Sieltä olis tiedossa omistusasunto, minkäköhän laista aluetta mahtaa olla? Meinaan, ettei oo noita hevoskauppiaita ja muita pummeja liikaa.
Rypysuo/Länsi-Puijo
10
1810
Vastaukset
- Ex-Asukas
Hommahan menee näin: Rypysuoksi mielletään kerrostaloalue hampuusipubeineen ja sosiaalitoimiston asukkeikkeineen ja LänsiPuijoa on taas omakoti- ja rivitaloalue. Hyviä mutta vähän jo vanhoja taloja. LänsiPuijon aluella ihan jees porukkaa kunhan vaan muistaa pysyä pois Rypysuolta : )
- Miska
Rypysuota on omakotialue! kerrostaloalue on Länsi-Puijoa. Saisivat olla samaa Länsi-Puijoa molemmat. Katsohan karttoja, löydät Rypysuon ja Länsi-Puijon oikein. Vanha suon pohjakin on omakotialueella.
- keisari
Miska kirjoitti:
Rypysuota on omakotialue! kerrostaloalue on Länsi-Puijoa. Saisivat olla samaa Länsi-Puijoa molemmat. Katsohan karttoja, löydät Rypysuon ja Länsi-Puijon oikein. Vanha suon pohjakin on omakotialueella.
Ihan sama, molemmat alueet on niin hyi hyi paikkoja etten muuttaisi vaikka saisin asua siellä ilmaiseksi. Ihan ihme porukkaa noilla nurkilla!
- Mungo
keisari kirjoitti:
Ihan sama, molemmat alueet on niin hyi hyi paikkoja etten muuttaisi vaikka saisin asua siellä ilmaiseksi. Ihan ihme porukkaa noilla nurkilla!
Petonen, jossa tapetaan kohta enemmän kuin Irakissa. Saarijärvi B vai oliko A...
- PRKL
Mungo kirjoitti:
Petonen, jossa tapetaan kohta enemmän kuin Irakissa. Saarijärvi B vai oliko A...
Saarijärven B-alue on Kuopion pahimpia slummeja! A-alueelle ehdottomasti, jos Saarijärvelle meinaa. A:llakin oli äksöniä 70-luvulta 80-luvun puoleen väliin asti, mutta sitten ko. lähiö rauhoittui roskasakin siirtyessä hautaan, linnaan, Petoselle ja Nepaliin. Asuin itse A-alueella 15 vuotta, joten tiedän, mistä puhun.
- ???
keisari kirjoitti:
Ihan sama, molemmat alueet on niin hyi hyi paikkoja etten muuttaisi vaikka saisin asua siellä ilmaiseksi. Ihan ihme porukkaa noilla nurkilla!
kusipäitä halutakaan...
- Necrosis
PRKL kirjoitti:
Saarijärven B-alue on Kuopion pahimpia slummeja! A-alueelle ehdottomasti, jos Saarijärvelle meinaa. A:llakin oli äksöniä 70-luvulta 80-luvun puoleen väliin asti, mutta sitten ko. lähiö rauhoittui roskasakin siirtyessä hautaan, linnaan, Petoselle ja Nepaliin. Asuin itse A-alueella 15 vuotta, joten tiedän, mistä puhun.
Itse olen asunut nyt reilun vuoden Saarijärven B-alueella ja voin sanoa että aika kaukana tämä kaupunginosa slummista on.. mukavan rauhallinen paikka joka on sopivan matkan päässä kaupungista.
- flkhdöhldäö
??? kirjoitti:
kusipäitä halutakaan...
Rypysuolla asuu rikollisia!
http://www.youtube.com/watch?v=eHFlnFiQueQ
- Anonyymi
puijon divari
- Anonyymi00012
Puijo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483