Morjensta kaikki avuliaat pukin pikku apulaiset :D !
Kävin katselemassa verkkokupan sivuilta vähän etukäteen, että millasta kuraa siel oli myynnissä. No enhän mä mitään niistä enää tajunnu. Reilu kolme vuotta sitten viimeksi päivitelly konetta :). Siksi juuri tarvitsenkin Teidän ammattiharrastajien apua!
Eli ostin vastikään uuden näyttiksen. Radeon HD 6850 1GB.
4G DDR2 muistii joista 3 käytössä, 333MHz (32 bit järj.). Nyt tuntuu siltä, että pitäisi vielä vaihtaa emo, prossu ja muistit. Huomasin DVD-asemankin olevan paskana. Nyt menee huonosti... Nykyinen prossu on intelin core duo E6850 ja emo on P5N32E-SLI.
Eli lähinnnä lähden hakemaan edellä mainitulle näytönohjaimelle tasapainossa olevaa emoa ja prossua. Näyttis ei oo mikään markkinoiden tykki, mutta peruspaska kuitenkin. Olisi aivan mahtavaa saada Jouluksi uusi pelikone, joten pliis, valaiskaa minua!
Kiitos vastanneille!
Kootaan minulle uusi tietokone!
Vanha pieru
1
316
Vastaukset
- sanoisi..
tuota prossaa viellä miksikään hitaaksi, pitäsisi pysyä tuon ohjaimen mukana, onhan se tietysti jo yli kolme vuotta vanha mutta kuitenkin. Mutta jos välttämättä haluat niin kattele löytyykö kohtuu hintaan 4 ydin prossuja 775 kantaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408