Mua sapettaa se kun Kankaanpään alko ei oo auki arkisin ku klo 18.00:aan. Pääsen töistä himaan n.18.00-19.00 ja siinä saunotellessa olis mukava ottaa vähän napanderia. Mitkään keskikaljat tai lonkerot ei oo mun juttuni vaan aito suomalainen koskenkorva. Joskus kun ei vinettoo oo saanut muualta mistään niin on joutunu ajaan viinan peräs Poriin tai Parkanoon kun siellähän putiikki on avoinna klo 20.00 saakka mut kun tää fucking Kankaanpää on josssain vitun korvessa. Aito suomalainen työmies kruunaa päivänsä koskisryypyllä mut kuitenkin kohtuuden rajoissa...
Kankaanpään alko
11
2064
Vastaukset
- saunamajuri_1
Kyllä näin on, kerrankin asiallinen kirjoitus tällä palstalla.
Käy hyvä mies kaupassa perjantaina, ja osta seitsemän pulloa. Täydennystä taas seuraavana perjantaina. Vai eikö korkki pysy kiinni?
- Alkomahooliliik. kan
..että kossulla Kankaanpää on selvinny maailmankartalle ja pahimpien vaiheittensa läpitte. Ja Sepsi tietää.
- CimmoK
Alkomahooliliik. kan kirjoitti:
..että kossulla Kankaanpää on selvinny maailmankartalle ja pahimpien vaiheittensa läpitte. Ja Sepsi tietää.
..karvalakkipuolella monena ehtoona. sepsillä oli näkemystä politiikasta ja vankka tietämys Kankaanpäästä yleensäkin. Hieno mies.
- Anonyymi
CimmoK kirjoitti:
..karvalakkipuolella monena ehtoona. sepsillä oli näkemystä politiikasta ja vankka tietämys Kankaanpäästä yleensäkin. Hieno mies.
Tunsin tiesin sepsin ja vaimonsa mukavia kavereita useinkin kestituvassa puheltiin sepsillä usein verkka pusero seläs oli teksti seps siitä ehkä nimi seinäjokilainen urheilu seura joka voitti SM JALKAPALLOSSA rip sepsille monta putkella ostin laillisesti Alkosta Kankaanpäässä v72-84
- Anonyymi
Mene ostaa pimeä pullo,,,,
- Jokkehärdelli
Sepsiltä tuli kerran ostettua konjakkiakin. Sanoi kassalla, että ootko jossai rahapelissä voittanu, ku konjamiinia ostat. Kolkytä vuotta oot aina vaan kossua ostanu..Tilannetaju ja tietämys oli hänellä mainio:)
- Anonyymi
Hyi helvetti, kuka juo kossua?
- Anonyymi
Saksasta tuodaan rekalla pihaan. Sitten vain alat lipittään 24/7 niin pysyy tuo ajatusmaailma yhtä hyvässä kunnossa.
Toinen vaihtoehto tietysti että ota kuukaudessa yksi vapaapäivä töistä . Sitten haet 200-300 pulloa koskenkorvaa niin on vaikka aamupuuroa ohentais kossulla. - Anonyymi
ei simpsu tädit ,jaksa palvella niin myöhään,
- Anonyymi
Isolla kylällä ilolientä voi ostaa klo 21.00 asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241