v40 diesel

entvolvo

paljoko teillä menee satasella diisselii kaupunki ajossa,itellä noin 10 L ja hiukka ylikki,aikas paljo mun mielestä auto tdi 2001

7

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entvolvo

kenelläkää ei kai syö volvo mitäää hahahha ku ei vastaaa

• vm 2000

6 l / 100 km

• dddddd

6l / 100km Kesällä jopa vahemmän pitkillä matkoilla.

• mulla lastutettu volle (saksasta 89e) vie 4.7 litraa uskokaa tai älkää.. ja se on keskikulutus. auto on s40 2002 75kw. nyt ku lastu niin joku 90. ja suosittelen lastua tulee ala vääntöä lisää ihan sikana nyt jaksaa lähtee kakkosella paremmin ku ennen ykkösellä

• vm2002

Mikä lastu on kyseessä? Mikäli kulutus laskee noinkin paljon, niin säästää nopeasti hintansa takaisin.

• kuulostaa paljolta

riippuu paljon ajotavasta, eli kaasujalan asennosta ja matkojen pituudessa.
      Jos talvella ajat muutaman kilometrin työmatkaa ja polttoaine lämmitin jatkuvasti päällä niiin onhan se kulutuskin toista kun 80km/h tasaisella matkavauhdilla kesällä.
      Koska autosi on huollettu kunnolla?

• DI ei taloudellinen

Ei mahdoton lukema. Itselläni on ollut 460 Volvo dieselinä ja kyllä sille nafta maistui. Vaikkei maantiellä mennyt kuin reilu 5 litraa, niin kaupungissa meni kymppi heittämällä. Sama ilmiö havaittu uudessa b-mersussa. Kymppi kaupungissa menee todella helposti rikki ja talvella lisälämppärin ollessa päällä, menee 12.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      84
      3413
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3043
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2942
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2793
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2608
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      49
      2588
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2369
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2241
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2112
    Aihe