Kuka ihme on TROIJA- leffan ohjaaja?¿ Jos jollain on pienintäkään hajua niin kiitos sillä se auttais aika paljon.. :)
Troijan ohjaaja????!!!!
8
1004
Vastaukset
- franco bollo
hehee... tiedän kyllä miksi kysyt : ).
Vinkiksi sen verran, että ohjaajan kuuluisin elokuva kouraisi sananmukaisesti pintaa syvemmältä... = )- Fiona
Nytkö paljastuin? XD *nauraa* Olisi vaan niin kiva voittaa joskus jotain...:P
- Fiona
Löysinpäs...Leffan kotisivut paljastaa kaiken..
Siinä on mun kaks lempinäyttelijää joihin mä oon ihan sekona.. Orli..ja Brad XD - Prööööts
kamalaakin kamalemman Air Force Onen.
- franco bollo
Fiona kirjoitti:
Nytkö paljastuin? XD *nauraa* Olisi vaan niin kiva voittaa joskus jotain...:P
Sitten kun kuljen kesällä ylpeänä (???) esim. Troija T-paita päällä, niin tiedänpähän kuka hän on joka tulee repimään sitä päältäni = )
Peters... öh, kyseinen ohjaaja lienee jotenkin innostunut aiheesta "poikien välinen ystävyys ja heidän isot aseensa".
Eli taidan sittenkin harkita uudemmman kerran sen paidan pitämistä ylläni : ). - Fiona
franco bollo kirjoitti:
Sitten kun kuljen kesällä ylpeänä (???) esim. Troija T-paita päällä, niin tiedänpähän kuka hän on joka tulee repimään sitä päältäni = )
Peters... öh, kyseinen ohjaaja lienee jotenkin innostunut aiheesta "poikien välinen ystävyys ja heidän isot aseensa".
Eli taidan sittenkin harkita uudemmman kerran sen paidan pitämistä ylläni : ).Jos sä voitat niin mä syön varpaani XD
- franco bollo
Fiona kirjoitti:
Jos sä voitat niin mä syön varpaani XD
Elä hyvä ihminen tuommoisella uhkaa, varpaat ovat sangen tarpeelliset ja käyttökelpoiset monessa asiassa, esim. varpajaisissa (???).
Kun vielä todennäköisesti palkintona on elokuvan logolla varustettu halpa kuulakärkikynä tai jotain muuta yhtä haluttavaa... : ) niin sitten kyllä harmittaisi, takuulla.
Ihan hyvä muuten että elokuvan nimi on "Troy". Olisi nimittäin sangen noloa käyttää jonkin muun historiallisen paikan mukaan nimetyn elokuvan mainospaitaa, taikka muuta sälää. Jos leffan nimenä olisi vaikkapa "Petra", niin mitä ihmisetkin sanoisivat minut nähdessään? "Onpas siinä petra poika" tai jotakin muuta yhtä lystikästä...
Taikka "Persepolis"? Johan saisin naisilta jatkuvasti ympäri korvia kun olisin heidän mielestään joku takapuolien kyttääjä.
- Jurpo
Wolfgang Petersen. Ohjannut mm. Das Bootin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910