Onko Finnshark-corvettefoorumi tarkoitettu vain sisäpiirille?

topi8

Olen yrittänyt rekisteröityä Finnshark-foorumille, mutta se ei onnistu, koska mitään vahvistusta ei tule sähköpostiin. Tätä samaa on ihmetelty muuallakin, kuten Club Corvette Of Finland-sivulla. Pitääkö saada suositus joltain vanhalta foorumin käyttäjältä, ennen kuin rekisteröityminen sallitaan vai miten homma oikein menee Finnsharkilla.

6

2018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinniinniin

      sama homma on cadillac foorumilla oisin vaan halunnut tietoo ku vanhaa caddya käyttöautoksi halajan...

      • topi8

        Sama juttu, vetteä olen hankkimassa, olis kaivannut vähän neuvoja. Ei voi mitään, kun ei pysty lähettämään viestiä edes moderaattorille.


    • Anonyymi

      Ei siellä Sharkin sivustoilla ole enää mitään mielenkiintoista. Joku kyselee esim. miten saan C5 Corvetesta Airpäkin matkustajalta pois päältä. Ei hemmetti millaista shittiä siellä nykyään vain on. Mennyt tuning sivustoksi. Itse en ole vuosiin kirjautunut sinne sivustolle. Se on suppeaa ja elahtanutta koko sivusto nykyään.

      • Anonyymi

        Varmaan kyselee, kun alkupään ceevitosissa ei ollut matkustajan airbagin poiskytkentämahdollisuutta. Joku aiemmin valmisti ja myi tarkoitukseen jälkiasennussettiä, mutta ei taida olla niitäkään enää missään tarjolla. Vielä ihmettelijälle tiedoksi, että alle 140 cm matkustajan tai raskaanaolevan naisen tapauksessa ko.vempain tulee kytkeä pois käytöstä.


    • Anonyymi

      Joo se Finnshark on vain jyrkkiä mielipiteitä tuottava foorumi. Siellä on toki näitä "vanhan liiton" koomikkoja joiden mielestä esim C8 on perseestä ja keskimoottori on perseestä koska mun C3 kaasareilla on maailman mahtavin ja komein auto.

    • Anonyymi

      Tuli tässä yksi ilta on lueskeltua taas sitä sivustoa niin joku tyyppi c6 Corvettensa projektikuvia sinne laittaa niin sillä on tolkuton määrä jotain subbariasennus kuvia aivan kuin oltaisiin jossain Bemari teini sivustolla. Saa kyllä kunnon repeilyä kun lukee sen päivityksiä. Kaiken hauskuuden huipuksi sillä on työkalupakki integroitu siihen autoon, Corvetteen! Huutonaurua. Myötähäpeän maksimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe