Edullisin aamupala ruoka ja

vatsaystävällinen

Edullisin ja paras aamupala ruoka on puuro. Neljänviljan tai kaurapuuro.

Kauran kiistattomia erinomaisia ominaisuuksia on,
että se pitää verensokerin tasaisena useita tunteja.

Kaurapuuro on Suomen edullisin ja paras aamuruoka.

16

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuruu

      Vähensin Leipää ja puuroa.

      Verensokeri alhaalla ja tulin kärttyseksi.

      Palasin puuroon voisilmällä jne.
      Taas on meno tasaista ja sosiaalista

      • penkkivelliä

        Keskoset kun tätä lukee niin hinta nousee 2 € paketti.
        Tosin minä en käy Keskosten kaupois vaan Suhumarketissa


    • RanskisVoilla

      Halvalla ei saa hyvää pätee ruokaankin.
      Ennemmin syön vaikka jäkälää kuin kaurapuuroa,hyi hyi

      • "puuroapuuroa"

        Tosiaan esim. 4 -viljan puuro liedellä keittäen kiehuu samalla aikaa kun kahvi valuu.

        Tosi hyvää ja ravinnollista. Laitan voimariiniä n. 5 g.
        Joskus hunajaa ja/tai marjahilloa,sokeria ja maitoa.
        Teetä ja kahvia. Jaksan miltei sillä seuraavat 5 h. Lounaaseen asti.

        30-40 centtiä on aamupalan hinta. (Kallista ja hyvää)

        Mitään tuon terveellisempää aamupalaa en koskaan ole saanut, lisäksi se on vatsalleni mieluisa.

        Jos nyt ei panna "halvalla".


      • Plussa - kortista
        "puuroapuuroa" kirjoitti:

        Tosiaan esim. 4 -viljan puuro liedellä keittäen kiehuu samalla aikaa kun kahvi valuu.

        Tosi hyvää ja ravinnollista. Laitan voimariiniä n. 5 g.
        Joskus hunajaa ja/tai marjahilloa,sokeria ja maitoa.
        Teetä ja kahvia. Jaksan miltei sillä seuraavat 5 h. Lounaaseen asti.

        30-40 centtiä on aamupalan hinta. (Kallista ja hyvää)

        Mitään tuon terveellisempää aamupalaa en koskaan ole saanut, lisäksi se on vatsalleni mieluisa.

        Jos nyt ei panna "halvalla".

        Puuroa ja puuroa.

        Ostoboikotoimme tästedes Totaalisti K-ryhmää 24/365 ja kaikkia plussakortti mestoja.
        Minä loppuikäni muut ikuiseti ainakin loppu- ja ensi vuosi 2011


      • aloitus välittömästi
        Plussa - kortista kirjoitti:

        Puuroa ja puuroa.

        Ostoboikotoimme tästedes Totaalisti K-ryhmää 24/365 ja kaikkia plussakortti mestoja.
        Minä loppuikäni muut ikuiseti ainakin loppu- ja ensi vuosi 2011

        24h/365 2012 vuoden loppuun........


      • ei koskaan ´K
        aloitus välittömästi kirjoitti:

        24h/365 2012 vuoden loppuun........

        24h/365 2012 vuoden loppuun........


        Sen jälkeen katsomme uudemman kerran


      • samaamieltäoon

        Totta turiset.
        Minäkin olen tosi huono syömään aamuisin,kaiken lisäksi kun muutenkin maistuu niin huonosti aamupala aamuisin,yritäny nyt siinä vetää jotain ällöttävää puuroa kiireellä.
        Siitä syystä syönkin joka aamu berliinin munkin/vastaavan,ja kahvia tai mehua.
        tuolla pärjää duunari mainiosti 07.00-11.00 ahti lounas taukoon asti.
        Halpaa ja maukasta !


      • tasaisena.
        samaamieltäoon kirjoitti:

        Totta turiset.
        Minäkin olen tosi huono syömään aamuisin,kaiken lisäksi kun muutenkin maistuu niin huonosti aamupala aamuisin,yritäny nyt siinä vetää jotain ällöttävää puuroa kiireellä.
        Siitä syystä syönkin joka aamu berliinin munkin/vastaavan,ja kahvia tai mehua.
        tuolla pärjää duunari mainiosti 07.00-11.00 ahti lounas taukoon asti.
        Halpaa ja maukasta !

        Korkeintaan 0,20 €/annos.

        Nälkälaokon ajaksi kaikille...


      • tasaisena
        tasaisena. kirjoitti:

        Korkeintaan 0,20 €/annos.

        Nälkälaokon ajaksi kaikille...

        4 h


      • hintanero
        tasaisena kirjoitti:

        4 h

        Aina aamupuuroa, sitä ei voita mikään.


      • pidämme omana tieton
        hintanero kirjoitti:

        Aina aamupuuroa, sitä ei voita mikään.

        Minusta sen ryynipaketin hinta oli noussut nyt lähi k-kaupassa


      • 4-viljaa
        hintanero kirjoitti:

        Aina aamupuuroa, sitä ei voita mikään.

        USA:ssa jos totuuden tietäisvät niin paketti neljän-viljan ryynejä maksaisi ainakin 5 £ € @ dollaria.



        Ryynit on kuin Tarjoustalon tuotteet aina hintansa väärtejä.


      • aamupallla
        4-viljaa kirjoitti:

        USA:ssa jos totuuden tietäisvät niin paketti neljän-viljan ryynejä maksaisi ainakin 5 £ € @ dollaria.



        Ryynit on kuin Tarjoustalon tuotteet aina hintansa väärtejä.

        Ja jaksoin hyvin


      • Kaikki mukaan
        aamupallla kirjoitti:

        Ja jaksoin hyvin

        S-ryhmää ja Lidliä


      • jo vain
        Kaikki mukaan kirjoitti:

        S-ryhmää ja Lidliä

        Pannaan K-panaan,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe