Parisuhdeseksiä ja selibaattia

Nuorinainen26v

Oma seksielämäni alkoi vajaa kymmenen vuotta sitten ensimmäisen poikaystävän myötä. Se ensimmäinen parisuhde kesti useamman vuoden, jolloin seksiä sain säännöllisesti vähintään kerran kuussa (etäsuhteesta huolimatta). Suhteeni lopullisesti päätyttyä ensimmäisen poikaystävän kanssa tapasin muutaman kuukauden päästä miehen, johon ihastuin nopeasti ja jonka kanssa seurustelin pitemmän aikaa. Seksiä en siis ole harrastanut kuin niiden kahden miehen kanssa.

Nyt olen ensimäistä kertaa elämässäni kunnolla sinkkuna, siis en ole etsinyt mahdollista kumppania tai edes suuremmalti toivonutkaan sellaista. Viimeisestä seksikerrasta on jo useampi kuukausi. Vaikka toki olen tyydyttänyt itseäni, olen hiljalleen alkanut huomaamaan, kuinka kaipaan seksiä. Jokseenkin ihanaa ja jokseenkin järkyttävää, koska parisuhteessa kuvittelin, ettei seksi ole niin tärkeää mulle. Yhden yön juttuja tai mitään kevyitä seksivirityksiä en kaipaa.

Omalla tavallani haluaisin niin kovasti oikean parisuhteen, hyvään parisuhteeseen läheisyyttä ja intohimoa. Sydän on kuitenkin täynnä pelkoa ja epäilystä, löytyykö mun kohtuullisen hyvää kumppania koskaan, kun en ole mikään hemaiseva missikandidaatti tai sosiaalinen baariperhonen.

Mietinkin, hellittääkö tämä ikävä toisen ihmisen läheisyyteen ja tämä rakkauden nälkä ajan kanssa tai turtuuko tähän kaipuuseen edes. Miten helpottaa omaa oloaan kuin omalla kädellä, kun kaipaa niin kovasti intohimoisia suudelmia, pitkiä halauksiakin ja niitä merkityksellisiä hyväilyjä, eikä niitä voi itse itselleen tarjoilla?

2

1146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SELIBAATISSA JA .

Mihin helkkariin nyky nuori nainen tarvitsee haisevaa,örveltävää ja perässä roikkuvaa "miestä"????. Ei ainakaan suvunjatkamiseen. Pikaisella spermpankilla pistäyminen ajaa saman asian siististi ja paikkoja sotkematta. Myös oman lapsen geenit ja sukupuolen voi valita. Ja mikä parasta saa kasvattaa lapsesta mieleisensä.

• kummallista ettei

Sinunkin vanhempasi olisivat saaneet käyttää jotakin ehkäisyä...Vai poikkesiko äitisi siellä pankissa? Jäi sitten ne geenit katsomatta ja tutkimatta. Harmi sinänsä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      473
      3525
    2. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      28
      2901
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      147
      2724
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2185
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      188
      2034
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      157
      1961
    7. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      13
      1914
    8. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      99
      1744
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      49
      1531
    10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1450
    Aihe