Itse tätä jonkun aikaa mietittyäni ja googletettuani päätin tulla tänne kysymään neuvoa jos joku fiksumpi osaisi ratkaista ongelmani. Elikkä minulla on sivusto minne voi kerätä tietoja ja tietojen lukumäärä näkyy sivuston yläosassa tavallisena tekstinä (esim. records 1-15 of 2000). Kun tiedostoja ladataan sisään lisää niin tuo jälkimmäinen luku tietenkin muuttuu. Kysymys kuuluu siis miten voin ottaa muistiin tuon muuttuvan luvun? Haluaisin tehdä tämän tyylisen stringin:
string lukuMaara = *tuo muuttuva luku*
C# ja muuttuvan arvon ylösottaminen
1
342
Vastaukset
- keksa1
ja sitten sieltä sivustolta tarvitset sen lukumäärän syötteenä oman C#-koodisi sisään?
1. Jos se sivusto on sinun hallussasi, niin otat C#-koodista yhteyden sivuston takan olevan tietokantantaan ja pyydät sen luvun sieltä.
2. Jos sivuston takana oleva tietokanta ei ole hallussasi, niin sitten sitten luet sen sivun johonkin vaikka stringiin ja etsit sen luvun sieltä jollain C#:n string apumetodeilla.
3. Jos koko "sivusto" on tehty C#:lla ja et vaan tiedä mistä se luku sinne sivun yläreunaan tulee (koska kaikki varmaan tehdään nappia painamalla mikkisoftan tuotteessa) ja silti haluat sen luvun johonkin muuttujaan, niin sitten tutkit vain sen sivun tuottajan C#-luokan lähdekoodia. Jossain se luku on muuttujassa. Etsi vaikka sillä tekstillä ensin, joka esiintyy niiden numeroiden vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452549
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331623Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2721147- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889