mainostaa ilmainen salaattipöytä,paikan päällä tai mukaan. onko kukaan testannut? kannattaako käydä? meinataan mennä koko perhe itsenäisyyspäivänä syömään ja otetaan vielä iltapalaksi mukaan...
ravintola alanya
28
3935
Vastaukset
- käydä
Oikein saksalais malliin vedätte salaattipöydässtä ruokaa mukaan, eipä tarvii illalla laittaa enää muuta purtavaa. Leipäjonot ovvat toinen vaihtoehto. K...ä.
- 21
joo ei savolainen ymmärrä huumoria noin niinku vastaanottopuolella
- Normaaaali
21 kirjoitti:
joo ei savolainen ymmärrä huumoria noin niinku vastaanottopuolella
Enpä ole täällä Suomi24:ssä surffaillut, joten en osaa sanoa, onko ilmiö yleinen jokaisella "alueella", vai onko vain Kuopiossa tyhjäpäisiä "vastaajia". Jos homma toimisi, saisi järkevään kysymykseen järkevän vastauksen. Nyt 95% täällä Vastaavista tuntuu olevan jotain avohoitopotilaita..... Harmi.
Mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, en valitettavasti osaa vastata, ei ole tuttu paikka.
Ilmeisesti joku pizzeria? Kuopion paras mielestäni on (jompi kumpi) MiraMari - pitsat
ovat waltavia ja maukkaita, ja salamikin on salamia eikä mitään puristettua sisälmysjätettä. - JiiKooÄn
Normaaaali kirjoitti:
Enpä ole täällä Suomi24:ssä surffaillut, joten en osaa sanoa, onko ilmiö yleinen jokaisella "alueella", vai onko vain Kuopiossa tyhjäpäisiä "vastaajia". Jos homma toimisi, saisi järkevään kysymykseen järkevän vastauksen. Nyt 95% täällä Vastaavista tuntuu olevan jotain avohoitopotilaita..... Harmi.
Mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, en valitettavasti osaa vastata, ei ole tuttu paikka.
Ilmeisesti joku pizzeria? Kuopion paras mielestäni on (jompi kumpi) MiraMari - pitsat
ovat waltavia ja maukkaita, ja salamikin on salamia eikä mitään puristettua sisälmysjätettä.Ei tätä foorumia kuule ihan suotta kutsuta Suoli24 nimellä. Sama meininki ihan joka alueella.
- Eiole
Marizella on tähän saakka ollut ainut ihan ok paikka. Nyt tuolta ei saa enää kunnon kebabia pitsan päälle, vaan pelkkää pussikebabia. Siinä meni viimeinenkin välttävä paikka Kuopiossa.
- pizza_mies
Olisiko ehdotuksia
- Anonyymi
Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.
- Anonyymi
Pizzaa....
- Anonyymi
Mistä pitseriasta
Saa parhaat pitsat? - Anonyymi
Hellepizza
- Anonyymi
Tekisi mieli rapeaa pizzaa
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Onko pakko käydä aina samassa pitsapaikassa näennäisen satunnaisesti vai voiko vaihtaa asiointipaikkaa vapaasti ?.
- Anonyymi
Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Pizzaperjantai
- Anonyymi
Pizzaperjantai!
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Vaihteeksi pizzaa.
- Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
- Anonyymi00106
Lisää pizzaa tulee.
- Anonyymi00113
Taksikuski pizzeria.
- Anonyymi00115
Pizzaperjantai!
- Anonyymi00133
PoroPizza
Ketjusta on poistettu 106 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625