Rypysuo/Länsi-Puijo

hän

Sieltä olis tiedossa omistusasunto, minkäköhän laista aluetta mahtaa olla? Meinaan, ettei oo noita hevoskauppiaita ja muita pummeja liikaa.

10

1810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-Asukas

      Hommahan menee näin: Rypysuoksi mielletään kerrostaloalue hampuusipubeineen ja sosiaalitoimiston asukkeikkeineen ja LänsiPuijoa on taas omakoti- ja rivitaloalue. Hyviä mutta vähän jo vanhoja taloja. LänsiPuijon aluella ihan jees porukkaa kunhan vaan muistaa pysyä pois Rypysuolta : )

      • Miska

        Rypysuota on omakotialue! kerrostaloalue on Länsi-Puijoa. Saisivat olla samaa Länsi-Puijoa molemmat. Katsohan karttoja, löydät Rypysuon ja Länsi-Puijon oikein. Vanha suon pohjakin on omakotialueella.


      • keisari
        Miska kirjoitti:

        Rypysuota on omakotialue! kerrostaloalue on Länsi-Puijoa. Saisivat olla samaa Länsi-Puijoa molemmat. Katsohan karttoja, löydät Rypysuon ja Länsi-Puijon oikein. Vanha suon pohjakin on omakotialueella.

        Ihan sama, molemmat alueet on niin hyi hyi paikkoja etten muuttaisi vaikka saisin asua siellä ilmaiseksi. Ihan ihme porukkaa noilla nurkilla!


      • Mungo
        keisari kirjoitti:

        Ihan sama, molemmat alueet on niin hyi hyi paikkoja etten muuttaisi vaikka saisin asua siellä ilmaiseksi. Ihan ihme porukkaa noilla nurkilla!

        Petonen, jossa tapetaan kohta enemmän kuin Irakissa. Saarijärvi B vai oliko A...


      • PRKL
        Mungo kirjoitti:

        Petonen, jossa tapetaan kohta enemmän kuin Irakissa. Saarijärvi B vai oliko A...

        Saarijärven B-alue on Kuopion pahimpia slummeja! A-alueelle ehdottomasti, jos Saarijärvelle meinaa. A:llakin oli äksöniä 70-luvulta 80-luvun puoleen väliin asti, mutta sitten ko. lähiö rauhoittui roskasakin siirtyessä hautaan, linnaan, Petoselle ja Nepaliin. Asuin itse A-alueella 15 vuotta, joten tiedän, mistä puhun.


      • ???
        keisari kirjoitti:

        Ihan sama, molemmat alueet on niin hyi hyi paikkoja etten muuttaisi vaikka saisin asua siellä ilmaiseksi. Ihan ihme porukkaa noilla nurkilla!

        kusipäitä halutakaan...


      • Necrosis
        PRKL kirjoitti:

        Saarijärven B-alue on Kuopion pahimpia slummeja! A-alueelle ehdottomasti, jos Saarijärvelle meinaa. A:llakin oli äksöniä 70-luvulta 80-luvun puoleen väliin asti, mutta sitten ko. lähiö rauhoittui roskasakin siirtyessä hautaan, linnaan, Petoselle ja Nepaliin. Asuin itse A-alueella 15 vuotta, joten tiedän, mistä puhun.

        Itse olen asunut nyt reilun vuoden Saarijärven B-alueella ja voin sanoa että aika kaukana tämä kaupunginosa slummista on.. mukavan rauhallinen paikka joka on sopivan matkan päässä kaupungista.


      • flkhdöhldäö

    • Anonyymi

      puijon divari

    • Anonyymi00012

      Puijo

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe