Tarjouksessa ollut kahvi ei ollutkaan tarjoushinnoiteltu kassalla.
Vaan 10% enemmän.
Varokaa Lidlin tarjpoushintoja (aina on hyvä)
9
2081
Vastaukset
- h
vaikka itse olet täydellisyyden esimerkki,
muista että me muut emme ole,
älä kiltti aloittaja vaadi ihmisiltä liikaa, säilyy sopu paremmin.- kassakoneella
Lidlin täydellisyys laadusta on minusta tyydyttävää eli n. 60%.
Virheitä, sotkuja, huonoja tuotteita, ammattitaidottomuutta, lakien kiertämistä jne.
Lidli on ruokapaksi melko läävä.
- tfgfyhtuy
on sanonut samaa. Siellä on usein virheitä kassakuitissa. Ei kukaan ole täydellinen, mutta liika on liikaa palveluammatissa. Piste.....
- Nimittäin!
K-kaupoissa ja S-marketeissa! Ei siis pelkästään Lidlin ongelma. Edellämainituissa sen sijaa melko tavallista, eilen viimeksi K-kauppa lupasi ostoksista -5%. Yli 90 euron ostoksista hyvitys 1,8 euroa. Että sellaiset olivat Keskon rosentit!
- 16+2
Nimittäin! kirjoitti:
K-kaupoissa ja S-marketeissa! Ei siis pelkästään Lidlin ongelma. Edellämainituissa sen sijaa melko tavallista, eilen viimeksi K-kauppa lupasi ostoksista -5%. Yli 90 euron ostoksista hyvitys 1,8 euroa. Että sellaiset olivat Keskon rosentit!
"Alennus ei koske K-plussa-tarjouksia, pullopantteja, äidinmaidonkorvikkeita, tupakka-, alkoholi- ja nikotiinikorvaustuotteita eikä postin ja Veikkauksen tuotteita"
- K-kaupassa
Nimittäin! kirjoitti:
hyvät alennukset. Kyllä kait käytit hyväksesi?
- pikku toimenpide
16+2 kirjoitti:
"Alennus ei koske K-plussa-tarjouksia, pullopantteja, äidinmaidonkorvikkeita, tupakka-, alkoholi- ja nikotiinikorvaustuotteita eikä postin ja Veikkauksen tuotteita"
Boikotoimme K-ryhmää ja Plussa mestoja. 24/365 vuoden 2012 lopuun.
- kannattavaa kauppaa
Mikähän linee syynä kun hintavirheet Lidlissä ja ainakin K-kaupoissa ovat sen suuntaisa että ne ovat ainan kaupan eduklsi,
Mutta boikotoimme K-ryhmää emme Lidliä, virheitä huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006