Jokainen kai tietää, että otsikon yritys on EU-yritys ja ilmeisesti myös pörssiyritys, jonka tuotteiden valmistajat jäävät tuntemattomiksi, mutta hinnat ovat alempia kuin normaalilla suomalaisella yrityksellä.
Ale kuin Ale, vaikka EU kieltääkin dumppauksen.
Ostin Rainbownin maksalaatikkorasian, jota ajattelin kokeilla syödä. Mutta sisältö oli oksettavaa, täynnä jotain mustaa mönjää. En osta enää Rainbow´n aletuotteita. Nehän myrkyttävät meidät tuotteillaan. Ja ei kai kukaan osta syötäväkseen tuotetta, joka ei ole syötävää. Oksetti.
Rainbow
5
823
Vastaukset
- et sillai se
Kaupan "oma merkki" ja ihan minun mieleeni on tuo maksalaatikko ollut (Atrian tekemää...), et sillai.
Olikos Lidlin Kartano eines sitten hyvää? Ja sekin Atrian tekemää...- 69PKARJ
TUTKISTELIN TUOSSA MUUTAMA PÄIVÄ TIETOA ..TUOTETTA TEHDÄÄN 200 ERI MAASSA.KULJETETAAN YMPÄRI MAAILMAA......KUINKAS MUUTEN NE EDULLISIA OLISI.. MEITÄ TYHMIÄ JYMÄYTELLÄÄN.-------IÄKÄS MUTTA UTELIAS
- K-kahvilla
Mutta meijjän äitee tekee oikeaa rusina maksalaatikko.
Maksa on oman teurastamon tuotetta. Ja se kullu otus oli elävöänä meijjän kasvatti.
Pitäähän sitä nyt tietää mitä suuhunsa laittaa.
Ihte tuotettuja mm.
Munkit, mämmit, sahti, pontikka, kotikalja, perunajauhot, kaikki muutkin jauhot ja suurimot.
Sima juomavesi lähteestä
Lehmänmaito meijä Mansikista kerma ja siitä kirnutaan voita
Juqurtit tuorejuustot ja makkarat väsäämme itse.
Saippuaakin teemme siasta
Perunat jne.
Omenat, piärynät, luumut
kalat kirjolohisipiot omasta altaasta.
Munat: kanan ja viiriäisten
Terva, puutavara, polttopuut, päreet, tuohet, vihdat.
Joulu- ja juhannuspuut
Tiejämme mitä syömme.
Meijän elämässä on luomumainen meininki. - ME ostamme
"En osta enää Rainbow´n aletuotteita."
Me ostamme ja hyvin voimme, säästämme lomamatkan joka vuosi ja hyvin on terveys ollut,
myös lähes 90v vanhemmillamme.
On hyvä kun on halpaketjuja, jos ei olisi, olisi suomen hintataso vieläkin korkeampi,
onhan senytkin euroopan keskiarvon kalleimpaa ruokapuolella.
Rainbow´n yms halvempi hintataso perustuu siihen, kun ostaja on todella suuri,
ostaa aina moninkertaisen määrän, suomalaisiin verrattuna, juuri siksihän lähiruoka ja torin hinnat ovat korkeita kun myyntimäärä on niin pieni.- Taivahan tosi
Säästäähän siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673