Voiko mies olla sihteeri?

Teppo

voiko?

15

3988

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppo

Voi.

• sihteeri

kyllä voi

• bomsa

jos perkele on jotenkin seksuaalisesti kieroutunut!

• työtön sihteeri, 30 v alalla

Hei,
      ei voi mies olla sihteeri, koska mies ei ikinä suostu tekemään töitä niin pienellä palkalla kuin vaativista sihteerinhommmista maksetaan. Mies ei suostuisi 30 osastolaisen pompotteluun ja oikkuiluun eikä satoja euroja pienempään palkkaan mitä nuoret ja komeammat miessihteerit saisivat samasta työstä taloon tullessaan vastavalmistuneina. Eläköön Mies, sillä on selkärankaa!

• ja paskat

Kyllä noita miespuolisia sihteereitäkin on näkynyt. Ei sen kummempia kuin naisetkaan joten vallan mainiosti voi olla.

• kikka

Olen HSO sihteeri. Mulla on ollut kaksi mieskollegaa, molemmat aika outoja tyyppejä ja molemmat ehdottomasti sinkkuja.

Toinen asui siskonsa kanssa (yli 30 v) ja toinen oli kännipäissään naisten kimpussa (nöyryyttäjätyyppi).

Oli sihteeriopistossa yksi transumieskin opiskelemassa, satuttiin joskus samaan aikaan vessaan....

• tintti

että voi - tosin miessihteeriä kutsutaan assistentiksi ja hänen palkkansa on toista tasoa kuin naispuolisen sihteerin - mutta meillä oli täällä yksi kokeella vähän aikaa eikä siitä tullut yhtään mitään... Herra piti itseään ihan liian fiksuna ja filmaattisena näihin tavallisiin konttorihommiin vaikkei niissä pärjännyt alkuunsakaan, tai ehkä hän vain osasi minua paremmin taidon delegoida kaikki työnsä muille...

• No voi!

Jos vaikkapa on gaypomo ja gaymiessihteeri niin siinä olisi ainesta vaikkapa 2000-luvun homorakkauselokuvaan, lajityyliin jonka merkitys kasvaa koko ajan (homous on pian ainoa sallittu seksisuuntaus). heh, naurattaa ajatuskin leffasta jossa pomo kuksisi pikku sihteeriään työhuoneessa...perse hellänä!

Muutoin en usko, että mies suostuisi sihteeriksi naispomolle tai hetero-miespomo ottaisi edes miessihteeriä.

• sihteeritön

Tiedän monia kunnansihteereitä jotka ovat miehiä.

• rikas työhistoria

vttutaa toi ajatus just että ne on gaytä. miksei hetero voi iolla toimistoduunis jos on tratenomi. kun ei muut kiinnosta kun lokosat "tietsahommat"

• naminamiheips

yliopistomaailmassa on mies sihteereitä ja jokainen voi itse päätellä niitten suuntautumisen !

• mies..

Todellakin voi olla, itsekin tulen olemaan sihteeri.

• heteromiessihteeri

voi!

• Jaska98

Voi.

• Käsittääkseni YK:n pääsihteerinä on aina ollut mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe