En tiedä pitäisikö minun hakeutua hoitoon. Tuntuu etten tunne mitään muita tunteita kun välillä surun tunteen. Eli siis mm. onnellisuuden tunne on oikeastaan kokonaan hävinnyt. Olen jo pilaamassa parisuhteenikin tällä tyhjällä ololla. Tuntuu siis ettei päässä olisi mitään jos yritän ajatellakkin jotain ajatus katkeaa noin 5 sekunnin päästä. Parisuhteessa oleminen on vaikeaa kun tuntuu siltä etten olisi enää edes kiinnostunut poikaystävästäni, kun on kokoajan vain tyhjä olo enkä oikein osaa enää samalla lailla nauttia läheisyyden ja rakkauden tunteesta ja jos yritän tunne katkeaa heti ja jää vain tyhjä pää jäljelle. Olen 18v tyttö, enkä syö mitään muita lääkkeitä kuin e-pillereitä. Saatan myös joskus illalla saada jonkinlaisia ahdistus/paniikki -kohtauksia. Eli siis tulee tosi hätääntynyt olo ja tuntuu että pää on sekaisin ja olen kokonaan sekoamassa. Mitä minun pitää tehdä?
Apua! tyhjä olo kokoajan
tytttönen18,
81324
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 8
Vanhimmat
Lääkäriin varmaan kannattaa mennä. Kuulostaa ihan perusmasennukselta.
Se toinen asia mihin vedotaan on tyhjyydestä johtuva pakote, ettet vain jättäisi osallistumatta johonkin junttimaiseen orjuuteen ja vahingoittaisi harhasi takia muita. Suoran päässä on skitsofrenia. Se on raha. Valitatko raha-kysymyksestä? Taasko yksinäisiä öitä valittamisesi parissa, valvottuja tuhansia työtunteja, ilmaiseksi ja vain sinulle?
Sun kannattaa tarkistaa lääkärin sijaan kasvojesi hermoradat ja että kykenisitkö johonkin muuhun tilaan tai saisitko jostakin muualta lääkkeitä. Esim. lähestymis-välttämiskonflikti-tilassa. Sitä paitsi se on vaaralliseksi tyypiteltävä sosiaalitaito ja florismi. Ne ovat ykstyisasioita, joihin et voi tyhjyyden ja rahan takia ehkä itse koskaan ottaa osaa.
räppänään ampumaan tai sitten prostituoiduksi. Aina siihenkään ei ole aikaa...
Jos on masennusta niin luulen että on melko piilevää tai muuten vain lievää koska minulla ei ole ollut mitään itsemurha-ajatuksia, tulen ihan hyvin toimeen kavereiden kanssa, en tunne itseäni surulliseksi tai syrjäytyneeksi ym. Ajattelin käydä mittaamassa kilpirauhasarvot olen kuullut että jos niiden tominta on epänormaalia voi tulla tämänlaisia tuntemuksia.
Tuo johtuu e-pillereistä, lopeta ne ja siirry käyttämään kondomia.
on moni saanut apua lääkkeestä nimeltä Cipramil. Vaatii kyllä lääkärissä käynnin.
jättää e-napit pariks viikoks ottamatta ja seuraa tilannetta. Jos kaveris ei sen vertaa tue että käyttäis kumiukkoa ni lemppaa pihalle.
Oman kokemukseni mukaan tyhjä olo menee ohi ajan kanssa, kun elämään tulee uusia asioita. Näin se valitettavasti vaan usein on.