Myyn kerran käytetyn hääpuvun halpaan hintaan!
Koko on XL ja on tehty malliin ,että peittää "kilot " tosi hyvin!!!
Kaksi osainen.
Yläosa on vaalean sininen jossa upotettuna vaaleita luita, joka tekee siitä korsetti tyilisen ja alaosa on lumivalkoinen leveällä laahuksella jossa takana menee 2 sinistä kaistaletta.
Kaulaaukkoa on korostettu sinisillä ruusuilla ja terälehdillä!!!
UPEA!!!
Lähetän valokuvia kiinnostuneille.
HALPA puolet kokonais hinnasta!!
Myydään hääpuku XL/morsiammelle
11
1304
Vastaukset
- häät tulossa
sellainen vielä puuttuu.
- Siljan
Ei valitettavasti sain lainata sitä vuokraamosta:o
- melina
...laittaa kuvia sähköpostilla, vai tarkoititko kuvia postitse?
- Siljan
Kuule, voisin laittaa ihan postitse kun menin vasta viime la naimisiin, niin en ole niin pitkälle ehtinyt ,että nettiin kuvia laittaa:=)
Jos kiinnostaa niin laita spostissa osoitteesi niin laitan kuvia tulemaan..
Ja eihänsitä tiedä vaikka tossajoku ilta ne ehtisin nettiinkin laittaa.)
[email protected] - melina
Siljan kirjoitti:
Kuule, voisin laittaa ihan postitse kun menin vasta viime la naimisiin, niin en ole niin pitkälle ehtinyt ,että nettiin kuvia laittaa:=)
Jos kiinnostaa niin laita spostissa osoitteesi niin laitan kuvia tulemaan..
Ja eihänsitä tiedä vaikka tossajoku ilta ne ehtisin nettiinkin laittaa.)
[email protected]...että olet lähempänä kuin luulinkaan. Ainakin kun luin kirkollisista vihittyjä, niin nimi täsmää (käytät ilmeisesti toista nimeä etunimenäsi?), vai onko vain yhteensattuma. Laitatko vielä tosiaan niitä mittoja tarkemmin? Puvun hankinta kun on vasta ensi kesän juttuja, niin minulla ei niin kiire ole. Onhan teidän hääkuva pian paikallisessa lehdessä, niin voin siitäkin katsastaa =)))
- AaNelonen
Hei.
Joko puku on myyty? Jos ei niin laitatko vähän mittoja (vyötärönympärys, rinnanympärys...) - Marylinn
Voitko laittaa minulle kuvan puvusta ja vähän mittoja, jos ei ole vielä mennyt?
- ewa
Laittaisitko kuvia tulee maililla, sekä hieman tarkemmin mittoja. Kiinnostaisi
- rica2
HEI!
ILMOITUKSESI ON JO VANHA, MUTTA ONKO PUKU MENNYT KAUPAN??
JOS EI, NIIN OTTAISIN MIELELLÄNI VASTAAN KUVIA/MITTOJA.. - Pirjo mer
Hei minkä kokoinen ja näköinen puku on
pirjo.merta@moneksfi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279