Olen yrittänyt rekisteröityä Finnshark-foorumille, mutta se ei onnistu, koska mitään vahvistusta ei tule sähköpostiin. Tätä samaa on ihmetelty muuallakin, kuten Club Corvette Of Finland-sivulla. Pitääkö saada suositus joltain vanhalta foorumin käyttäjältä, ennen kuin rekisteröityminen sallitaan vai miten homma oikein menee Finnsharkilla.
Onko Finnshark-corvettefoorumi tarkoitettu vain sisäpiirille?
6
2140
Vastaukset
- niinniinniin
sama homma on cadillac foorumilla oisin vaan halunnut tietoo ku vanhaa caddya käyttöautoksi halajan...
- topi8
Sama juttu, vetteä olen hankkimassa, olis kaivannut vähän neuvoja. Ei voi mitään, kun ei pysty lähettämään viestiä edes moderaattorille.
- Anonyymi
Ei siellä Sharkin sivustoilla ole enää mitään mielenkiintoista. Joku kyselee esim. miten saan C5 Corvetesta Airpäkin matkustajalta pois päältä. Ei hemmetti millaista shittiä siellä nykyään vain on. Mennyt tuning sivustoksi. Itse en ole vuosiin kirjautunut sinne sivustolle. Se on suppeaa ja elahtanutta koko sivusto nykyään.
- Anonyymi
Varmaan kyselee, kun alkupään ceevitosissa ei ollut matkustajan airbagin poiskytkentämahdollisuutta. Joku aiemmin valmisti ja myi tarkoitukseen jälkiasennussettiä, mutta ei taida olla niitäkään enää missään tarjolla. Vielä ihmettelijälle tiedoksi, että alle 140 cm matkustajan tai raskaanaolevan naisen tapauksessa ko.vempain tulee kytkeä pois käytöstä.
- Anonyymi
Joo se Finnshark on vain jyrkkiä mielipiteitä tuottava foorumi. Siellä on toki näitä "vanhan liiton" koomikkoja joiden mielestä esim C8 on perseestä ja keskimoottori on perseestä koska mun C3 kaasareilla on maailman mahtavin ja komein auto.
- Anonyymi
Tuli tässä yksi ilta on lueskeltua taas sitä sivustoa niin joku tyyppi c6 Corvettensa projektikuvia sinne laittaa niin sillä on tolkuton määrä jotain subbariasennus kuvia aivan kuin oltaisiin jossain Bemari teini sivustolla. Saa kyllä kunnon repeilyä kun lukee sen päivityksiä. Kaiken hauskuuden huipuksi sillä on työkalupakki integroitu siihen autoon, Corvetteen! Huutonaurua. Myötähäpeän maksimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131