IMURI NORONEN!

pilasi kisat!

PILASI SUOMEN KISAT KU EI TAJUNNU TULLA POIS MAALILTA VAIKKA HAPAROI VITUSTI.

5

588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomityttö

...ei se ite päätä tuleeko pois maalilta vaan valmentaja, haloo!

• ImmoRtal

Näköjään täällä vielä eräät jaksaa vinkua Norosesta...Antakaa nyt hyvät ihmiset sen jo olla! Kyl se on varmaan kuullu pari päivää putkee 24h/vuorokaudes, et se on imuri ja plaa plaa plaa...(Mun mielestä siis EI ole) Norosella ei ollu mikään paras pelipäivä. Mut entä sitte? Kyl ihan varmasti koko Suomi tietää mikä tilanne on. Turha sitä nyt enää on jauhaa, ku kisatki on jo saatu onnellisesti päätökseen. Kyllä mä ainakin uskon, et Noronen on vielä tulevaisuuden kovan luokan maalivahti. Eiköhän siis jo anneta sen Norosen olla rauhassa. Ja vielä pikku väliseikka: Jos JOUKKUE häviää, niin ei se oo kokonaan veskarista kiinni. Kyllä sillon on vikaa myös puolustuksessa ja hyökkääjissä. Jos pakeissa ja hyökkääjissä ei olis mitään vikaa, sillon myöskään vastustaja ei tee maaleja. (En silti siis väitä, että maalivahti ihan viaton olis) Mä kyllä tiedän, et yx maali meni Norosen piikkiin, mutta kyllä siellä kimpos kiekko reppuun myös Niinimaan mailasta, yhtä kiekkoo Noronen ei edes nähny. Mut no joo, mä ainakin toivoisin, et tää keskustelu päättyis tähän. Uusia kisoja tulee ja menee. Toivottavasti Suomi pärjää paremmin jatkossa JOUKKUEENA.

• Anne

Toivottavasti Noronen imuroisi sinut hevon vittuun täältä valittamasta. Nyt sinun varmaan täytyy alkaa kannattaa Kanadaa, jos et kestä tappiota. Noronen oli mainio vahti, eikä siihen ole kenelläkään mitään vastaanpurnaamista.

• miska

ei todellakaa voi syyttää vain norosta.!!! Kanada oli parempi eikä kukaan voi enää päättää kumpi voittaa. Peli on jo pelattu. Suomi taisteli ja hävisi... ei maha mitää. Ensi vuonna uudestaan sitten.

• hoover
        miska kirjoitti:

ei todellakaa voi syyttää vain norosta.!!! Kanada oli parempi eikä kukaan voi enää päättää kumpi voittaa. Peli on jo pelattu. Suomi taisteli ja hävisi... ei maha mitää. Ensi vuonna uudestaan sitten.

Mistä voi hankkia Noronen-merkkisen keskuspölynimurin? Tulis varmaan puhdasta jälkeä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      102
      1650
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      56
      816
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      712
    Aihe