Muistaako kukaan traagista kuolonkolaria Rovaniemellä helmikuussa 1993?
Nurmijärveläisperhe oli palaamassa lapinreissultaan, kun heidän autoon törmäsi ilmeisesti venäläismiehen kuljettama pakettiauto. Takapenkillä nukkunut perheen teini-ikäinen tytär kuoli kolarissa. Huhun mukaan venäläismies oli loukannut jalkansa ja yrittänyt kontata metsään piiloon.
Tyttö oli luokallani ja se oli aikamoinen pommi, kun luokanvalvoja kertoi suru-uutisen. Luokan ilopilleri oli ikuisesti poissa. :( Koska oli omalta paikkakunnalta, huhuja ei voinut olla kuulematta.
Jos tuotakaan kolaria ei olisi tapahtunut, tuo tyttö olisi tänään reilu 3-kymppinen aikuinen. Ties vaikka onnellisesti lapsiensa ja miehensä kanssa valmistautuisi jouluun.
Onko mitään tietoa oliko tuossa venäläisen kuljettamassa autossa kesärenkaat tms.?
Talven 1993 kuolonkolari Rovaniemellä
3
1327
Vastaukset
- Kauheeta!
Muistamme kaikki, kiitos vielä muistutuksesta! Tosi kauheeta! Olen siitä lähtien ajanut 40 km/h kaikkialla ja pyrkinyt vetämään mahdollisimman pitkää jonoa takanani. Mielestäni kaikkien pitäisi ajaa mahdollisimman hitaasti! Itse lähden töihinkin ajan 6 tuntia normaalia aikaisemmin!
- vellu.
Sellaiset kesärenkaat, joita kutsutaan kitkarenkaiksi ja joilla liukkaalla mennään metsään tai päin vastaantulijaa. Venäläisten liikennekulttuuri on pahempaa kuin suomalaisten, eli venäläinen ajaa lujaa ja ohittelee paikassa kuin paikassa
- Tyttösilloinmiesnyt
En tahtoisi leikkiä asialla ja otan syvästi kantaa murheeseesi. Uskon jälleensyntymään ja jotenkin tuntuu että tämä olisi selitys ajoneuvokammolleni nuorempana. Olen vuonna 1994 syntynyt mies mutta omistan b-kortin. Nuorempana ei tullut paljoakaan hurjasteltua ennen kuin kortin sain käteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864