Nimi virtuaalitallille

-NamuK-

Hei!

Olen tekemässä uutta virtuaalitallia. Mutta ainoa ongelmani on se, että en keksi tallilleni nimiä. Mieluiten suomenkielinen, mutta englanninkieliset nimet ovat tervetulleita. Ei kuitenkaan mitään yksinkertaista kuten "Maapallon Ratsutila". Mieluiten vaikka "Lemonkukan Tallli". Mutta, siis etsin sellaista nimeä mikä ei tule kauhean helposti mieleen. Tälläinen voi tulla nopeasti mieleen "Kukan talli". Olen miettinyt jo kaikkea. Lemon, ei. Mansikkatila, ei. Kukkuranmäentila, ei. Dominokeksitalli, ei. Waaca tila, ei. Znilalian tila, ei. Katsokaas nyt! Pääni kuhisee erilaisia nimiä, mutta mikään ei ole hyvä. Koska kaikki ovat niin outoja, tai liian yksin kertaisia. Ja sitten tarvitsen myös "vaikean" nimimerkin. Siinäkin saatte auttaa minua. Tiedän, että hyvin monella kuhisee päässään kysymys "Miksi haluat tehdä sitten virtuaalitallin?". On niin vaikeaa selittää. No, tiedätte varmaan, että pidän hevosista. En ole niille suinkaan allerginen, eihei. Ensinnäkin, lähin tallini on todella kaukana. Ja toisteksi, en pääse tallille. Joten olen suunnilleen alkunut kaivata hevosia, ja yritän kaikin voimin saada sitä "vetoa" pois. Siis tietenkin itselläni ei olisi mitään sitä vastaan ettenkö haluaisi sinne, mutta en saisi sinne mitenkään kyytiä ja on tuhat muutakin ongelmaa. Niin, olisitte todella kilttejä, jos keksisit virtuaalitallille nimen ja minulle nimimerkin. Kiitos auttajille!

2

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moippa

      Claridge

    • Hitleri

      Nietos
      Pähkinä
      Piikkiranta
      Piikkipuro
      Niittyranta
      Ruusuniitty
      Kaarnapaju

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe