yöllä suollat tuollaista tekstiä täysin
tuntemattomalle ihmiselle, et ole päässyt edes ensimmäiseltä luokalta etkä oikeasti ole oppinut
yhtään mitään.
Vasta sitten kun sinusta on siihen että selvität asiasi sen ihmisen kanssa kenelle tuon kaiken tarkoitat, voit sanoa että olet oppinut läksysi mutta yhtään aikaisemmin et.
Sinun pitää myös ymmärtää että mikään ei koskaan selviä tällaisilla viesteillä joista ei edes tiedä toisen sukupuolta.
Ja olet oikeasti sitä mieltä että olet läksysi oppinut - se tuntuu hämmästyttävän hirveälle !
Ja aikuisista ihmisistä kuitenkin lienee kyse ?! - Surullista kyllä ...
OiOiOiOi kirjoitti:
Kaikella ystävyydellä - mutta niinkauan kun sinä kolmen aikaan yöllä suollat tuollaista tekstiä täysin
tuntemattomalle ihmiselle, et ole päässyt edes ensimmäiseltä luokalta etkä oikeasti ole oppinut
yhtään mitään.
Vasta sitten kun sinusta on siihen että selvität asiasi sen ihmisen kanssa kenelle tuon kaiken tarkoitat, voit sanoa että olet oppinut läksysi mutta yhtään aikaisemmin et.
Sinun pitää myös ymmärtää että mikään ei koskaan selviä tällaisilla viesteillä joista ei edes tiedä toisen sukupuolta.
Ja olet oikeasti sitä mieltä että olet läksysi oppinut - se tuntuu hämmästyttävän hirveälle !
Ja aikuisista ihmisistä kuitenkin lienee kyse ?!osa ihmisistä ei tule koskaan ymmärtämään ... heidän järkensä ei riitä kuten tuostakin huckleberrystä näkee ... heille kuka vain on " sinä " ... ja hänkin kehui omalla oppimisellaan ...
se on järkyttävää ... - kkkkkkkk
Surullista kyllä ... kirjoitti:
osa ihmisistä ei tule koskaan ymmärtämään ... heidän järkensä ei riitä kuten tuostakin huckleberrystä näkee ... heille kuka vain on " sinä " ... ja hänkin kehui omalla oppimisellaan ...
se on järkyttävää ...riittäkö se että minä ymmärrän.enkä mä anna kenenkään sua "repiä" riekaleiksi. sehän tämän tarinan ihmeellinen loppu onkin.
- höpö höpö
kkkkkkkk kirjoitti:
riittäkö se että minä ymmärrän.enkä mä anna kenenkään sua "repiä" riekaleiksi. sehän tämän tarinan ihmeellinen loppu onkin.
höpö höpö höpö.
- tiedä,
voi vi**u kirjoitti:
mitä ääliöitä täällä öiseen aikaan maleksii, sinäkin >> olen nyt läksyni oppinut >> minkä helvetin läksyn ? jos oisit jotain oppinut, et taatusti sopertelis tommosta paskaa yöllä tuntemattomille ihmisille.vaan selvittäsit asias oikeen ihmisen kanssa.
" toivon että YMMÄRRÄT sen " kertoo että mikään oppi ei oo mennyt perille vaan täyttä sontaa on
pääkoppa täynnään.
miten te voitte olla noin tyhmiä ?joku luulee tietävänsä, joku luulee tietävänsä enemmän, joku arvelee tietävänsä, joku haluasi tietää enemmän ja joku kysyy että tietäisi enemmän, joku ei halua tietää mitään.
- Riittää!
kkkkkkkk kirjoitti:
riittäkö se että minä ymmärrän.enkä mä anna kenenkään sua "repiä" riekaleiksi. sehän tämän tarinan ihmeellinen loppu onkin.
Riittää! Siks pysynkin possa täältä. Pysythän sinäkin! Kiitti kiltti!
- Odotan...
Joskus erehdyin luulemaan, että hän olisi täällä. Ei hän ole koskaan ollutkaan (minulle selvisi äsken, että se olisi täysi mahdottomuus).
Mutta hän on oikeassa elämässä.
Kannattaa muidenkin rohkaistua ja tehdä asioitten eteen jotain konkreettisempaa, ne saattavat vaikka edistyä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841686Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57905
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863- 46861
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48818