Voiko mies olla sihteeri?

Teppo

voiko?

15

3792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppo

Voi.

• sihteeri

kyllä voi

• bomsa

jos perkele on jotenkin seksuaalisesti kieroutunut!

• työtön sihteeri, 30 v alalla

Hei,
      ei voi mies olla sihteeri, koska mies ei ikinä suostu tekemään töitä niin pienellä palkalla kuin vaativista sihteerinhommmista maksetaan. Mies ei suostuisi 30 osastolaisen pompotteluun ja oikkuiluun eikä satoja euroja pienempään palkkaan mitä nuoret ja komeammat miessihteerit saisivat samasta työstä taloon tullessaan vastavalmistuneina. Eläköön Mies, sillä on selkärankaa!

• ja paskat

Kyllä noita miespuolisia sihteereitäkin on näkynyt. Ei sen kummempia kuin naisetkaan joten vallan mainiosti voi olla.

• kikka

Olen HSO sihteeri. Mulla on ollut kaksi mieskollegaa, molemmat aika outoja tyyppejä ja molemmat ehdottomasti sinkkuja.

Toinen asui siskonsa kanssa (yli 30 v) ja toinen oli kännipäissään naisten kimpussa (nöyryyttäjätyyppi).

Oli sihteeriopistossa yksi transumieskin opiskelemassa, satuttiin joskus samaan aikaan vessaan....

• tintti

että voi - tosin miessihteeriä kutsutaan assistentiksi ja hänen palkkansa on toista tasoa kuin naispuolisen sihteerin - mutta meillä oli täällä yksi kokeella vähän aikaa eikä siitä tullut yhtään mitään... Herra piti itseään ihan liian fiksuna ja filmaattisena näihin tavallisiin konttorihommiin vaikkei niissä pärjännyt alkuunsakaan, tai ehkä hän vain osasi minua paremmin taidon delegoida kaikki työnsä muille...

• No voi!

Jos vaikkapa on gaypomo ja gaymiessihteeri niin siinä olisi ainesta vaikkapa 2000-luvun homorakkauselokuvaan, lajityyliin jonka merkitys kasvaa koko ajan (homous on pian ainoa sallittu seksisuuntaus). heh, naurattaa ajatuskin leffasta jossa pomo kuksisi pikku sihteeriään työhuoneessa...perse hellänä!

Muutoin en usko, että mies suostuisi sihteeriksi naispomolle tai hetero-miespomo ottaisi edes miessihteeriä.

• sihteeritön

Tiedän monia kunnansihteereitä jotka ovat miehiä.

• rikas työhistoria

vttutaa toi ajatus just että ne on gaytä. miksei hetero voi iolla toimistoduunis jos on tratenomi. kun ei muut kiinnosta kun lokosat "tietsahommat"

• naminamiheips

yliopistomaailmassa on mies sihteereitä ja jokainen voi itse päätellä niitten suuntautumisen !

• mies..

Todellakin voi olla, itsekin tulen olemaan sihteeri.

• heteromiessihteeri

voi!

• Jaska98

Voi.

• Käsittääkseni YK:n pääsihteerinä on aina ollut mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe