ravintola alanya

lehtimainos

mainostaa ilmainen salaattipöytä,paikan päällä tai mukaan. onko kukaan testannut? kannattaako käydä? meinataan mennä koko perhe itsenäisyyspäivänä syömään ja otetaan vielä iltapalaksi mukaan...

28

3935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käydä

      Oikein saksalais malliin vedätte salaattipöydässtä ruokaa mukaan, eipä tarvii illalla laittaa enää muuta purtavaa. Leipäjonot ovvat toinen vaihtoehto. K...ä.

      • 21

        joo ei savolainen ymmärrä huumoria noin niinku vastaanottopuolella


      • Normaaaali
        21 kirjoitti:

        joo ei savolainen ymmärrä huumoria noin niinku vastaanottopuolella

        Enpä ole täällä Suomi24:ssä surffaillut, joten en osaa sanoa, onko ilmiö yleinen jokaisella "alueella", vai onko vain Kuopiossa tyhjäpäisiä "vastaajia". Jos homma toimisi, saisi järkevään kysymykseen järkevän vastauksen. Nyt 95% täällä Vastaavista tuntuu olevan jotain avohoitopotilaita..... Harmi.

        Mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, en valitettavasti osaa vastata, ei ole tuttu paikka.
        Ilmeisesti joku pizzeria? Kuopion paras mielestäni on (jompi kumpi) MiraMari - pitsat
        ovat waltavia ja maukkaita, ja salamikin on salamia eikä mitään puristettua sisälmysjätettä.


      • JiiKooÄn
        Normaaaali kirjoitti:

        Enpä ole täällä Suomi24:ssä surffaillut, joten en osaa sanoa, onko ilmiö yleinen jokaisella "alueella", vai onko vain Kuopiossa tyhjäpäisiä "vastaajia". Jos homma toimisi, saisi järkevään kysymykseen järkevän vastauksen. Nyt 95% täällä Vastaavista tuntuu olevan jotain avohoitopotilaita..... Harmi.

        Mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, en valitettavasti osaa vastata, ei ole tuttu paikka.
        Ilmeisesti joku pizzeria? Kuopion paras mielestäni on (jompi kumpi) MiraMari - pitsat
        ovat waltavia ja maukkaita, ja salamikin on salamia eikä mitään puristettua sisälmysjätettä.

        Ei tätä foorumia kuule ihan suotta kutsuta Suoli24 nimellä. Sama meininki ihan joka alueella.


    • Eiole

      Marizella on tähän saakka ollut ainut ihan ok paikka. Nyt tuolta ei saa enää kunnon kebabia pitsan päälle, vaan pelkkää pussikebabia. Siinä meni viimeinenkin välttävä paikka Kuopiossa.

    • pizza_mies

      Olisiko ehdotuksia

    • Anonyymi

      Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.

    • Anonyymi

      Pizzaa....

    • Anonyymi

      Mistä pitseriasta
      Saa parhaat pitsat?

    • Anonyymi

      Hellepizza

    • Anonyymi

      Tekisi mieli rapeaa pizzaa

    • Anonyymi

      oho-pitsaa

    • Anonyymi

      Onko pakko käydä aina samassa pitsapaikassa näennäisen satunnaisesti vai voiko vaihtaa asiointipaikkaa vapaasti ?.

    • Anonyymi

      Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?

    • Anonyymi

      Nosto

    • Anonyymi

      Ylläpidon toiveesta.

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!

    • Anonyymi

      ahaa

    • Anonyymi

      Uutuus pizzalausntai!

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!!!

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!!!

    • Anonyymi

      Vaihteeksi pizzaa.

    • Anonyymi

      Taas pizzaperjantai!

    • Anonyymi00106

      Lisää pizzaa tulee.

    • Anonyymi00113

      Taksikuski pizzeria.

    • Anonyymi00115

      Pizzaperjantai!

    • Anonyymi00133

      PoroPizza

    Ketjusta on poistettu 106 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe