Soneran 2mb/512kbs laajakaista

Hämmentynyt asiakas

Minkälaista nopeutta tuollaiselta 2Mbit/512kbs laajakaistalta tulisi odottaa. Nyt on ollut se käytössä jo useamman vuoden (kiinni vain yhdessä koneessa) ja on kyllä hidas! Tein testin speedtest.net - sivustolla ja antoi tällaisen tuloksen: Download: 0.68Mb/s ja Upload 0.38Mb/s.

Tuo latauksen hitaus ärsyttää varsinkin kun ostaa jonkun pelin Steamista tai lataa johonkin peliin usean gigabitin kokoisen päivityksen. Konetta joutuu pitämään auki yhtäjaksoiseti jopa vuorokausia kun tiedostoa tulee koneelle korkeintaan 70kb/s vauhdilla.

Outoa kyllä verkkopelit (esim. BF:BC2) toimivat viivettää. Vielä oudompana pidän sitä, että erään tuttuni Mokkula saavuttaa satojen kilobittien latausnopeuksia kun minun laajakaistalla numerot ovat aina korkeintaan siellä 70kb/s.

Olisin kiitollinen jos joku asiantuntija valaisisi asiaa.

2

418

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dslam

1,7M/430k

• Taitavat olla

vähissä tuollaiset "asiantuntiat" Suomessa. Tässä just otettu testi Soneran rajattomalla 7,2 Megan mobiililaajakaistayhteydellä.

http://www.speedtest.net/result/1056752222.png

Tarttis kai niitä ulkolaisia työntekijöitä lisää Suomeen et saadaan joku asia edes kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1464
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      959
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      855
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      757
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      611
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      587
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    10. 48
      557
    Aihe