Outoa edelleenkin tuo Tervosta tehty rikosilmoitus...

...liikenneopettaja ja liikenteessä rukoileva uskovainen! Turvallisuuteni on ollut uhattuna!! Meitä yhdistää jokin? :)

http://www.youtube.com/watch?v=9D7llV2iMFk

Uskovaiset tai kirkko ei kestä kritiikkiä (alkaen 2:06 min kohdalta ja päättyen 3:35 min)? Mikä tässä Uutisvuodossa olisi voinut olla rikollista?

Onko Jumalan pilkka suurin rikos silloinkin, jos Raamattu vainoaa ihmisoikeuksia ja -arvoja?

Eikö ihmisillä ole enää vapaassa maassa sanavapautta tai "seksuaalista suuntautumisvapautta", mutta uskonvapaus on...vai lieneekö sekin oikeammin sanottuna "uskomispakko"?
Olen sitä miettinyt ainakin jo yli kuukauden!

En voi edelleenkään ymmärtää, ettei tästä Uutisvuodossa Tervolle tehnyt rikosilmoitusta ketään PAPPI vaan joku uskovainen LIIKENNEOPETTAJA!!!

Olen vaan helvetin iloinen, että tiedän nyt ettei tulevaisuudessa kannata laittaa lapsiaan enää autokouluunkaan vaan ennemminkin opettaa itse, koska liikenneopettajat opettavat nuoren rukoilemaan kun hirvi hyppää tielle RUKOILEMAAN, kun tulisi ennemminkin JARRUTTAA. Hirvikin on kerran Jumalan luoma...ja sekin Jumalan tahto, että siihen tulisi autolla törmätä?? Onko autokin Jumalan luoma? :D

Minulle todellakin riitti että työkaverini ryhtyi rukoilemaan auton ratin takana, enkä saa todellakaan sitä pois mielestäni varmaan koskaan. Hän rukoili, jotta bensa riittäisi tietylle bensa-asemalle ja se että joku liikenneopettaja tekee Tervosta rikosilmoituksen!!! Ei tainnut sekään ymmärtää, että meinasi surmata lähimmän työkaverinsa.

26

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työkaverini oli ilmeisesti "Jumalan suojeluksessa", jolloin me emme olisi voinut törmätä mihinkään?

      • luterilainen.

        Kyseessä oli tervon markkinointitempaus, jolla hän sai haluamansa julkisuuden. Aloittaja ihmetti, miksi joku pappi ei tehnyt rikosilmoitusta. Miksi olisi tehnyt?

        Tervo oli omassa Raamatun tulkinnassa väärässä, sunnuntai ei ole sapatti. Eikä sapattimääräykset edes koske kristittyjä.

        Tervo ei tosin uskaltanut heittää Koraania lattialle, koska silloin pääministeri olisi pyytänyt anteeksi ja Tervo olisi joutunut lähtemään pakoon.


      • luterilainen. kirjoitti:

        Kyseessä oli tervon markkinointitempaus, jolla hän sai haluamansa julkisuuden. Aloittaja ihmetti, miksi joku pappi ei tehnyt rikosilmoitusta. Miksi olisi tehnyt?

        Tervo oli omassa Raamatun tulkinnassa väärässä, sunnuntai ei ole sapatti. Eikä sapattimääräykset edes koske kristittyjä.

        Tervo ei tosin uskaltanut heittää Koraania lattialle, koska silloin pääministeri olisi pyytänyt anteeksi ja Tervo olisi joutunut lähtemään pakoon.

        "Tervo ei tosin uskaltanut heittää Koraania lattialle, koska silloin pääministeri olisi pyytänyt anteeksi ja Tervo olisi joutunut lähtemään pakoon. "

        kirjoittelee jostain trolleista :D LOL


    • moreeni,m

      Nyt en ymmärtänyt kyllä mikä tässä oli pointti.

      • Uskonto tulisi lopettaa. Se oli pointti!


      • o-oo
        ateisti1982 kirjoitti:

        Uskonto tulisi lopettaa. Se oli pointti!

        Kuka on Sinulle kertonut että Tervosta on tehty rikosilmoitus ?



      • o-oo

      • 19+15

      • 19+15 kirjoitti:

        se olikin sitten vain tutkintapyyntö. ( nimikkeellä muu tutkinta )

        Säälittävä liikenneopettaja, joka viitsi vaivata moisella ilmoituksella poliiseja. luulisi että poliiseilla olisi tärkeämpääkin tekemistä kuin Tervon jahtaaminen?


    • o-oo

      Sinulle on kertonut että Tervosta on tehty rikosilmoitus ?

      • vain_ihminen
        Kössönöm kirjoitti:

        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/IL Jari Tervon Raamatun heitosta rikosilmoitus/1135261206268

        Näköjään monelta unohtuu nuo yli kuukauden vanhat uutiset.
        Toiset taas tallentavat ne syvälle sydämeensä ja ottavat esille kun on herkkä hetki.

        En nyt ihan ymmärtänyt aloittajan varsinaista asiaa, joka on kuitenkin ilmeisen tärkeä, sillä kirjoituksessa on selkeästi mukana paljon tunnetta. Mutta yksi ihmetyksen aihe tuntui olevan se, että tuon ilmoituksen teki tosiaan se liikenneopettaja. Herkkiä ja vakavamielisiä uskovaisia siis löytyy monenlaisista ammateista.


      • Kössönöm
        vain_ihminen kirjoitti:

        Näköjään monelta unohtuu nuo yli kuukauden vanhat uutiset.
        Toiset taas tallentavat ne syvälle sydämeensä ja ottavat esille kun on herkkä hetki.

        En nyt ihan ymmärtänyt aloittajan varsinaista asiaa, joka on kuitenkin ilmeisen tärkeä, sillä kirjoituksessa on selkeästi mukana paljon tunnetta. Mutta yksi ihmetyksen aihe tuntui olevan se, että tuon ilmoituksen teki tosiaan se liikenneopettaja. Herkkiä ja vakavamielisiä uskovaisia siis löytyy monenlaisista ammateista.

        "Olen vaan helvetin iloinen, että tiedän nyt ettei tulevaisuudessa kannata laittaa lapsiaan enää autokouluunkaan vaan ennemminkin opettaa itse, koska liikenneopettajat opettavat nuoren rukoilemaan kun hirvi hyppää tielle RUKOILEMAAN, kun tulisi ennemminkin JARRUTTAA. Hirvikin on kerran Jumalan luoma...ja sekin Jumalan tahto, että siihen tulisi autolla törmätä?? Onko autokin Jumalan luoma? :D

        Minulle todellakin riitti että työkaverini ryhtyi rukoilemaan auton ratin takana, enkä saa todellakaan sitä pois mielestäni varmaan koskaan. Hän rukoili, jotta bensa riittäisi tietylle bensa-asemalle ja se että joku liikenneopettaja tekee Tervosta rikosilmoituksen!!! Ei tainnut sekään ymmärtää, että meinasi surmata lähimmän työkaverinsa"

        - Tuossa ymmärtääkseni aloittajan pointti. Tassua ristiin, kun vaara uhkaa. Ei kai sentään...


      • Kössönöm
        vain_ihminen kirjoitti:

        Näköjään monelta unohtuu nuo yli kuukauden vanhat uutiset.
        Toiset taas tallentavat ne syvälle sydämeensä ja ottavat esille kun on herkkä hetki.

        En nyt ihan ymmärtänyt aloittajan varsinaista asiaa, joka on kuitenkin ilmeisen tärkeä, sillä kirjoituksessa on selkeästi mukana paljon tunnetta. Mutta yksi ihmetyksen aihe tuntui olevan se, että tuon ilmoituksen teki tosiaan se liikenneopettaja. Herkkiä ja vakavamielisiä uskovaisia siis löytyy monenlaisista ammateista.

        jopa 2000 vuotta vanhoja "uutisia", tallentavat syvälle sydämeensä ja ottavat esille kun on herkkä hetki.


      • vain_ihminen kirjoitti:

        Näköjään monelta unohtuu nuo yli kuukauden vanhat uutiset.
        Toiset taas tallentavat ne syvälle sydämeensä ja ottavat esille kun on herkkä hetki.

        En nyt ihan ymmärtänyt aloittajan varsinaista asiaa, joka on kuitenkin ilmeisen tärkeä, sillä kirjoituksessa on selkeästi mukana paljon tunnetta. Mutta yksi ihmetyksen aihe tuntui olevan se, että tuon ilmoituksen teki tosiaan se liikenneopettaja. Herkkiä ja vakavamielisiä uskovaisia siis löytyy monenlaisista ammateista.

        "En nyt ihan ymmärtänyt aloittajan varsinaista asiaa, joka on kuitenkin ilmeisen tärkeä, sillä kirjoituksessa on selkeästi mukana paljon tunnetta. "

        Uskovaisillakin (kuten olen monta kertaa todennut) on vain valikoiva ymmärrys. Uskovainen käsittelee Tervoa Jumalan pilkalla, kun taas heittää itse kaikenlaisia MUITA kirjoja lattialle, jotka heille on täysin samantekeviä. Se uskovaisten sielunmaailmasta...!

        Ihmettelen todellakin, että joku vastuuntuntoinen nuoren vanhempi laittaisi lapsensa just ko. liikenneopettajan ajo-opetukseen. Jos minulla olisi lapsia, niin me kiertäisimme sellaisen autokoulun kaukaa, jossa on moinen hihhuli.


      • vain_ihminen
        Kössönöm kirjoitti:

        jopa 2000 vuotta vanhoja "uutisia", tallentavat syvälle sydämeensä ja ottavat esille kun on herkkä hetki.

        Näin on :) Jokainen muistaa sen, joka omaa elämää koskettaa. Minua ei juuri koskettanut Tervon vitsi mitenkään syvällisemmällä tasolla. Hyvän pointin toi esille, vaikka joidenkin mielestä arveluttavin keinoin.

        Aloittaja siis pelkää että liikenneopettaja opettaa jarruttamisen sijaan rukoilemista. Oli niin epärealistisen kuuloinen ajatus, etten osannut ottaa sitä edes tosissaan.

        Rukous muuten voi olla vain pieni hiljainen ajatus ja "huokaus" yläkertaan. Ei siinä tarvitse laittaa käsiä ristiin tai sulkea silmiään. Ei sen tarvitse näkyä ihmisessä mitenkään fyysisesti. Toki sen voi sanoa myös ääneen, mutten vieläkään ymmärrä miten se vaikuttaisi ajokykyyn, juttelevathan ihmiset keskenäänkin kun toinen ajaa autoa.


      • vain_ihminen

        Sama professori on tutkimuksissan tullut siihen tulokseen, että rikkaat ovat älykkäämpiä kuin köyhät ja että miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset.

        Mitenhän on, olisiko rikas uskovainen mies älykkäämpi kuin köyhä ateisti nainen?

        Tuo Lynn myös on vankka eugeniikan kannattaja (ihmisten valikoiva jalostaminen kannan parantamiseksi sukupolvien myötä - positiivinen eugeniikka tarkoittaa parhaimpien yksilöiden lisääntymisen rohkaisemista ja negatiivinen eugeniikka huonoimpien yksilöiden lisääntymisen rajoittamista tai estämistä kokonaan.)

        Miten tämä liittyi Tervoon?


      • vain_ihminen kirjoitti:

        Sama professori on tutkimuksissan tullut siihen tulokseen, että rikkaat ovat älykkäämpiä kuin köyhät ja että miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset.

        Mitenhän on, olisiko rikas uskovainen mies älykkäämpi kuin köyhä ateisti nainen?

        Tuo Lynn myös on vankka eugeniikan kannattaja (ihmisten valikoiva jalostaminen kannan parantamiseksi sukupolvien myötä - positiivinen eugeniikka tarkoittaa parhaimpien yksilöiden lisääntymisen rohkaisemista ja negatiivinen eugeniikka huonoimpien yksilöiden lisääntymisen rajoittamista tai estämistä kokonaan.)

        Miten tämä liittyi Tervoon?

        Mitä sitten? Itse olen eutanasian kannattaja!


      • vain_ihminen
        ateisti1982 kirjoitti:

        Mitä sitten? Itse olen eutanasian kannattaja!

        Good for You :)


      • vain_ihminen kirjoitti:

        Good for You :)

        Esimerkiksi Kristillisdemokraatit eivät ole eutanasian kannalla vaan ennemminkin "ihmiskidutuksen" kannalla.


      • vain_ihminen
        ateisti1982 kirjoitti:

        Esimerkiksi Kristillisdemokraatit eivät ole eutanasian kannalla vaan ennemminkin "ihmiskidutuksen" kannalla.

        No, kristillisdemarit ovat muutenkin vaikka millä kannalla... puolue josta suurin osa kirkosta haluaa olla mahdollisimman kaukana.

        Suurta kohtalon ivaa, että puolue jolla on ehkäpä Suomen epäinhimillisimmät arvot, nimeää itsensä kristilliseksi ja sen perään demariksi.


    • AARRRRRRGGGGGGGGG

      Rukouksiin turvautunut lentäjä sai 10 vuotta vankeutta
      Keskiviikko 25.3.2009 klo 00.55

      Italialainen tuomioistuin on tuominnut 10 vuodeksi vankeuteen lentäjän, joka alkoi rukoilla koneen syöksyessä kohti merta.

      ATR 72 TUNINTER syöksyi mereen Sisilian edustalla vuonna 2005. (EPA / MIKE PALAZZOTTO)

      Vuonna 2005 sattuneessa turmassa kuoli 16 ihmistä.

      Koneen lentäjä oli joutunut paniikkiin ja alkanut rukoilla sen sijaan, että hän olisi aloittanut hätätoimenpiteet.

      Hän teki myös päätöksen tehdä pakkolaskun mereen sen sijaan, että olisi yrittänyt lentää läheiselle lentokentälle.

      Koneen polttoainemittarin vika oli osasyynä turmaan, mutta syyttäjien mielestä lentäjän toiminta tilanteessa oli tuomittavaa.

      Potkuriturbiinikone syöksyi mereen Sisilian edustalla. Veden varaan joutuneet selviytyjät joutuivat hakemaan turvaa meressä kelluneesta rungonkappaleesta sen jälkeen, kun kone oli hajonnut palasiksi törmäyksessä.

      Myös koneen toinen lentäjä sai kymmenen vuoden tuomion, ja viisi muuta Tunisairin tytäryhtiö Tuninterin työntekijää tuomittiin 8-9 vuodeksi vankeuteen.

      Tuomitut aikovat kuitenkin valittaa tuomioistaan.

      IL-REUTERS***


      10-vuotta on liian vähän. 16 ihmistä menetti tämän pöljän takia henkensä. Mikä neuvoksi ihmisille, jotka vaihtavat terveen järjen mielettömyyteen? Surullista.

      Syvä osanotto surmassa kuolleiden omaisten suruun.

      Uskovaisia ei pitäisi ikinä päästää mihinkään vastuulliseen tehtävään.

      • Nythän uskovaiset kehuvat tätä lentäjää, koska hän rukoili (itsensä ja lentoyhtiön puolesta) niin hän säästyi hengissä ja näin ollen kun ne matkustajat eivät rukoilleet niin siksi ne kuolivat.

        Noilta pöljiltä tulisi ottaa pois kaikki oikeudet työskennellä missään....laitoshoitoon!

        Eikö Richard Dawnkins ole oikeassa kun hän toteaa:
        "Uskonto on irrationaalista ja aiheuttaa yhteiskunnalle vahinkoa"??


    • Samainen työkaverini sanoi kerran, että "hän on rukoillut joka ilta sen puolesta että alkaisin uskomaan". Minä vastasin: "säästä kuule rukoilusi vaan muihin henkilöihin kuin minuun, mutta älä ihmettele että muutkin tuntevat olonsa vaikeaksi". Kuvitteli tietenkin, että olisin hänen rukoilustaan imarreltu! ;) Se oli hänelle itsestään selvyys, että kaikki ihmiset tulisivat uskoon.

      Kuulin eräältä luotettavalta taholta, että kyseinen henkilö olisi hörissyt näitä samoja saarnojaan minun seuraajalleni ja pitänyt häntä yhtä kahjona. Ei minulla mitään muuta vastaa ollutkaan, mutta tämä ottaa minua eniten päähän, että täällä monen uskovaisten mielestä ateisti on kaikkein SUURIN tuputtaja.

      Moni paheksuu silmittömästi, jos työpaikalla tai muussa työyhteisössä on tällaisia uskontoa saarnaavia työkavereita. Siksi sitä en ymmärrä, miksi mitään uskontoa tulisi levittää työpaikoilla tai kouluissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe